Maar dan loopt het vol werkvolk.Supermarkten zijn open tot 19h en sommige tot 21h. Ga dan 's avonds na uw werk he mannen of willen jullie Blokken niet missen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan loopt het vol werkvolk.Supermarkten zijn open tot 19h en sommige tot 21h. Ga dan 's avonds na uw werk he mannen of willen jullie Blokken niet missen?

Jamaar zaterdagmorgen is gezelliger, dan kan je eens een klappeke doen héé.Supermarkten zijn open tot 19h en sommige tot 21h. Ga dan 's avonds na uw werk he mannen of willen jullie Blokken niet missen?
Onze Delhaize heeft een eigen slagerij, met degelijk vlees. Een keer laten leveren en dat was dag en nacht verschil. Ook algemeen is het aanbod niet 100% hetzelfde als wanneer je dat laat leveren. En pak nu een avocado, dat wil je toch eens vastnemen vermits de meeste zo hard als een steen of al praktisch rot zijn.Delhaize Delivery en al uw ergernissen omtrent de supermarkt verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik kan me al niet meer inbeelden met mijn lijstje al die schappen op zaterdagmiddag af te gaan, het laatste halfuur op zoek naar dat ene item dat je dan steevast niet vindt.
Bij ons élke dag tussen 12 en 13u30Delhaize om 11.00u op een zaterdag.
Nooit meer.
Die frustratie ligt echt wel aan andere mensen in de winkel. Blokkeren van rayons door hun kar ergens te dumpen zonder rekening te houden met het feit dat nog andere mensen moeten kunnen passeren. Gewoon scheef plaatsen of de kar rechts terwijl zij naast de kar aan de linkerkant het rek aan het inspecteren zijn. Mensen die gaan chitchatten met iemand die ze tegenkomen zonder plaats te maken. Lange rijen aan kassa's... Op zich vind ik het winkelen ook niet zo erg, in de zin van elke rayon afgaan, maar het is precies soms alsof de mensen die zich van niets bewust zijn met de auto, gewoon overal zo zijn en dus ook met hun kar niet beseffen dat ze echt niet alleen op de baan zijn en de boel aan het blokkeren zijn. Voeg daar dan nog eens bij dat sommigen ook hun kinderen gewoon als ongeleide projectielen hun gangetje laten gaan in de winkel en dat maakt de frustratie dan wel af. Dan is er niet veel op het gemakske aan.Ik snap die frustratie rond winkelen echt niet. Ik kan daar echt van genieten, op het gemakske even weg thuis.
Mijn ergernis bestelling van bol waarbij ze al 2 keer de leveringsdatumnaanpassen. Nu pas volgende dinsdag en hebt het eigenlijk morgen nodig.
Ja dat is wel een nadeel, het beste stukje vlees of de mooiste avocado gaan ze inderdaad niet voor u uitzoeken. Heb ook al gehad dat de helft van mijn bananen in twee waren gekraakt. Moet wel zeggen uitstekende klantenservice bij Delhaize online, bij elk item waar iets aan was hebben ze dat zonder verdere vragen terugbetaald. Nu goed, ben zelf totaal niet kieskeurig dus neem dat er met graagte bij.Onze Delhaize heeft een eigen slagerij, met degelijk vlees. Een keer laten leveren en dat was dag en nacht verschil. Ook algemeen is het aanbod niet 100% hetzelfde als wanneer je dat laat leveren. En pak nu een avocado, dat wil je toch eens vastnemen vermits de meeste zo hard als een steen of al praktisch rot zijn.
Ik winkel ook vooral op zaterdag, maar dan voor of na de "spits" tussen 10u en 12u, eigenlijk weinig ergernissen op het klassieke "ik ga naar de supermarkt en neem mijn hersenen niet mee" dat je wel ziet.
Ah dan vrees ik dat ik waarschijnlijk juist degene ben waar iedereen zich aan opjaagd.Die frustratie ligt echt wel aan andere mensen in de winkel. Blokkeren van rayons door hun kar ergens te dumpen zonder rekening te houden met het feit dat nog andere mensen moeten kunnen passeren. Gewoon scheef plaatsen of de kar rechts terwijl zij naast de kar aan de linkerkant het rek aan het inspecteren zijn. Mensen die gaan chitchatten met iemand die ze tegenkomen zonder plaats te maken. Lange rijen aan kassa's... Op zich vind ik het winkelen ook niet zo erg, in de zin van elke rayon afgaan, maar het is precies soms alsof de mensen die zich van niets bewust zijn met de auto, gewoon overal zo zijn en dus ook met hun kar niet beseffen dat ze echt niet alleen op de baan zijn en de boel aan het blokkeren zijn. Voeg daar dan nog eens bij dat sommigen ook hun kinderen gewoon als ongeleide projectielen hun gangetje laten gaan in de winkel en dat maakt de frustratie dan wel af. Dan is er niet veel op het gemakske aan.
) …ça va, maar als iemand de rij bewust blokkeert op ne drukke zaterdag ben ik wel pissig.Ik snap die frustratie rond winkelen echt niet. Ik kan daar echt van genieten, op het gemakske even weg thuis.

Ge hebt eerst toch wel rondgekeken of er geen verborgen camera hangt in zo een situatie?ça va, maar als iemand de rij bewust blokkeert op ne drukke zaterdag ben ik wel pissig.
Zo heb ik vorige week zaterdag iets absurd mee gemaakt. Een wat oudere dame zei plots doodleuk net voor ze moest betalen in de AH: Oei ik moet nog rap iets gaan ophalen in het kruidvat, mijn bestelling is klaar!
En hop! Weg was ze! Haar volle winkelkar samen met haar tienerdochter stonden wel nog gewoon helemaal vooraan te wachten.
De kassierster heeft een paar minuten gewacht maar ze kwam niet meteen terug, ze heeft dan haar order even on hold gezet (of geannuleerd?), haar kar opzij laten plaatsen door haar dochter (die stond daar wel nog) ...
Dit was ook de eerste keer he. Daarmee: Ik vond dit echt absurd (zelfs den Makila kan zoiets niet zelf verzinnenGe hebt eerst toch wel rondgekeken of er geen verborgen camera hangt in zo een situatie?
Zo een stoten nog nooit meegemaakt.
Anderzijds neem ik mijn tijd ook wel om te gaan winkelen. Het is niet iets dat ik even snel tussendoor doe.
). Als ik niet beter zou weten zou ik ook denken aan een verborgen camera. 
Goh, ik hou meestal geen rekening met promoties, en kijk dan gewoon ter plaatste wat te kopen. Over het algemeen vind ik dat wekelijks uurtje boodschappen ook best wel ok, maar het is natuurlijk aangenamer dat niet te doen wanneer heel het dorp er is.Ja dat is wel een nadeel, het beste stukje vlees of de mooiste avocado gaan ze inderdaad niet voor u uitzoeken. Heb ook al gehad dat de helft van mijn bananen in twee waren gekraakt. Moet wel zeggen uitstekende klantenservice bij Delhaize online, bij elk item waar iets aan was hebben ze dat zonder verdere vragen terugbetaald. Nu goed, ben zelf totaal niet kieskeurig dus neem dat er met graagte bij.
Bijkomend voordeel is ook dat je op die website eens op uw gemak alle beschikbare opties per categorie kan bekijken en rustig alle promo’s nakijken. Het is ook een uitstekenden manier om impulsaankopen te vermijden (al dan niet uit een hongergevoel) dus onder streep kan het nog eens voordeliger uitkomen.
Ik snap die frustratie rond winkelen echt niet. Ik kan daar echt van genieten, op het gemakske even weg thuis.
Mijn ergernis bestelling van bol waarbij ze al 2 keer de leveringsdatumnaanpassen. Nu pas volgende dinsdag en hebt het eigenlijk morgen nodig.