Dat is nu oprecht is één van mijn dagelijkse kleine gelukskes. Het besef dat ik nooit moet pendelen met de trein of elke dag een uur in de file moet zitten om te gaan werken. Chapeau wel, ik zou dat echt geen maand volhouden.Week begint weer goed. Trein komt op tijd toe, blijft dan 7 minuten staan om een cargo trein door te laten.
De trein die 10 minuten later moest vertrekken was er al toen de mijnen uiteindelijk vertrok.
Om dan tegen een slakkengang voort te trekken.
Die aansluiting mag ik al vergeten, en dus op tijd op mijn werk zijn ook...
*Edit* een uur later, derde trein: overcrowded, want bestaat "uitzonderlijk" uit 3 wagons ipv 6.
LeuvenWelke regio?
Het probleem is niet in slaap vallen maar uitgeslapen zijn.Tip van mij, 7 jarige zoon. Lees iets voor het slapen gaan. Dat is zo saai dat je er wel van in slaap valt. En het ergste is, dat hij bij hem ook nog werkt.
Ja, zowiezo wat stijf en rugklachten, maar ook totaal niet uitgeslapen. Ik heb op hotel ook al gemerkt dat een zachte matras absoluut niet werkt voor mij.Merk je dat je 's morgens stijf bent of pijn hebt? Ik heb voor het werk ooit zo drie maand ergens verbleven met een versleten, zachte matras en mijn rug voelde aan alsof die constant uitgeput was. Als je niet zeker bent: ga ook eens het lijstje af voor een goede slaaphygiëne.
Een lokale matrassenwinkel zal je wel verder kunnen helpen, zo'n slaapscan en dergelijke lijken me eerlijk gezegd wat overdreven.
Het ding is dat ik eens deftig wil investeren maar geen flauw idee heb wat voor type matras ik best kies, en random verkopers vertrouw ik meestal niet.

), dat er een datum bij zijn handtekening stond... En dan kom ik thuis en zie ik dat hem rijbewijs B+E ipv B heeft aangekruist