Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat niet gewoon voor elke Vlaming? Dat is toch zo'n constructie ooit in het leven geroepen als "regionalisering" dacht ik, met het idee dat er in Vlaanderen meer nood aan was.ik denk dat het voor ieder CM-lid hetzelfde is, ja.
een mens zou voor minder al eens ziek worden.
Idd voor iedereen hetzelfde, de ziekenbond kiest dat niet.Is dat niet gewoon voor elke Vlaming? Dat is toch zo'n constructie ooit in het leven geroepen als "regionalisering" dacht ik, met het idee dat er in Vlaanderen meer nood aan was.
Klopt. Net mijn rekening gekregen van Solidaris en die is ook €100.Idd voor iedereen hetzelfde, de ziekenbond kiest dat niet.
Voor iedereen die extra zorg nodig heeft en misschien jij binennkort.En waarvoor betalen we nu juist weer 100€ extra?
Wanneer u lid bent van een zorgkas en ouder bent dan 25 jaar, betaalt u jaarlijks een zorgpremie. Dankzij die zorgpremie kan de Vlaamse Sociale Bescherming een zorgbudget betalen aan mensen die veel zorg nodig hebben of een handicap hebben. Als u ooit zelf zorg nodig hebt, komt u ook in aanmerking voor een zorgbudget.
Maar daarvoor betalen we toch al maandelijks via de RSZ-bijdrage van 13,67% aan de federale overheid. Wat is de extra waarde van dit?Voor iedereen die extra zorg nodig heeft en misschien jij binennkort.
Of om een belastingput te vullen natuurlijk.
Ik zou liefst hebben dat iedereen voor zijn eigen zorgt. Zoals hierboven, betalen we al 13,07% procent voor sociale zekerheid...Voor iedereen die extra zorg nodig heeft en misschien jij binennkort.
Norm?Een norm die we een tijd geleden aangekocht hebben kan ik niet meer openen, want mijn laptop staat niet meer geregistreerd. Nochtans kon ik die norm een paar maanden geleden wel openen op dezelfde laptop. Nergens te vinden hoe ik mijn laptop opnieuw kan registreren. Online zie ik de norm nog steeds aan mij toegewezen en kan ik hem downloaden, maar eens gedownload kan ik hem niet openen.
Zucht. Dan maar helpdesk contacteren -> 7! keer moeten bewijzen dat ik een mens ben en geen bot door het gekende 'selecteer alle vakken waarin een fiets voorkomt' gedoe, waarbij je toch elke keer de situatie hebt dat 4 pixels van het handvat van de fiets nét in een ander vak vallen en je je afvraagt of je dat vak dan ook moet selecteren of niet.
De laatste check was om fire hydrants te zoeken met foto's die zó gepixeleerd waren dat de fotograaf vermoedelijk nog onder een zwarte doek moest bukken en een handvol chemisch poeder moest laten ontvlammen om de foto te nemen.

Norm?![]()
Allée, een 'richtlijn'Norm?![]()
Toch wel al in de je bent van.... groep op facebook gepost.De Watergroep heeft hier de stoep voor het huis van de buren, en hun hele oprit opengelegd. Hadden kennelijk amper druk op het water.
Vlak daarnaast is zo dat grijze bakje van de kabel. En nu hebben wij geen internet meer van Telenet...
Ja, Gerda en Rudy zeggen dat ze internet hebben bij Proximus.Toch wel al in de je bent van.... groep op facebook gepost.
Ik ben nog altijd niet mee zalle![]()
En is het al gedeeld in naburige gemeentes?Ja, Gerda en Rudy zeggen dat ze internet hebben bij Proximus.

Nu serieus, ik hoop dat we niet met een kabelbreuk onder de grond zitten door die trilplaat.En is het al gedeeld in naburige gemeentes?