Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Lang verhaal kort: na een gehackt mailadres (Scarlet) te verwijderen (Ergens in 2024) vaststellen dat je Nintendo-account nog geregistreerd staat op deze mail.

Op 7 maart bericht gestuurd naar helpdesk Nintendo. Geen respons. Want op hun website staat dit probleem omschreven en dan 'contacteer ons hiervoor'.

Dan maar naar Scarlet om te vragen of ze me een tijdelijke mail kunnen maken. Maar die kunnen/willen dit blijkbaar niet. :wallbash:

Ik had het moeten weten eh, maar toch...

Op uw twaalf/dertien komt er zo'n donske boven uw lip.
Op uw veertien komt er wat haar op uw ballekes.
De jaren nadien worden deze haren weelderiger en moeten die af en toe geschoren worden.

Dan komt er bij sommige mannen op uw 17/18 wat pluimen rond die tepels. Als je dan een echte alpha bent, zoals ik, dan groeien die pluimen uit tot een sterk behaarde borst en buik. Tot zo ver was ik content.

Dan, vanaf uw 23/24 kwamen die haren op de schouders. Gelukkig ziet niemand zie en zijn ze er snel af te scheren.
Dan, vanaf uw 26/27 komt er dons op uwe rug. Hierbij begon ik mijn hart al vast te houden. En stilaan begon het er aan te komen. Ik had stiekem al een jaar of 2 geleden een trimmer gekocht specifiek hiervoor.

Jawel, neushaar. Neushaar dat groeit als kool. Op zich ook nog makkelijk bij te houden maar als je het vergeet begin je er al snel uit te zien zoals die schattige, maar vieze bompa van vroeger in't straat. Die dat altijd afkwam met vervallen koekskes.

En nu... sinds ik de kaap van 30 bereikt heb, volgens sommigen piepjong, volgens sommigen steenoud, komt dat haar zelfs al uit mijn oren. Daarnet voor het eerst met de neustrimmer in mijn oren zitten peuteren :cry:

En die unibrow helpt er ook niet bij verdomme.

De jaren nadien worden deze haren weelderiger en moeten die af en toe geschoren worden.

Dan komt er bij sommige mannen op uw 17/18 wat pluimen rond die tepels. Als je dan een echte alpha bent, zoals ik, dan groeien die pluimen uit tot een sterk behaarde borst en buik. Tot zo ver was ik content.

Dan, vanaf uw 23/24 kwamen die haren op de schouders. Gelukkig ziet niemand zie en zijn ze er snel af te scheren.
Dan, vanaf uw 26/27 komt er dons op uwe rug. Hierbij begon ik mijn hart al vast te houden. En stilaan begon het er aan te komen. Ik had stiekem al een jaar of 2 geleden een trimmer gekocht specifiek hiervoor.

Jawel, neushaar. Neushaar dat groeit als kool. Op zich ook nog makkelijk bij te houden maar als je het vergeet begin je er al snel uit te zien zoals die schattige, maar vieze bompa van vroeger in't straat. Die dat altijd afkwam met vervallen koekskes.

En nu... sinds ik de kaap van 30 bereikt heb, volgens sommigen piepjong, volgens sommigen steenoud, komt dat haar zelfs al uit mijn oren. Daarnet voor het eerst met de neustrimmer in mijn oren zitten peuteren :cry:

Ik vroeg me al af wat je zo aantrekkelijk maakt bij de dames. Meteen een lading haar op Temu besteld. Gelukkig kon ik na het draaien aan het rad een fixe korting krijgen.

Wees blij da ge wellicht geen Noord-Afrikaans bakkes/lijf hebt. Mijn vriendin noemt me dagelijks "the king of fluffiness", "mega floof", of indien ze kwaad is: " ge lijkt letterlijk op een wandelende dweil", "ik weet soms niet waar u gezicht zit smeirlap" "lamabakkes"

Wees blij da ge wellicht geen Noord-Afrikaans bakkes/lijf hebt. Mijn vriendin noemt me dagelijks "the king of fluffiness", "mega floof", of indien ze kwaad is: " ge lijkt letterlijk op een wandelende dweil", "ik weet soms niet waar u gezicht zit smeirlap" "lamabakkes"
Rustig beast. Ooit was je een mooie prins, maar de vloek moet verbroken worden.

Niet echt een ergernis want aangenaam om naar te kijken maar heeft die Laura Tesoro nu echt elke aflevering dat tietenkijk pakje aan? Of zijn al die reels die ik zie passeren van 1 aflevering?

Op zich hebben we nog een vrij braaf medialandschap als die outfit "stof doet opwaaien". Allezja, ze lijkt goed voorzien en die kledij accentueert dat maar dat is alles.

Ik heb de foto er maar bijgezet, het is eens wat anders dan het einde van de wereld.

Bijlagen

• Screenshot_2026-03-22-11-33-33-86_58dbc85f52b32aeb51acc332613e475d~2.jpg
    Screenshot_2026-03-22-11-33-33-86_58dbc85f52b32aeb51acc332613e475d~2.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan