Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De vriendin bestelt gisteren iets op bol, betaalt met bancontact (QR-code), daarna error en centen van rekening. Bol stort dat wel terug als het bestelproces mislukt maar het is weer gedoe.
Ik bestel vandaag iets op Coolblue, betaal met Mastercard kredietkaart, proces loopt vast na betaling (incl. verificatie via bankapp). In die mate dat mijn browsertabblad ook bevriest.
Beiden wel gastart vanaf Mobile Vikings zodat we Vikingpunten krijgen op onze bestellingen.

Geen idee wat dat is, we hebben aparte accounts, aparte bankrekeningen, bestellingen geplaatst op aparte laptops. Mogelijk een link met de issues met bancontact en betaalautomaten?

Familie... wat een shitshow. Situatie is te specifiek om hier uit te leggen maar het ziet er naar uit dat ik een advocaat onder de arm moet nemen tegen mijn eigen familie (die dan nog is in hun eigen voet schiet ook). De situatie is zo absurd dat ik er met m´n verstand echt niet bij kan.

Mijn moeder zit bij edpnet, die veranderen van netwerk.

Krijgt ze een nieuwe simkaart voor opgestuurd, met instructies om de overstap te doen.
Ik activeer dat proces, krijg de boodschap dat het ongeveer 15 minuten zal duren, en dat je de simkaart kan wisselen "zodra de verbinding weg valt"

Ik zit hier nu al meer dan een uur wortel te schieten, die verbinding valt niet weg...

Mijn moeder zit bij edpnet, die veranderen van netwerk.

Krijgt ze een nieuwe simkaart voor opgestuurd, met instructies om de overstap te doen.
Ik activeer dat proces, krijg de boodschap dat het ongeveer 15 minuten zal duren, en dat je de simkaart kan wisselen "zodra de verbinding weg valt"

Ik zit hier nu al meer dan een uur wortel te schieten, die verbinding valt niet weg...
Ik zou gewoon wisselen. Ik kan mij van een wissel wel bij een andere operator herinneren dat het ook niet leek alsof de verbinding wegviel. Maar eens ik de andere stak na een paar uur onnozel wachten gewoon connectie had op de nieuwe.

had ik ook al geprobeerd, maar die werkte niet
ze ging het zelf doen, zei ze.
mijn broer gaat deze week ook eens tot ginder, t zal dan wel opgelost geraken

Tjah, naar centrum Gent rijden op een zaterdag, paasweekend dan nog... Er zijn slimmere keuzes in het leven

Ge hebt die km voor het Capitool al parking Ledeberg, met tramstation op 2 minuten, bvb.
Ik moest er zijn. Die parking stond al vol. Toch bedankt voor jouw bijdrage 👍

Onze vlucht naar de Kanaaleilanden werd geannuleerd omdat de luchtvaartmaatschappij vele vluchten schrapt door de stijgende kerosineprijzen. Thx Donald :sop:

Familie... wat een shitshow. Situatie is te specifiek om hier uit te leggen maar het ziet er naar uit dat ik een advocaat onder de arm moet nemen tegen mijn eigen familie (die dan nog is in hun eigen voet schiet ook). De situatie is zo absurd dat ik er met m´n verstand echt niet bij kan.
Je bent niet alleen.

Niet echt een ergernis, maar het is ook geen glimlach. Paasfeest bij de familie en dan staren ze urenlang naar een scherm naar mensen op een fiets. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen de koers zo boeiend vinden. Enige wat er leuk aan is zijn valpartijen en de mooie omgevingsbeelden.

Dat gezegd zijnde ben ik ooit wel eens naar een VIP-tent geweest op de Kwaremont en dat was dan wel plezant. Gratis drank en eten.

Niet echt een ergernis, maar het is ook geen glimlach. Paasfeest bij de familie en dan staren ze urenlang naar een scherm naar mensen op een fiets. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen de koers zo boeiend vinden. Enige wat er leuk aan is zijn valpartijen en de mooie omgevingsbeelden.

Dat gezegd zijnde ben ik ooit wel eens naar een VIP-tent geweest op de Kwaremont en dat was dan wel plezant. Gratis drank en eten.
Algemeen vind ik het eigenlijk ambetant als mensen de tv laten opstaan wanneer er bezoek is (en dat niet is om samen naar iets te kijken volgens afspraak of enkel voor muziek).

Opstaan met bodybattery 46. Wordt ne zaligen dag 👌
Kunt de vraag stellen of dat soort getallen zien - die uiteindelijk weinig basis in de realiteit hebben - het niet gewoon erger ( of beter in geval van een goed getal beter) maken gewoon door het psychologsich effect.

Algemeen vind ik het eigenlijk ambetant als mensen de tv laten opstaan wanneer er bezoek is (en dat niet is om samen naar iets te kijken volgens afspraak of enkel voor muziek).
Mijn schoonvader zet dan het geluid op 30.000 als het nieuws over de koers gaat, ongeacht hoe het gesprek verloopt. Dan voel je je toch ook gewoon ongewenst.

ik ben altijd blij als de tv opstaat, dan moet ik niet praten :unsure: Dat is zelfs zo als ik mijn moeder bezoek. De TV staat daar heel de dag op, dan zet ze die een half uurtje af en dan weten we niets meer te zeggen en kijken we samen naar een of ander random programma :p

ik ben altijd blij als de tv opstaat, dan moet ik niet praten :unsure: Dat is zelfs zo als ik mijn moeder bezoek. De TV staat daar heel de dag op, dan zet ze die een half uurtje af en dan weten we niets meer te zeggen en kijken we samen naar een of ander random programma :p
Ik bezoek mijn ouders ook elke week minstens twee keer en een half uurtje kan ik nog vullen met gesprek. Moest dat elke dag zijn, zou ik ook niet meer weten wat te zeggen. :laugh:

Ik bezoek mijn ouders ook elke week minstens twee keer en een half uurtje kan ik nog vullen met gesprek. Moest dat elke dag zijn, zou ik ook niet meer weten wat te zeggen. :laugh:
Bij mij is dat om de maand - 2 maanden dat ik echt bij haar langs ga. We bellen wel elke maandagavond voor een half uurtje, maar we zijn echt allebei gewoon geen praters en beide bovendien redelijk vergeetachtig, dus zelfs als er iets speciaal gebeurd is in de week, is er kans dat we het al vergeten zijn tegen dat we elkaar horen :p

Ik moest er zijn. Die parking stond al vol. Toch bedankt voor jouw bijdrage 👍
als die parking al vol staat, is't een teken dat het druk is in Gent. anders is daar wel vaker plaats.
en ik ondervind dat veel mensen die in centrum Gent "moeten zijn" blijkbaar niet daar de vele P+R opties kijken om er te geraken, maar liever klagen over files, LEZ-zones, en autovrije gebieden.
en ok, er is van't weekend iets te doen aan den expo, maar je kunt bvb P+R Arsenaal doen, en vandaar de bus.

sorry dat ik een bijdrage lever, maar er zijn meerdere opties om zonder die stress aan't zuid in't centrum te geraken.

ik heb dat een paar jaar geleden gehad met mijn moeder. ze lag in't ziekenhuis, ik op bezoek. heel de middag RvV gekeken.
en geen van ons 2 is wielerfan.

Gisteren auto gaan laten smeren. Opel Grandland X uit 2020. Vorig jaar een nieuwe motor gehad omwille van een bekend probleem bij die motoren en een nieuwe distributieriem. Daarvoor ook al 2x nieuwe distributieriem gehad onder garantie voor die motor wissel.

Zit ik daar te wachten, komt de mechanicien bij mij aan. "Ja meneer, we gaan de distributieriem preventief vervangen omdat die gezwollen is. Dat is nog onder garantie door die motorwissel van vorig jaar dus geen extra kosten voor u."

Allemaal goed en wel maar dat is dus al de 4de keer en ik rij al maar amper met die wagen... Dat is toch niet normaal meer. FF een gesprek gehad met de baas vd garage daar en die paljas zegt me natuurlijk "das pech" hebben. Stelantis is dikke brol heb ik geantwoord. Ik ken niks van auto's maar normaal is dit toch allemaal niet meer. Volgende keer komt Opel er ook niet meer voor tussen zeiden ze ook al haalde ik aan dat deze distributieriem toch normaal ook garantie moet hebben. Nu hebben ze een andere soort distributieriem erop gelegd en andere soort olie. Ik ben is benieuwd maar ik vermoed dat dit een wederkerend probleem gaat zijn zolang die ik die auto ga hebben.
Mijn vriendin heeft een crossland met die motor erin en ook niks dan miserie ermee. Kunde garage zeiden ze het is de 1.2 purepech ipv de puretech.

Opstaan met bodybattery 46. Wordt ne zaligen dag 👌
Ik gisteren opgestaan met body battery 30 en moest nog 3u fietsen, de zijkant van ons huis uitgraven en dolomiet leggen en ‘s avonds kwamen er collega’s eten. Als er een dag was dat ik verwachtte van te sterven was het gisteren.

Kunt de vraag stellen of dat soort getallen zien - die uiteindelijk weinig basis in de realiteit hebben - het niet gewoon erger ( of beter in geval van een goed getal beter) maken gewoon door het psychologsich effect.

De score komt perfect overeen met hoe ik me voel. Er zal zeker een psychologische factor meespelen, maar die bodybattery is ook gewoon gebaseerd op dingen zoals stress 's nachts, hrv etc.

Terug
Bovenaan