Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Kans zit er dik in dat het Pommelien Thijs is. Naar 't schijnt bouwt ze al haar huizen van karton.
Lap en nu moet ik dat liedje natuurlijk nog een keer horen.
Iemand een rationele verklaring waarom haar nummers zo'n oorwurmen zijn? Het is totaal mijn stijl niet, ze is geen knappe vrouw noch heeft ze een geweldige stem, maar de nummers die ik dan zie blijven wel hangen; is het dan gewoon het ritme dat zo geordend is dat het verslavend werkt?

Edit: net Atlas geluisterd en misschien is het omdat ze soms
klanken uitstoot die ik anders alleen hoor bij een vrouw als ze klaarkomt?

Laatst bewerkt:
Ik vrees dat je slechtziend bent, en doof.
Slechtziend? Dat is waarschijnlijk een leeftijdsverschil, voor mij is dit een net volwassen doorsnee vrouw. Om op die leeftijd bij mij aantrekkingskracht uit te oefenen gaan ze toch met iets beters moeten afkomen.
Doof? Allicht gedeeltelijk. Haar stem doet enorm denken aan de stem van Isabelle A toen deze geïntroduceerd werd, doorsnee jonge meiden stem maar enorm populair destijds; iemand daar nog iets van gehoord?

Echt, ik wil niet slecht spreken over haar want de nummers zitten goed in elkaar; gewoon benieuwd naar de machine hierachter en of we over tien jaar nog iets anders over haar zullen horen dan presentatrice van een TV-show.

Edit: en ondertussen zijn we de zoon van Karen Damen aan het klaarstomen ( https://www.hln.be/bv/krijgen-karen...reeks-we-testen-iets-realityachtigs~aa22683a/).

Lap en nu moet ik dat liedje natuurlijk nog een keer horen.
Iemand een rationele verklaring waarom haar nummers zo'n oorwurmen zijn? Het is totaal mijn stijl niet, ze is geen knappe vrouw noch heeft ze een geweldige stem, maar de nummers die ik dan zie blijven wel hangen; is het dan gewoon het ritme dat zo geordend is dat het verslavend werkt?

Edit: net Atlas geluisterd en misschien is het omdat ze soms
klanken uitstoot die ik anders alleen hoor bij een vrouw als ze klaarkomt?

Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit een nummer van haar gehoord heb. En ik ben daar vrij blij om.

Maar als ik je spoiler lees ben ik wel gezond nieuwsgierig 😅

Slechtziend? Dat is waarschijnlijk een leeftijdsverschil, voor mij is dit een net volwassen doorsnee vrouw. Om op die leeftijd bij mij aantrekkingskracht uit te oefenen gaan ze toch met iets beters moeten afkomen.
Ik vind het geen lelijke vrouw maar hoe ze soms gekleed is, maakt haar bij mij onaantrekkelijk (hieronder is nu wel om te lachen maar je begrijpt wel wat ik bedoel ;)), maar goed smaken kunnen verschillen.

Home.jpg

Het enige waarvoor ik nog nooit een waarschuwing / strafpunt voor gekregen heb is: "Discussies die via PM verlopen ook al gaan ze in tegen de forumregels"

Ne PM geeft zeker geen vrijgeleide maar stafleden die zonder gegronde reden (Zéér ernstige feiten van belaging of iets dergelijks) PM's bespioneren vind ik not done. (Moest men dit kunnen doen, normaal is dat beveiligd en kan men dat niet zomaar inkijken, wat wel kan is als iemand u stalkt via PM die persoon rapporteren en die berichten delen)

Maar van het moment dat je publiek iets post wat niet mag vs de forumregels loop je gewoon een risico he. Ne spoiler doet hier inderdaad niks ter zake.

Laatst bewerkt:
Ik vind het geen lelijke vrouw maar hoe ze soms gekleed is, maakt haar bij mij onaantrekkelijk (hieronder is nu wel om te lachen maar je begrijpt wel wat ik bedoel ;)), maar goed smaken kunnen verschillen.

Home.jpg
Die haar doelgroep zijn dan ook kinderen dan 13 jaar hé (ffs!)

Wat? Is dat een regel dat ge niet geband kunt worden voor wat ge in spoilertags zet?
Echt ik doe mijn best om mij voorzichtig uit te drukken en nu zeg jij dat je zelfs niet in camo moogt vloeken?

Wie de ... en de rest laat ik maar blanco, omdat ik echt geen zin heb in een volgende ban.

Edit: en nu ga ik luisteren naar Het midden.
twee lesbische foormeiden

Dat is waar, maar ik wil de papa's die zich "opofferden" om mee te gaan naar K3 in de tijd van Josje en Klaasje niet te eten geven 😆
Youtube - video - concert Pomelien. Ik zie daar ne geile ouwe bok van minstens mijne leeftijd (50+) staan in het midden van héél den hoop! 🤪

Youtube - video - concert Pomelien. Ik zie daar ne geile ouwe bok van minstens mijne leeftijd (50+) staan in het midden van héél den hoop! 🤪

BIj Pommie haar concert op de Lokerse Feesten stond er tijdens 'Erop of eronder' ook ene van dik in de veertig luidop te oreren dat hij wel eens er op of er onder zou willen zitten en bij Camille stond er zelfs een die met zijn phone probeerde onder haar rok te filmen. Vetzakken heb je overal.

Echt ik doe mijn best om mij voorzichtig uit te drukken en nu zeg jij dat je zelfs niet in camo moogt vloeken?

Wie de ... en de rest laat ik maar blanco, omdat ik echt geen zin heb in een volgende ban.

Edit: en nu ga ik luisteren naar Het midden.
twee lesbische foormeiden
Voor eens te vloeken ga je geen ban krijgen natuurlijk, maar voor de rest zijn de regels exact hetzelfde of je nu wel of geen spoilers gebruikt.

Vandaag bij mijn schoonouders de post gaan legen omdat ze met verlof zijn en ik het huis uit wou. Ga alleen naar de revalidatie tegenwoordig en soms is met de vrouw mee naar de winkel om daar onder haar voeten te lopen.

Enfin, Ik rij achteruit terug de weg op. Ik sta op de weg en kijk naar fietspad dat aan de oprit ligt. Blijkbaar heb ik een eend dood gereden. Geen idee waar dat beestje vandaan kwam. Me ff langs de kant vd weg gezet om te kijken, beestje had geen ring rond de poot. Spijtig, heb het maar in de gracht gelegd en toen kwam een buur buiten om te zien wat er scheelde zeker. "Mag ik die in de pot doen" vroeg die. Wist eigenlijk niet goed wat erop antwoorden.

Ik kom ook is buiten... :cry:

Vandaag bij mijn schoonouders de post gaan legen omdat ze met verlof zijn en ik het huis uit wou. Ga alleen naar de revalidatie tegenwoordig en soms is met de vrouw mee naar de winkel om daar onder haar voeten te lopen.

Enfin, Ik rij achteruit terug de weg op. Ik sta op de weg en kijk naar fietspad dat aan de oprit ligt. Blijkbaar heb ik een eend dood gereden. Geen idee waar dat beestje vandaan kwam. Me ff langs de kant vd weg gezet om te kijken, beestje had geen ring rond de poot. Spijtig, heb het maar in de gracht gelegd en toen kwam een buur buiten om te zien wat er scheelde zeker. "Mag ik die in de pot doen" vroeg die. Wist eigenlijk niet goed wat erop antwoorden.

Ik kom ook is buiten... :cry:
Da's eendje om niet snel te vergeten...

Voor eens te vloeken ga je geen ban krijgen natuurlijk, maar voor de rest zijn de regels exact hetzelfde of je nu wel of geen spoilers gebruikt.

Lijkt me nogal logisch ook, anders zou iedereen gewoon in spoilertags praten hier. :lol:

Godverdomse godmiljaar!

Ik had zin om te vloeken dus bij deze. :unsure:

gisteren op de app gekeken: Trein rijdt, maar die vanaf de Dampoort niet.
vandaag aan de bushalte nog eens gecheckt: ah nee, trein rijdt niet.

ik had dan liever dat ze volledig staakten, dan had ge tenminste zekerheid.

soit, den auto ingesprongen, een uur te vroeg op mijn werk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan