Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Daarmee dat ik het hier in het Gentse niet ken ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben vroeger nog enkele keren naar die in Anderlecht gegaan.Daarmee dat ik het hier in het Gentse niet ken ^^
Action?ik ben vroeger nog enkele keren naar die in Anderlecht gegaan.
denk oversized Delhaize of Carrefour, maar dan met Axion-volk.
ik ben vroeger nog enkele keren naar die in Anderlecht gegaan.
denk oversized Delhaize of Carrefour, maar dan met Axion-volk.
Kun je ook eens een pink eye ervaren. Beetje jammer dat het geen bloedappelsien was.Ne facial gekregen van ne fucking sinaasappel tijdens het pellen
Bij Bruzz zijn nog beelden te vinden van de opening van die vestiging in 1998. Toen was de parking nog te klein.
Tvoelt alleszins vreemd aan om voor de 1ste keer in mijn 42 jarig bestaan de receiver te zijnKun je ook eens een pink eye ervaren. Beetje jammer dat het geen bloedappelsien was.

je had zo molecule enzo met kinderspeeltuin, de Makro was idd zoals het ikeaballenbad en dergelijke. Een gebouw apart, elke Makro had dit. (en een restaurant) Supermarkten waren heel goed in het lokken van mensen met kinderen.In het begin ook nog een paar keer met mijn ouders geweest.
We gingen af en toe eens op 'shoppingtrip'. Ik weet dat we soms naar Hulst reden voor de meubelwinkels.
En ergens in de buurt van Sint-Niklaas (?) was er ook een grote meubelwinkel waar je dan kon inschrijven in de 'kinderclub' en dan kreeg je blaadjes en spelletjes thuis toegestuurd.
De Makro in Eke had zelfs een kinderopvang omdat niemand onder de 12(?) binnenmocht.
En in Luxemburg winkelen als mijn vader zoals elke Vlaamse vader in die periode zijn kasboncouponnekes ging cashen bij het bankfiliaal in Luxemburg-stad om de RV te omzeilen.
Midden jaren '90 een fancy draagbare CD-speler gekregen (10 seconde anti-shock geheugen!) in Canterbury omdat mijn vader de wisselkoers GBP/BEF verkeerd in z'n hoofd had en dacht dat alles spotgoedkoop was.
De Krea Kinderclub? https://www.krea.be/restaurantEn ergens in de buurt van Sint-Niklaas (?) was er ook een grote meubelwinkel waar je dan kon inschrijven in de 'kinderclub' en dan kreeg je blaadjes en spelletjes thuis toegestuurd.
idem met elektrische tandenborstelsMijn (zeer degelijke) 10 jaar oude Wahl tondeuse is bot aan het worden. Tondeuse kostte destijds 90 euro. Aangezien het toestel zelf nog perfect werkt zocht ik voor vervangbladen.
Webshops in EU: verkopen vervangbladen, maar niet degene dat ik nodig heb. Ik wist niet dat er 101 verschillende soorten tondeuses bestaan.
Na heel wat zoeken vind ik vervangbladen, maar alleen maar beschikbaar in de USA. Kostprijs is slechts 15 euro, maar er komt 20 euro verzending bij. Dus 35 euro. Klik ik dan wat verder (op Amazon) zie ik dat in van Wahl al een splinternieuwe tondeude kan kopen in promotie van 20 euro.
Het gaat zelfs niet om het geld, maar het is toch triest dat mijn messen vervangen duurder zou zijn dan gewoon een nieuw toestel te kopen? Zo ben ik zelf niet verantwoordelijk voor de wegwerpmaatschappij denk ik dan.
De Krea Kinderclub? https://www.krea.be/restaurant
Cora hield nog steeds vast aan het hypermarktconcept.Dat licht misschien meer aan Anderlecht? In Woluwe had ik niet de indruk dat dat meer Action-volk aantrok dan andere supermarkten.
Heel dat hypermarkt concept werkt in België al lang niet meer, dat heeft Carrefour ook beseft maar Cora hield daar blijkbaar nog aan vast?
Wij hebben ook een nieuwe die pakketjes die net te groot zijn voor m'n pakketbrievenbus er toch in ramt, met schade aan de brievenbus tot gevolg. De kloothommel.Sinds enkele weken is er een nieuwe postbode. Het viel mij al op dat we precies minder post krijgen dan vroeger (maar 1x per week meer ipv 2x en ook gewoon veel minder brieven). En nu voor de 3e keer de post van iemand anders in de bus, huisnr klopt, maar straatnaam niet. Ik doe dan nog de moeite om die brieven in de juiste bus te gaan steken, maar aangezien niet iedereen dat doet, vraag ik me af hoeveel post we zoal niet gehad hebben.
'k Heb net gebeld naar de klantendienst van bPost en toch aangenaam verrast. Geen wachttijd gehad en vriendelijke madam die duidelijke uitleg gaf over wat ze nu gaan doen en wat ze gaan doen als het in het vervolg toch nog zou voorvallen. Wel er bij gezegd dat ze die mens nu ook niet per se onder zijn voeten moeten geven, de straatnamen lopen hier niet altijd even logisch, dus 't is eerder informatief zodat hij zich kan herpakken.Wij hebben ook een nieuwe die pakketjes die net te groot zijn voor m'n pakketbrievenbus er toch in ramt, met schade aan de brievenbus tot gevolg. De kloothommel.
Inderdaad goede service.'k Heb net gebeld naar de klantendienst van bPost en toch aangenaam verrast. Geen wachttijd gehad en vriendelijke madam die duidelijke uitleg gaf over wat ze nu gaan doen en wat ze gaan doen als het in het vervolg toch nog zou voorvallen. Wel er bij gezegd dat ze die mens nu ook niet per se onder zijn voeten moeten geven, de straatnamen lopen hier niet altijd even logisch, dus 't is eerder informatief zodat hij zich kan herpakken.