Wallfish
Member
Je betaalt om in de watten gelegd te worden. Ok. Jij verstaat daaronder dat je niet zelf je gegevens moet ingeven in hun systeem. Ok, dat is uw visie.voor mij is een hotel overnachting helemaal niet hetzelfde als bellen naar een klantendienst.
(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, maar soit...)
Een hotel overnachting hoort meestal bij een reis, een luxe product, daar komt een dienst bij te pas, namelijk je betaalt om in de watten gelegd te worden, en zoveel mogelijk op uw gemak te zijn.
Daar hoort zo weinig mogelijk 'zelf doen' bij.
Een klantendienst bellen omdat je met een technische storing zit is toch iets heel anders?
Ook daar ben je trouwens niet verplicht om alle gegevens door te geven, als je al een persoon aan de lijn kunt krijgen, kunnen zij ook uw klantnummer ofzo opzoeken. duurt alleen maar langer. daar verwacht ik niet om in de watten gelegd te worden, gewoon dat het opgelost geraakt.
uw logica trouwens dat het zou sneller gaan als je online incheckt is ook maar een halve logica: als ik, ja met mijn luie kloten, voor u sta, en bezig ben met het incheck proces, ga jij toch mooi mogen blijven wachten tot ik klaar ben.
Mijn visie is dat reizen al vervelend genoeg is. Naar de luchthaven gaan, heel dat circus op de luchthaven ondergaan, de vlucht zelf, daarna taxi/bus naar hotel of huurauto ophalen wat ook altijd een gedoe is, ... wanneer je dan eindelijk in het hotel aangekomen bent heb ik niets lievers dan dat ze mij direct de sleutel in de hand geven zonder gezever zodat ik naar mn kamer kan. Ik hoef geen rondleiding door het hotel (ik kan namelijk zelf richtingsbordjes lezen), ik hoef geen welkomstdrankje, blablabla ... geef mij gewoon direct mijn sleutels zodat ik naar mn kamer kan. Het laatste dat ik wil is 10min aan de balie sta wortel te schieten terwijl ze mijn gegevens ingeven. Dus ja ik ben heel blij als ik dat proces kan skippen door dit zelf op mijn gemak op voorhand te doen.
Conclusie: we hebben elk onze eigen visie van wat we liefst hebben. Ideaal dan toch dat beide een optie zijn? Niemand dringt u optie A of B op, je kiest zelf.
Waar jij nu over klaagt is in feite dat jij niet wil dat anderen een andere optie hebben? Een optie die 0.0 impact heeft op jou, behalve dan dat je waarschijnlijk sneller geholpen zal worden aan de balie? Speciale ergernis hoor.
, voor u sta, en bezig ben met het incheck proces, ga jij toch mooi mogen blijven wachten tot ik klaar ben.