Mijn duvelkes limiet os precies gezakt naar 6. Oud worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn duvelkes limiet os precies gezakt naar 6. Oud worden
Wat definieert uw limiet? Niet meer kunnen praten? Een kater de dag erop? Omvallen?Mijn duvelkes limiet os precies gezakt naar 6. Oud worden
Er een 2e keer van kunnen genieten?Wat definieert uw limiet? Niet meer kunnen praten? Een kater de dag erop? Omvallen?
Op hun eigen website durven ze die "Tot €500" niet verder nuanceren met een asterisk en ik snap nu waarom.Zodat je een gegarandeerde terugbetaling tot 500 euro van de waarde van je pakket krijgt.Bpost speelt een harde schijf van €240 kwijt die 99% kans omgeruild zou worden voor een nieuw exemplaar. Na 3 weken onderzoek krijg ik te horen dat ze de verzendkosten en 2/3 van het aankoopbedrag van de factuur zullen terugbetalen.
Focking hell €80 kwijt.Op hun eigen website durven ze die "Tot €500" niet verder nuanceren met een asterisk en ik snap nu waarom.
Dan moet je wel die optie extra betalen, ik zie in voorgaande posts niet terug dat hij dat deed?Zodat je een gegarandeerde terugbetaling tot 500 euro van de waarde van je pakket krijgt.
Ze moeten je 240€ terugbetalen. Optie is 'gegarandeerd'. 160€ is daardoor niet rechtsgeldig. Die extra verzekering is er voor een reden. Ik zou het er niet mee eens zijn, het betwisten en als ze koppig weigeren naar de ombudsdienst gaan.
Ik ging daar van uit want hij spreekt over "Tot €500" dat gaat effectief over de extra optie / verzekering. Zonder die verzekering zou @Michster enkel zijn verzendkosten terug krijgen.Dan moet je wel die optie extra betalen, ik zie in voorgaande posts niet terug dat hij dat deed?
Ik ging daar van uit want hij spreekt over "Tot €500" dat gaat effectief over de extra optie / verzekering. Zonder die verzekering zou @Michster enkel zijn verzendkosten terug krijgen.
Dat staat ook in zijn / haar linkje: "Met een gewoon verzendetiket, zonder extra opties, vergoeden we alleen de verzendkosten van je pakje als we zelf verantwoordelijk zijn voor het verlies of de schade."
Maar moest ik fout zijn: @Michster corrigeer mij als ik fout ben.
Feestje gegeven ?140 euro boete voor burenlawaai zeg. Wat een merde.
Leuk te horen dat het terug beter gaat tussen jou en je vrouw.140 euro boete voor burenlawaai zeg. Wat een merde.
klinkt niet goed, kan van alles zijn natuurlijk, hopelijk valt het mee!Ik voel me al ruim een week extreem moe en futloos. En het wordt precies met de dag erger. Ik heb ook precies al een tijd ook last van een licht verhoogde hartslag. En met momenten voel ik mijn hart precies harder kloppen in m'n borstkast. (Dat gevoel herken ik van enkele jaren geleden, hoorde toen bij m'n paniekaanvallen)
Gamen lukt me totaal niet meer, zelfs Euro Truck Simulator, of Age Of Empires op het gemakkelijkste niveau is me al te veel gevraagd.
Rechtstaan vanuit de zetel of m'n bureaustoel om naar het toilet te gaan of een fles water te gaan halen voelt alsof ik een halve marathon gelopen heb.
Daarnet heb ik 2 dozen (Kerstboom en versiering) naar de zolder gedragen. Toen ik terug beneden kwam voelde ik me draaiering en zelfs na 10 minuten was m'n hartslag nog 110.
Misschien toch maar eens een afspraakje bij de huisarts maken.
Feestje gegeven ?
Leuk te horen dat het terug beter gaat tussen jou en je vrouw.
Los van de uren of andere situaties, maar "kinderen spelen met een bal" en "loopt zonder pantoffels". Dat zou in België toch nooit een reden of argument tot boete zijn?![]()
Alles tijdens daguren, 't is niet dat ik hier feestjes geef. Meeste van de opsommingen is van toepassing op de kinderen waarvoor ik aansprakelijk ben.
Vind het vooral zeer bizar dat ik zelf niet uitgenodigd was voor de zaak en dus nooit enig bewijs heb kunnen aanschouwen.
Maar bon, diegene die klacht indiende is reeds 30 jaar advocaat in deze stad, dus veel zal beroep indienen niet uitmaken.