Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Tot aan de file toch. En dan nog... Ik zit liever chill op de trein een filmpje te zien als mij tussen al die andere idioten op de baan te begeven

Mevrouw Sylverscythe had een Mexicaanse "driekoningenstronk" besteld uit Nederland en is er vandaag achtergekomen dat PostNL die op een postpunt in de naburige centrumstad had binnengebracht...op 30 december. Ook had ze gisteren een online bestelling geplaatst bij een uitzonderlijk goede banketbakker in een landelijk dorp niet al te ver.

Dus mijn taak was om deze morgen twee dingen op te halen in twee verschillende windrichtingen, terwijl zeker die bakker echt in een boerengat ligt waar de strooiwagen nog niet is uitgevonden, en ik met zomerbanden rondrij.

Bon, na enkele bochten waar het een kwestie was van een kort weesgegroetje om helemaal op mijn vak uit te komen, heeft de knappe winkelbediende me per ongeluk twee driekoningentaarten meegegeven in plaats van een. We zitten hier nu dus met een berg patisserie en hebben alvast de buren uitgenodigd.

Vandaag had ik een ontbijt gereserveerd in een zaak in de stad om de vrouw te trakteren. We hebben het moeten annuleren omdat we het te glad vonden om ons met de fiets te verplaatsen.

Vandaag had ik een ontbijt gereserveerd in een zaak in de stad om de vrouw te trakteren. We hebben het moeten annuleren omdat we het te glad vonden om ons met de fiets te verplaatsen.
Door de sneeuw die dan op de baan is bevroren was het op sommige punten wel verraderlijk vond ik, met de wagen dan. En dat was dan 10u en later al. Wel allemaal kleinere gemeentewegen, op secundaire wegen zal het wel meegevallen hebben. Natuurlijk, fietspaden zijn meestal nog iets helemaal anders.

Gisteren familiefeest. Komt daar een familielid lijkbleek aan. Oei, wat nu?

"Ik heb drie dagen serieuze buikgriep gehad en ben nu nog niet 100% in orde".

Blijf dan toch thuis verdorie. Samen uren in een kleine ruimte kruipen zonder ventilatie en met gedeelde toiletten etc.: prachtig idee om dan met een heel besmettelijke ziekte daartussen te gaan staan. Het ging nu ook niet om een gewone verkoudheid. Ik kijk al uit naar de berichten in de groepschat dat anderen aan het toilet gekluisterd zitten.

Vlamingen en hun totaal gebrek aan verantwoordelijkheid omtrent het verspreiden van ziektekiemen: ik zal het nooit begrijpen.

Mijn fucking buren die om 9u een resem vrienden uitnodigen en zitte te roepen als gekeelde varkens. Kzat een half uur in meeting met mijn headset en ik hoorde alles er los door. Tis de 1ste fucking dag na de kerstvakantie, moeten ze niet gaan werken of zo bende klootzakken

Ugh treinen.

Eind deze maand moet ik nog eens een trein nemen, voor het werk.

Gaan ze staken dus.
toch maar weer die fijne file, dan.
Mijn fucking buren die om 9u een resem vrienden uitnodigen en zitte te roepen als gekeelde varkens. Kzat een half uur in meeting met mijn headset en ik hoorde alles er los door. Tis de 1ste fucking dag na de kerstvakantie, moeten ze niet gaan werken of zo bende klootzakken
sommige mensen werken in de kerstvakantie, én in't weekend. hebben dan eens één fucking vrije dag na zo'n weekend, zit hunnen buur te zagen dat ze vrienden hebben, omdat die zélf nog nooit van noise-cancelling gehoord hebben ;)

toch maar weer die fijne file, dan.
Gewoon niet dan.
Is in Brussel, daar rijd ik niet binnen.
Haaientanden snappen ze daar niet. In Brussel betekent dat: gedraag u als een haai.
En alles er rond is idd file all the way.

Geen treinen die dag = niet gaan.

Laatst bewerkt:
sommige mensen werken in de kerstvakantie, én in't weekend. hebben dan eens één fucking vrije dag na zo'n weekend, zit hunnen buur te zagen dat ze vrienden hebben, omdat die zélf nog nooit van noise-cancelling gehoord hebben ;)
Nogmaals, dit is de ergernissen topic Cellemans dus kus dik mijn kloten met u klotecomment à deux balles

We zetten het nieuwe jaar precies weer vredevol in :D
befferke is precies serieus geïrriteerd, want ge maakt een simpel opmerking, en ge krijgt een hoop kloten naar uw kloten.
moet die trouwens niet aan't werken zijn, 't is de eerste maandag na de kerstvakantie?

De prijs tegenwoordig van alles, 'simpel' onderhoud op een waterverzachter.

€88,50 € uur voor de werkuren, het eerste uur is volledig betalend nadien zal er 22,12 euro worden aangerekend per kwartier.
€89 voor de verplaatsing
* Onze prijzen zijn exclusief BTW
Dan ben ik een zeer goedkope zelfstandige

Niet bepaald een hart onder de riem maar wij hebben uiteindelijk afgezien van een waterontharder voor onze nieuwbouw: een waslijst van nadelen voor wat in ons geval maar middelhard water is.

Dat pushen van AI-functies. Ik doe een .pdf open van 6 pagina's: "dit lijkt een lang document, spaar tijd uit door een AI-samenvatting te lezen!"

Zijn we ondertussen al aanbeland in de situatie waar AI een hele tekst maakt gebaseerd op wat zinnen van persoon A, waarna die dat opstuurt naar persoon B die dezelfde tekst laat samenvatten?

De prijs tegenwoordig van alles, 'simpel' onderhoud op een waterverzachter.

€88,50 € uur voor de werkuren, het eerste uur is volledig betalend nadien zal er 22,12 euro worden aangerekend per kwartier.
€89 voor de verplaatsing
* Onze prijzen zijn exclusief BTW
Dan ben ik een zeer goedkope zelfstandige
Dat was dé reden waarom ik ene gekocht heb die geen onderhoud nodig heeft. Kostte me iets meer upfront maar ik heb ook levenslange garantie.

Hier was de waterverzachter echt een meerwaarde. Ons water is zonder verzachten rond de 55 franse graden. Alles hing onder de kalk vroeger. Nu is dat rond de 6 franse graden.

Terug
Bovenaan