Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik zet mijn eerste stapjes op 2dehands.be en plaats een zoekertje: bieden vanaf x euro. In plaats van te bieden sturen ze mij allemaal privéberichten met de vraag: wat is je minimumprijs?

Als ik dan antwoord dat ze gewoon moeten bieden, plakken ze een bedrag in de chat.

Wat mis ik hier?

Ik zet mijn eerste stapjes op 2dehands.be en plaats een zoekertje: bieden vanaf x euro. In plaats van te bieden sturen ze mij allemaal privéberichten met de vraag: wat is je minimumprijs?

Als ik dan antwoord dat ze gewoon moeten bieden, plakken ze een bedrag in de chat.

Wat mis ik hier?
Niets, 2dehands verkopen is gewoon miserie. Mensen die dat vragen worden gewoon genegeerd en geblokkeerd hier, of als ik een een goeie bui ben counter ik met "Wat is uw maximum bod".

Mensen die in een ondergrondse parking op de -1 de hele boel ophouden op zoek naar dat ene plaatsje terwijl er op -2 en -3 nog honderd vrije plaatsen zijn.

Vanochtend in de auto iets te snel naar rechts gekeken en er is iets in mijn nek/schouder geschoten.

Ik ben al weer een hele dag Batman aan het cosplayen.

En straks op restaurant gaan eten, hopelijk kan ik me volledig rechts aan de tafel zetten, anders gaat de persoon rechts van mij denken dat ik hem/haar constant negeer..

Vanochtend in de auto iets te snel naar rechts gekeken en er is iets in mijn nek/schouder geschoten.

Ik ben al weer een hele dag Batman aan het cosplayen.

En straks op restaurant gaan eten, hopelijk kan ik me volledig rechts aan de tafel zetten, anders gaat de persoon rechts van mij denken dat ik hem/haar constant negeer..
Zet u naast elkaar aan de toog? In de juiste volgorde weliswaar...

Wat mis ik hier?
Je mist dat 2ehands een rotsite is, ook als koper.

Moest ik u een serieus bod willen doen zou ik dat ook via mail doen en niet via de website zelf.

Mijn jongens zijn uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje. Op de uitnodiging stond: kom op tijd want we beginnen stipt met de (indoor)voetbal om 14:30.

We zitten hier nog altijd te schilderen en het feestvarken is er zelf nog ni.

En wij ons maar doodhaasten om op tijd te zijn.

Terug
Bovenaan