Engie
Ik kan mijn klantenzone niet bereiken. In de eerste plaats is de website al non-responsive in Firefox, gelukkig wel in Brave maar tis sowieso een minpunt.
Maar ook op andere browser kan ik de klantenzone niet bereiken. "Het lijkt erop dat u de klantenzone voor particulieren wil bereiken terwijl u ingelogd bent met een professioneel account. Klik hier voor de klantenzone voor professionelen". No way dat ik een professioneel account heb maar klik er toch op.
"Het lijkt erop dat u de klantenzone voor professionelen wil bereiken terwijl u een particulier account heeft" FUCK OFF
Ik heb dan een mail gestuurd met te vragen dat te fixen want ik kan zo mijn facturen niet bekijken. Kreeg vorige week ne mail "we hebben een bericht uitgestuurd waarmee u nu uw klantenzone kan bereiken". Nice, ik ga naar de website en zie: "Het lijkt erop dat u de klantenzone voor particulieren-" GODVERDOMME PRUTSERS
Zal nog ne mail sturen en als die luierikken het nog vertikken te fixen keer ik terug naar Eneco ofzo. Fucking hell...