Nahrtent
Member
Dekt de lading "heel goed", zeg je?Nu, ik snap wat je bedoelt en ik erger me er ook vaak aan. Maar in dit geval dekt de titel de lading toch wel heel goed?
Er staan aanhalingstekens rond 'te lui om te werken' omdat dat een citaat is van mensen (oa van de mensen uit de comments) of het sentiment dat leeft. En daarachter staat dan "of juist niet?", als inhoud van het artikel. Waarmee aangegeven wordt dat het dus toch niet klopt wat mensen zeggen.
Ik zou ook liever het foute beeld niet ook nog aandacht geven in mijn titel, maar ik vind net niet dat die het verkeerd voorstelt.
De titel van VRT NWS is gewoon veel beter, veel vollediger: 1 op de 3 Gen Z-werknemers kiest voor deeltijdse job, al betekent dat niet dat ze ook minder werken
Je zou bijna denken dat ze daar niet (of toch veel minder) teren op clicks en verontwaardigde comments als verdienmodel. Dood aan sociale media, dood aan de sensatiepers!

.
Het leven met kinderen in een gescheiden gezin waarin ge niet direct de mogelijkheid hebt het te vragen.