Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Da's dus 8 teveel effectief en nog wat extra van de teller, maar da's daar 90 terwijl je overdag 120 zou kunnen zeker? Kom daar niet zoveel meer, maar vond jaren geleden al dat er daar beter een dynamische snelheidslimiet zou zijn.

R0 is 100 per uur.

Ja, mijn limiter staat op 100 als ik over de ring van brussel kachel. En op viaduct heb ik meestal niet de neiging van veel te vertragen als het rustig is. Vandaar dus de 98 gemeten.

R0 is 100 per uur.

Ja, mijn limiter staat op 100 als ik over de ring van brussel kachel. En op viaduct heb ik meestal niet de neiging van veel te vertragen als het rustig is. Vandaar dus de 98 gemeten.
Ah, op 't viaduct, wist tot deze post dus ook niet dat er daar nu trajectcontrole is. :laugh:

godver, er is trajectcontrole op de R0 op viaduct richting Gent.

kzal mij maar es gaan identificeren op de site zeker :(
Ola Paula, da wist ik dus ook niet…

Hoeveel mag je daar richting Gent? 100 of 90? Richting Zaventem wist ik het dat er trajectcontrole was (50 km/h) maar richting Gent is t eerste dat ik er van hoor…

Verleden week nog maar gepasseerd: da wordt de komende dagen de E-Box in het oog houden

Hoeveel mag je daar richting Gent? 100 of 90? Richting Zaventem wist ik het dat er trajectcontrole was (50 km/h) maar richting Gent is t eerste dat ik er van hoor…

Verleden week nog maar gepasseerd: da wordt de komende dagen de E-Box in het oog houden

90 vanaf machelen tot konings-lo

Het was een eikel van een vent, en een dikke trumpist. Maar ik heb wel jaren plezier gehad aan mijn Daily Dilbert cartoon.

Rip in peace!

Sinds wanneer is Ruben Van Gucht zijn liefdesleven ineens een actua ding geworden?
Ik zou toch graag weten wat Stijn Baert daarover denkt. 😮‍💨

Iets gekocht op topdoek.nl
Is al van 24 december geleden en telkens wordt de verzending opgeschoven, klantendienst neemt niet op, antwoordt niet op mails,....
Ik had nochtans hun trustpilot opgezocht en die was goed:

Dan vind ik nu deze site met reviews en die hebben dus allemaal hetzelfde voor...

Reviews op trustpilot door zo kleine bedrijfkes worden gewoon gekocht of gefarmed.

Volgens mij is het richting Zaventem enkel een flitspaal iets voorbij het viaduct. In de andere richting is het inderdaad trajectcontrole, zowat exact hetzelfde voorgehad als @Tomski toen ik vorige maand van het kerstfeestje van het werk kwam.

Volgens mij is het richting Zaventem enkel een flitspaal iets voorbij het viaduct. In de andere richting is het inderdaad trajectcontrole, zowat exact hetzelfde voorgehad als @Tomski toen ik vorige maand van het kerstfeestje van het werk kwam.
Strange, Waze zegt bij mij steeds dat het richting Zaventem trajectcontrole is ma in de omgekeerde richting zwijgt hij/ze…

We shall see it in den E-Box…

Nog jonge mensen die elke 5 voet iets mankeren, en beter een abonnement bij de dokter en het ziekenhuis nemen.

Holy shit, hoe sommigen zo moeten zien te overleven.
En het gaat dan niet over een type aandoening en controles.

Nee, elke keer weer iets nieuws.
Echt non stop.

Strange, Waze zegt bij mij steeds dat het richting Zaventem trajectcontrole is ma in de omgekeerde richting zwijgt hij/ze…

We shall see it in den E-Box…
Net voor de (eigenlijk "het", maar dat krijg ik niet geschreven en nog minder uitgesproken) viaduct richting Gent (buitenring) staan al een tijdje permanente borden dat daar een trajectcontrole is. Op de viaduct zelf geldt trouwens al jaar en dag een snelheidslimiet van 90 km/u, zelfs al toen je op de rest van de ring nog 120 mocht.

Die snelheidsbeperking van 90 km/u op de buitenring geldt sinds enkele maanden inderdaad tot voorbij Koningslo - vroeger maar tot vlak na de viaduct - en ik denk dat de trajectcontrole ook pas daar eindigt, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Aangezien Tomski gepakt is aan 52 ga ik ervan uit dat ze de limiet vanwege de werken op de buitenring nu ook verlaagd hebben naar 50, zoals op de binnenring al langer het geval was. Wat betreft die trajectcontrole-melding op de binnenring: daar staan inderdaad al enkele maanden wel degelijk borden die een trajectcontrole aangeven, zij het wel tijdelijke borden en geen vaste. De flitspaal zelf staat inderdaad opgesteld net na de viaduct, ter hoogte van de afrit daar.

Edit: mogelijk heb ik verkeerd gelezen en is Tomski geflitst aan 92 en niet aan 52, en is heel het eerste gedeelte van mijn bericht eigenlijk overbodig.

Engie

Ik kan mijn klantenzone niet bereiken. In de eerste plaats is de website al non-responsive in Firefox, gelukkig wel in Brave maar tis sowieso een minpunt.

Maar ook op andere browser kan ik de klantenzone niet bereiken. "Het lijkt erop dat u de klantenzone voor particulieren wil bereiken terwijl u ingelogd bent met een professioneel account. Klik hier voor de klantenzone voor professionelen". No way dat ik een professioneel account heb maar klik er toch op.

"Het lijkt erop dat u de klantenzone voor professionelen wil bereiken terwijl u een particulier account heeft" FUCK OFF :angry:

Ik heb dan een mail gestuurd met te vragen dat te fixen want ik kan zo mijn facturen niet bekijken. Kreeg vorige week ne mail "we hebben een bericht uitgestuurd waarmee u nu uw klantenzone kan bereiken". Nice, ik ga naar de website en zie: "Het lijkt erop dat u de klantenzone voor particulieren-" GODVERDOMME PRUTSERS

Zal nog ne mail sturen en als die luierikken het nog vertikken te fixen keer ik terug naar Eneco ofzo. Fucking hell...

Engie

Ik kan mijn klantenzone niet bereiken. In de eerste plaats is de website al non-responsive in Firefox, gelukkig wel in Brave maar tis sowieso een minpunt.

Maar ook op andere browser kan ik de klantenzone niet bereiken. "Het lijkt erop dat u de klantenzone voor particulieren wil bereiken terwijl u ingelogd bent met een professioneel account. Klik hier voor de klantenzone voor professionelen". No way dat ik een professioneel account heb maar klik er toch op.

"Het lijkt erop dat u de klantenzone voor professionelen wil bereiken terwijl u een particulier account heeft" FUCK OFF :angry:

Ik heb dan een mail gestuurd met te vragen dat te fixen want ik kan zo mijn facturen niet bekijken. Kreeg vorige week ne mail "we hebben een bericht uitgestuurd waarmee u nu uw klantenzone kan bereiken". Nice, ik ga naar de website en zie: "Het lijkt erop dat u de klantenzone voor particulieren-" GODVERDOMME PRUTSERS

Zal nog ne mail sturen en als die luierikken het nog vertikken te fixen keer ik terug naar Eneco ofzo. Fucking hell...
Blij dat ik niet de enige ben…

Ik heb op’t werk een klant die elke keer de mail van Engie in ons portaal doorstuurt ipv de factuur zelf.
Gelukkig blijven die links actief dus als ik erop klikte kwam ik in haar klantenzone zodat ik de factuur zelf kon downloaden.

Vorige week hetzelfde probleem gehad met die klantenzone, gelukkig had die klant uiteindelijk dan door dat ze de factuur zelf moest opladen ipv de mail.

Vanaf 1 januari zijn zo’n stoten voor mij gelukkig wel opgelost door Peppol:smile:

Blij dat ik niet de enige ben…

Ik heb op’t werk een klant die elke keer de mail van Engie in ons portaal doorstuurt ipv de factuur zelf.
Gelukkig blijven die links actief dus als ik erop klikte kwam ik in haar klantenzone zodat ik de factuur zelf kon downloaden.

Vorige week hetzelfde probleem gehad met die klantenzone, gelukkig had die klant uiteindelijk dan door dat ze de factuur zelf moest opladen ipv de mail.

Vanaf 1 januari zijn zo’n stoten voor mij gelukkig wel opgelost door Peppol:smile:
Blijkbaar zijn ze (Engie) overgeschakeld naar authenticatie via "It's Me" om hun portaal te bereiken... Ik had verleden week juist hetzelfde probleem

Terug
Bovenaan