Nee.Die kennen het verschil niet tussen een verkeersagent en bv. recherche?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Die kennen het verschil niet tussen een verkeersagent en bv. recherche?
De intelligentie straalt er ook van af in die commentaren. Mensen die zich vragen stellen bij de privacy als een agent iets vaststelt, mensen die roepen dat zijn camera niet geijkt is ('t is geen snelheidscontrole heHet aantal clowns dat reageert op de politiecontroles(s) op afleiding in het verkeer met "ga boeven vangen" "Ga Molenbeek opkuisen" "ga fraude opsporen bij politici"
Die kennen het verschil niet tussen een verkeersagent en bv. recherche?
Wat een bagger, amai. En chapeau aan onze media om hier nog wat olie op te gooien
), "zijn die agenten zelf niet afgeleid van zo rond te kijken?". Echt man. 
2, zo’n controles en alcoholcontroles vind ik dan persoonlijk veel nuttiger dan quasi constant staan flitsen.De intelligentie straalt er ook van af in die commentaren. Mensen die zich vragen stellen bij de privacy als een agent iets vaststelt, mensen die roepen dat zijn camera niet geijkt is ('t is geen snelheidscontrole he), "zijn die agenten zelf niet afgeleid van zo rond te kijken?". Echt man.
Blijft gewoon met uw aandacht waar die moet zijn en je hebt nul problemen. Er is een reden dat dergelijke acties broodnodig zijn he.
ik zou er niet van dromen dat zelfs 1 van die mensen ook maar 1 dag een cel gaat zien, of zelfs maar verhoord gaat worden.Ziek. Walgelijk. Ik lees wel dat ze levenslange opsluiting riskeren, hopelijk wordt dat effectief zo. Zo’n mensen, en vooral die vader, hebben geen plaats in de maatschappij.
Het gaat over die Fransmannen he, die zullen toch hopelijk wel serieuze straf krijgen.ik zou er niet van dromen dat zelfs 1 van die mensen ook maar 1 dag een cel gaat zien, of zelfs maar verhoord gaat worden.
die files zijn nu publiek, maar die liggen al minstens 6 jaar op de bureau's van de onderzoeksdiensten he. in die tijd is Trump al vrijuit gegaan voor het aanzetten tot een revolutie.
hier gaat niks mee gebeuren dat al gebeurd had kunnen zijn.
Als het gaat over die politieman die met zijn camera de mensen fotografeerde die achter het stuur zitten te bellen, geef ik u gelijk. Maar diezelfde man was ook mensen aan het beboeten die Pringles achter hun stuur aan het eten waren. Daar mag toch eens goed mee gelachen worden vind ik. Ik weet dat we een gat in onze begroting hebben, maar ik heb stérk de indruk dat ze dit onder andere op deze manier willen vullen.Het aantal clowns dat reageert op de politiecontroles(s) op afleiding in het verkeer met "ga boeven vangen" "Ga Molenbeek opkuisen" "ga fraude opsporen bij politici"
Die kennen het verschil niet tussen een verkeersagent en bv. recherche?
Wat een bagger, amai. En chapeau aan onze media om hier nog wat olie op te gooien
Het gaat over die Fransmannen he, die zullen toch hopelijk wel serieuze straf krijgen.
2, zo’n controles en alcoholcontroles vind ik dan persoonlijk veel nuttiger dan quasi constant staan flitsen.
De uren waarop ze hier echt veel te snel rijden zie je ze nooit flitsen, ze zouden dat beter wel eens doen.

Dat lijkt me nu wel het ideale tijdstip om mensen te vatten die van allerhande hobby-activiteiten of recepties komen. Genre naar een lokale voetbalmatch kijken/meespelen, daarna 4 Duvels binnengieten en naar huis gaan.Vorige zaterdag moeten blazen om 11u50. Vond ik ook beetje raar.
Hoeveel ga je er pakken net voor lunchtijd op een zaterdag?
Buiten de echte alcoholiekers of iemand die vrijdagnacht echt goed heeft doorgegaan.
Als het gaat over die politieman die met zijn camera de mensen fotografeerde die achter het stuur zitten te bellen, geef ik u gelijk. Maar diezelfde man was ook mensen aan het beboeten die Pringles achter hun stuur aan het eten waren. Daar mag toch eens goed mee gelachen worden vind ik. Ik weet dat we een gat in onze begroting hebben, maar ik heb stérk de indruk dat ze dit onder andere op deze manier willen vullen.
Vorige zaterdag moeten blazen om 11u50. Vond ik ook beetje raar.
Hoeveel ga je er pakken net voor lunchtijd op een zaterdag?
Buiten de echte alcoholiekers of iemand die vrijdagnacht echt goed heeft doorgegaan.
Het zal anekdotisch zijn maar ik werk al meer dan 10 jaar in Mechelen en heb op al die tijd 1 keer moeten blazen op een ochtend niet veel dagen naar Nieuwjaar. En van Mechelen wordt altijd gezegd dat er zoveel politiecontroles gebeuren. En voor het werk zelf moet ik ook wel veel rondrijden.Ik vind het vooral positief dat er veel meer alcoholcontroles zijn dan pakweg 10-20 jaar geleden: het afgelopen jaar heb ik al meer moeten blazen dan de 20 jaar ervoor samen.
Het zal anekdotisch zijn maar ik werk al meer dan 10 jaar in Mechelen en heb op al die tijd 1 keer moeten blazen op een ochtend niet veel dagen naar Nieuwjaar. En van Mechelen wordt altijd gezegd dat er zoveel politiecontroles gebeuren. En voor het werk zelf moet ik ook wel veel rondrijden.
Die 1 keer was overigens ook de enige keer in de 19 jaar dat ik een rijbewijs heb en met de auto rijd.
Ik vind het vooral positief dat er veel meer alcoholcontroles zijn dan pakweg 10-20 jaar geleden: het afgelopen jaar heb ik al meer moeten blazen dan de 20 jaar ervoor samen.
Het zal wel streekgebonden zijn. Ik rij sinds 2005 rond en ik denk niet dat ik al 5 alcoholcontroles heb gezien, en zelf heb ik nog nooit moeten blazen zelfs. Dat is dan de rand rond Brussel en Brussel zelf.Het zal anekdotisch zijn maar ik werk al meer dan 10 jaar in Mechelen en heb op al die tijd 1 keer moeten blazen op een ochtend niet veel dagen naar Nieuwjaar. En van Mechelen wordt altijd gezegd dat er zoveel politiecontroles gebeuren. En voor het werk zelf moet ik ook wel veel rondrijden.
Die 1 keer was overigens ook de enige keer in de 19 jaar dat ik een rijbewijs heb en met de auto rijd.
Dat klopt maar ook als pringles in een houder steken en je daarvan sporadisch eet (met één hand) tijdens het rijden kan je volgens de wet beboet worden. Als ome agent oordeelt dat je door die actie niet meer voldoende controle hebt over uw rijgedrag = boete.Die persoon was met 2 handen die pringles aan het eten. Was dus aan het rijden zonder zijn handen aan het stuur. Dat is een paar gradaties erger dan een pringles doos in de middenconsole zetten en er af en toe een chipsje uitnemen.
Die heeft op dat moment 0,0 controle over zijn voertuig als er iets zou gebeuren.
Het zal anekdotisch zijn maar ik werk al meer dan 10 jaar in Mechelen en heb op al die tijd 1 keer moeten blazen op een ochtend niet veel dagen naar Nieuwjaar. En van Mechelen wordt altijd gezegd dat er zoveel politiecontroles gebeuren. En voor het werk zelf moet ik ook wel veel rondrijden.
Tijdens de week gaan voetballen en om 23u naar huis rijden = 0 pakkans hierHet laatste jaar dat ik in Dendermonde werkte moest ik 3-4x per maand blazen.
Ik werkte natuurlijk in 3x8 shiften en reed daar dus quasi dagelijks rond 5-6u en 21-22u langs de stationsbuurt en de grootste in/uitvalsweg. En jah, Dendermonde natuurlijk.
Op den duur herkenden sommige agenten mij al. Een ervan zei ooit: "Amai, hebt gij weeral de nacht? Gij doet niets anders zeker?" Of als ik eens uitzonderlijk met mijn mama haar auto reed: "Amai, nieuwe auto?"