Je ergernissen van vandaag - Deel 2

ik denk dat het voor ieder CM-lid hetzelfde is, ja.

een mens zou voor minder al eens ziek worden.
Is dat niet gewoon voor elke Vlaming? Dat is toch zo'n constructie ooit in het leven geroepen als "regionalisering" dacht ik, met het idee dat er in Vlaanderen meer nood aan was.

En waarvoor betalen we nu juist weer 100€ extra?
Voor iedereen die extra zorg nodig heeft en misschien jij binennkort.

Wanneer u lid bent van een zorgkas en ouder bent dan 25 jaar, betaalt u jaarlijks een zorgpremie. Dankzij die zorgpremie kan de Vlaamse Sociale Bescherming een zorgbudget betalen aan mensen die veel zorg nodig hebben of een handicap hebben. Als u ooit zelf zorg nodig hebt, komt u ook in aanmerking voor een zorgbudget.

Of om een belastingput te vullen natuurlijk.

Een norm die we een tijd geleden aangekocht hebben kan ik niet meer openen, want mijn laptop staat niet meer geregistreerd. Nochtans kon ik die norm een paar maanden geleden wel openen op dezelfde laptop. Nergens te vinden hoe ik mijn laptop opnieuw kan registreren. Online zie ik de norm nog steeds aan mij toegewezen en kan ik hem downloaden, maar eens gedownload kan ik hem niet openen.

Zucht. Dan maar helpdesk contacteren -> 7! keer moeten bewijzen dat ik een mens ben en geen bot door het gekende 'selecteer alle vakken waarin een fiets voorkomt' gedoe, waarbij je toch elke keer de situatie hebt dat 4 pixels van het handvat van de fiets nét in een ander vak vallen en je je afvraagt of je dat vak dan ook moet selecteren of niet.
De laatste check was om fire hydrants te zoeken met foto's die zó gepixeleerd waren dat de fotograaf vermoedelijk nog onder een zwarte doek moest bukken en een handvol chemisch poeder moest laten ontvlammen om de foto te nemen.

Een norm die we een tijd geleden aangekocht hebben kan ik niet meer openen, want mijn laptop staat niet meer geregistreerd. Nochtans kon ik die norm een paar maanden geleden wel openen op dezelfde laptop. Nergens te vinden hoe ik mijn laptop opnieuw kan registreren. Online zie ik de norm nog steeds aan mij toegewezen en kan ik hem downloaden, maar eens gedownload kan ik hem niet openen.

Zucht. Dan maar helpdesk contacteren -> 7! keer moeten bewijzen dat ik een mens ben en geen bot door het gekende 'selecteer alle vakken waarin een fiets voorkomt' gedoe, waarbij je toch elke keer de situatie hebt dat 4 pixels van het handvat van de fiets nét in een ander vak vallen en je je afvraagt of je dat vak dan ook moet selecteren of niet.
De laatste check was om fire hydrants te zoeken met foto's die zó gepixeleerd waren dat de fotograaf vermoedelijk nog onder een zwarte doek moest bukken en een handvol chemisch poeder moest laten ontvlammen om de foto te nemen.
Norm? :unsure:

De Watergroep heeft hier de stoep voor het huis van de buren, en hun hele oprit opengelegd. Hadden kennelijk amper druk op het water.

Vlak daarnaast is zo dat grijze bakje van de kabel. En nu hebben wij geen internet meer van Telenet...

De Watergroep heeft hier de stoep voor het huis van de buren, en hun hele oprit opengelegd. Hadden kennelijk amper druk op het water.

Vlak daarnaast is zo dat grijze bakje van de kabel. En nu hebben wij geen internet meer van Telenet...
Toch wel al in de je bent van.... groep op facebook gepost.

Net bij mijn huisartspraktijk geweest. Zat daar een boomer die zich enorm zat op te jagen. "Allé, da kan nu toch niemeer éh!" Ik vroeg wat het probleem was want de stoom kwam net niet uit zijn oren zag ik.

"Ze komen mij nie halen!" Opnieuw ik rustig gevraagd wat uur hij dan afspraak had. 16.30u. Jama het is net klokslag 16.30u, ze komen u wel halen vertelde ik hem. Kon em nie mee lachen en heb dan maar wijselijk verder naar mijn gsm gestaard daarna. Ondertussen deed hij niks anders als verder klagen tegen zijn vrouw en nog iemand in de wachtkamer.

Blijft voor sommige mensen toch moeilijk om te begrijpen dat een huisarts tijd neemt om zich te ontfermen over hun patiënten. Denk dat die zoal onder enorme druk soms staan en soms ook wat tijd nodig hebben. Maar nee, het moet nu onmiddelijk en al de rest kan hun geen zak schelen.

Enfin, wij waren aan de beurt en ik hoorde hem weer klagen tegen haar. Toen wij doorgingen zat hij daar nog. Heerlijk dacht ik bij mezelf :oi22:

Terug
Bovenaan