Ik zout ook zo bekijken eigenlijk.Elk nadeel heb zijn voordeel, zoals Cruyf zo mooi zei![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zout ook zo bekijken eigenlijk.Elk nadeel heb zijn voordeel, zoals Cruyf zo mooi zei![]()
Net naar de winkel gegaan.
De parking niet deftig opengemaakt. Tot daaraan toe.
Maar de uitrit, is een kleine helling naar beneden direct uitkomende op een grote baan. Een glijbaan dus.
Pas de gok wagen als er niemand afkomt.
Een vrij hoge garantie op een accident.
Moet je toch met een korreltje zout nemen... Of een truckloadElk nadeel heb zijn voordeel, zoals Cruyf zo mooi zei![]()
Toevallig in Mol?Net naar de winkel gegaan.
De parking niet deftig opengemaakt. Tot daaraan toe.
Maar de uitrit, is een kleine helling naar beneden direct uitkomende op een grote baan. Een glijbaan dus.
Pas de gok wagen als er niemand afkomt.
Een vrij hoge garantie op een accident.

ah shit man. Dat ze de winkel dan toch even gepland sluiten. Wie heeft daar nu nog goesting om iets te eten/kopen als de dat ziet.Het moest ooit gebeuren, de Panos laten doordringen met een penetrante rioolgeur, gelukkig kregen we als compensatie een gratis bekertje slootkoffie zodat we dit nauwelijks roken.
![]()
Nope. Niet in Mol.Toevallig in Mol?
Had deze middag dezelfde situatie voor en ik kneep hem even dicht. Bijna tot aan de grote baan gegleden![]()
Meteen zin in een worstenbroodje en een browny.ah shit man. Dat ze de winkel dan toch even gepland sluiten. Wie heeft daar nu nog goesting om iets te eten/kopen als de dat ziet.
Nope. Niet in Mol.

Moest ik eens googlen.Ga je nu ontkennen dat je wegreed van de parking van club Dennenhof?![]()
Ge moet wel niet zoeken naar de wc.Amai, jaarlijks +160 ballen. Dan
ah shit man. Dat ze de winkel dan toch even gepland sluiten. Wie heeft daar nu nog goesting om iets te eten/kopen als de dat ziet.
Vaker, dan jij hoort te koken.Om de hoeveel jaar moet dat gebeuren?
Dat is de wekelijkse levering van de préparé.Het moest ooit gebeuren, de Panos laten doordringen met een penetrante rioolgeur, gelukkig kregen we als compensatie een gratis bekertje slootkoffie zodat we dit nauwelijks roken.
![]()
Ik heb exact hetzelfde, kleine slijmbeursontsteking in schouder met beetje vocht.Huisarts (en de radioloog): ja, bursitis, blijkt uit de echo, we gaan eerst een infiltratie doen om de zwelling weg te pakken alvorens we met kine starten. Als kine al nodig zou blijken na de injectie...
Vandaag in het ziekenhuis voor de infiltratie.
Orthopedist van dienst: Mja, lijkt me toch een frozen shoulder, ik ga u geen injectie geven, ga 18 sessies naar de kine en kom dan nog es terug om nog es mijn niet-geconventioneerd tarief te betalen.
Wie moet ge nu nog geloven?![]()
Ik heb exact hetzelfde, kleine slijmbeursontsteking in schouder met beetje vocht.
De ene zegt cortisonespuit (totaal géén fan van, ik hoor verhalen van mensen die sterven van de pijn, in die mate dat ik dat gewoon niet durf) de andere zegt dagelijks kine om de doorbloeding in de schouder te bevorderen (kan wel maanden duren)
Wat heb jij gedaan toen?

![]()
In Aalst is er plots een echte Metejoor geboren: "Zelfs toestemming gevraagd aan zanger" | VRT NWS Nieuws
Aalst heeft er een inwoner bij met de opvallende naam Metejoor. De ouders van de baby hebben hun zoon vernoemd naar de artiestennaam van de populaire Vlaamse zanger Joris Van Rossem. Ze vroegen hem zelfs om toestemming. "Ergens vind ik het heel gek, maar ik vind het vooral een hele grote eer"...www.vrt.be
Uiteraard in Aalst.
Arm kind; het komt al met een achterstand ter wereld. Stel dat die later chirurg wordt. "Hallo, ik ben Metejoor Baert en ik ga u vandaag opereren" is toch ook het allerlaatste wat ge wilt horen voordat ge onder narcose gaat.