Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Niet op de foto: de honderd man aan de uitgang die er met open mond naar stonden te zien maar niks zeiden

6320c766-fd43-4d73-9d58-dd2b35ebc74a.jpg
Tja, War on Drugs, War on Terror, maar voor de Wat on Graslopers is er blijkbaar geen geld. Politieke keuzes...

Netjes een gratis parkeerticket genomen in Gent, 4 minuten later werd er toch een retributie uitgeschreven. *zucht*
Daar ook eens meegemaakt, jaren terug al. Mail gestuurd naar het parkeerbedrijf, niets tegen in te brengen, want ticket dat ik kocht was enkele minuten later dan de boete. :laugh:
Vorige week trouwens in Gent onze first date gaan herdoen omdat het net 10 jaar was. 9 euro om 5u te parkeren zag ik aan de automaat, ergens aan het zuid, dus totaal niet in 't centrum. Toch ook al een stevige prijs vind ik. Voelde mij toch efkes goed dat ik vrijgesteld ben van parkeergeld. :unsure:

Daar ook eens meegemaakt, jaren terug al. Mail gestuurd naar het parkeerbedrijf, niets tegen in te brengen, want ticket dat ik kocht was enkele minuten later dan de boete. :laugh:
Retributie is gelukkig later dan het tijdstip waarop mijn ticket gestart is, dus ik verwacht dat ze het op vertraging in de synchronisatie zullen steken.

Retributie is gelukkig later dan het tijdstip waarop mijn ticket gestart is, dus ik verwacht dat ze het op vertraging in de synchronisatie zullen steken.
Hopelijk is het beter geregeld dan destijds. Ik heb ook eens gehad in Gent dat ik 2x betaald had voor hetzelfde ticket. Toen was dat nog 6 euro per dag. Ik moest dan heel wat aan papieren invullen om die 6 euro terug te krijgen, duidelijk zo gedaan om te ontmoedigen.

De bepampering in het onderwijs. Leerling vijst met schroefmachine een vijs in de band van een leerkracht. Uitleg van leerlingbegeleiding: gebeurde per ongeluk... :wallbash:

Laatst bewerkt:
Net iets gelezen waar mn bloed echt van kookt over dat drie jarig jongerje elias in oostenrijk dat gestorven is omdat zn ouders hem latem hebben verhongeren..

Zulke mensen mogen op de meest pijnlijke manier sterven.

Ik vreet mijn kast op van thuis te zitten door mijn knie.
Voor een lang verhaal kort te maken. Vorig jaar tijdens het werken begon ik wat last te krijgen in de knie.
Wat bleek na lange weg onderzoeken, mijn kraakbeen is volledig weg.
Voor de minste inspanning kwam er vocht in de knie. Fysiek werk mag ik niet doen, moet mij nu omscholen voor een zittende job.

3 weken geleden een gel ingespoten gekregen, die ook niet echt lijkt te werken. In maart terug naar het ziekenhuis, voor te zien wat de volgende stap is. Knie prothese willen ze echt nog niet doen, omdat ik maar 34 jaar ben. Veel opties zijn er niet meer over.

Gelukkig heb ik dagen dat ik iets minder pijn voel.

Net iets gelezen waar mn bloed echt van kookt over dat drie jarig jongerje elias in oostenrijk dat gestorven is omdat zn ouders hem latem hebben verhongeren..

Zulke mensen mogen op de meest pijnlijke manier sterven.
Allebei gewoon afknallen de vuillappen.

Ik spreek geen Yiddish
Dat is nochtans gewoon Duits met wat andere klanken en af en toe iets exotisch ertussen heb ik onlangs geleerd.

Tijd terug ondekt dat ik zo een gesprek redelijk kon volgen.
"hela, ik versta dat, add it to the resume" noties van Yiddisch, maakt indruk 😂

Put it to the test:
Dat is niet toegestaan ==> Das ist nicht erlaubt ==> dos iz nisht erloybt

Dat is nochtans gewoon Duits met wat andere klanken en af en toe iets exotisch ertussen heb ik onlangs geleerd.

Tijd terug ondekt dat ik zo een gesprek redelijk kon volgen.
"hela, ik versta dat, add it to the resume" noties van Yiddisch, maakt indruk 😂

Put it to the test:
Dat is niet toegestaan ==> Das ist nicht erlaubt ==> dos iz nisht erloybt
Jep klopt. Geleerd in Rough Diamonds op streamz. Toen ze daar Jiddisch spraken verstond ik dat ook gewoon, een taal waar ik nog nooit van gehoord had.

Ik vreet mijn kast op van thuis te zitten door mijn knie.
Voor een lang verhaal kort te maken. Vorig jaar tijdens het werken begon ik wat last te krijgen in de knie.
Wat bleek na lange weg onderzoeken, mijn kraakbeen is volledig weg.
Voor de minste inspanning kwam er vocht in de knie. Fysiek werk mag ik niet doen, moet mij nu omscholen voor een zittende job.

3 weken geleden een gel ingespoten gekregen, die ook niet echt lijkt te werken. In maart terug naar het ziekenhuis, voor te zien wat de volgende stap is. Knie prothese willen ze echt nog niet doen, omdat ik maar 34 jaar ben. Veel opties zijn er niet meer over.

Gelukkig heb ik dagen dat ik iets minder pijn voel.
Pas vanaf uw 60ste kans op een knieprothese al vaker gehoord.

Probeer eens wandelstokken met tjoepkes aan.

Geen wondermiddel, maar haalt veel impact weg met de correcte techniek.

bv:

Indien geoefend en voldoende armkracht ontwikkeld, kan je een knie hard ontlasten.

Laatst bewerkt:
Heel weekend naar de zak door buikgriep, we zijn nu woensdag en ik ben nog aant afzien. Enigste voordeel is dat de weegschaal vooruitgang maakt.

Terug
Bovenaan