Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Niet echt een ergernis want ja

1) “wees gelukkig dat je moet betalen en niks terugtrekt”

En

2) wees eens solidair a.u.b.

3) ze is nog niet hoog genoeg, 500 eur zou beter zijn

4) etc

En neen ik klaag niet.

Maar

Zorgkas CM : van 64 eur naar 100 euro.

Toch een ferme inflatie.

En

4) etc

En neen ik klaag niet.

Maar

Toch een ferme inflatie.
Een politieke beslissing van deze Vlaamse regering N-VA/cdenv/vooruit. Ligt niet aan de CM.

Proces van die drie allochtonen die een homo in de val gelokt en afgemaakt hadden.

Hun advocaat: ja, ze geven toe dat ze gestoken hadden, maar het was nooit hun intentie om de doden!

?????????

Waarom steek je iemand neer?

Clownwereld.

En

4) etc

En neen ik klaag niet.

Maar

Toch een ferme inflatie.
Echt eh, ik verschoot er ook van.
Ik werk al in de zorg en dan moet ik er nog is voor betalen ook.

een messenger account maken voor mijn jongste zoon (-13jaar) :angry:

Hij zou zo graag meebellen met zijn vriendjes van school die wel een account hebben als ze roblox spelen.

Is gewoon onmogelijk gemaakt door meta. 2x geprobeerd met verschillende mailadressen, onmiddelijk geblokkeerd wegens schending van de regels. Hij heeft zelfs nog niks gedaan.

Your Facebook account has been suspended. This is because your account, or activity on it, doesn't follow our Community Standards on account integrity.

Is gewoon onmogelijk gemaakt door meta. 2x geprobeerd met verschillende mailadressen, onmiddelijk geblokkeerd wegens schending van de regels. Hij heeft zelfs nog niks gedaan.
Hier al 2 jaar uit het niets gebannen van hun Marketplace. Had alleen maar goede deals, normale artikels en een jarenlange account. Onmogelijk om dat opgelost te krijgen. Hun bot heeft beslist en klaar.

Hier al 2 jaar uit het niets gebannen van hun Marketplace. Had alleen maar goede deals, normale artikels en een jarenlange account. Onmogelijk om dat opgelost te krijgen. Hun bot heeft beslist en klaar.

Kutsysteem.
Vraag me wel af hoe zijn klasgenootjes er wel in geslaagd zijn van een messengeraccount te maken.

Al weken pijn aan m’n schouders waardoor ik slecht slaap. Beide hamstrings al 2 weken enorm stijf, kan niet eens door m’n benen zakken. En m’n linker heup doet ook al weken pijn.

Ik heb echt een nieuw lijf nodig. :unsure:

Al weken pijn aan m’n schouders waardoor ik slecht slaap. Beide hamstrings al 2 weken enorm stijf, kan niet eens door m’n benen zakken. En m’n linker heup doet ook al weken pijn.

Ik heb echt een nieuw lijf nodig. :unsure:
Als ge geld op overschot hebt zou ik zeggen : koop u een compex wireless
Zalig toestel.
Als ge te gierig zet kunde uiteraard ook the good old reflex spray kopen. 😬
Ma ding is wel...ge zet richting 40 aan het duwen he dusja 😝

Als ge geld op overschot hebt zou ik zeggen : koop u een compex wireless
Zalig toestel.
Als ge te gierig zet kunde uiteraard ook the good old reflex spray kopen. 😬
Ma ding is wel...ge zet richting 40 aan het duwen he dusja 😝
Geen 700-1000€ willen uitgeven valt niet meer onder gierig denk ik. :unsure:

Ik ben nog geen maand geleden 37 geworden, dus toch nog wel een paar jaar tot de 40. Ik mag toch hopen dat op m’n 37 mijn benen op z’n minst nog zonder problemen normaal kunnen functioneren. :unsure:

Ik ben nog geen maand geleden 37 geworden, dus toch nog wel een paar jaar tot de 40. Ik mag toch hopen dat op m’n 37 mijn benen op z’n minst nog zonder problemen normaal kunnen functioneren. :unsure:
Hier ook (licht, hopelijk) hervallen en weer een spierverkramping in mijn linkse schouder/nekregio. Peërij of hoe dat ook geschreven moet worden.

Bwha...😬😭💀

Ik merk toch als aanstaande 40'er in augustus dat extra zorg, lichaam ontzien ..off day , hoe je ook het noemen wilt...toch belangrijker begint te worden ..
Die prime time van 25-26jarige is helaas voorbij 🫠🫠

Ding is om even serieuzer te zijn. Kunt altijd bloed laten trekken he . Meten is weten .
(Geen medisch advies voor ik onder mijn kloten krijg van @Loser :unsure: )

Hij zou zo graag meebellen met zijn vriendjes van school die wel een account hebben als ze roblox spelen.

Your Facebook account has been suspended. This is because your account, or activity on it, doesn't follow our Community Standards on account integrity.
Misschien omdat Meta vanaf 15 april stopt met Messenger.

Bron

Dus zou ik, zoals @Chill Panda zegt aanraden dat ze allemaal op bvb Discord overstappen.

Herkenbaar

Het ergste vanal is dat het met de oudste niet lukt, maar zijn broer van 2 jaar jonger lukte het wel.

AI. Ik heb het er echt zo mee gehad. Ik ben het gezaag, de online gepromote berichten en alles errond zo ongelooflijk kotsbeu. Van mij mogen al die datacenters en AI bedrijven platbranden tot op de grond.

Terug
Bovenaan