Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door de sneeuw die dan op de baan is bevroren was het op sommige punten wel verraderlijk vond ik, met de wagen dan. En dat was dan 10u en later al. Wel allemaal kleinere gemeentewegen, op secundaire wegen zal het wel meegevallen hebben. Natuurlijk, fietspaden zijn meestal nog iets helemaal anders.Vandaag had ik een ontbijt gereserveerd in een zaak in de stad om de vrouw te trakteren. We hebben het moeten annuleren omdat we het te glad vonden om ons met de fiets te verplaatsen.
Ugh treinen.Tot aan de file toch. En dan nog... Ik zit liever chill op de trein een filmpje te zien als mij tussen al die andere idioten op de baan te begeven
toch maar weer die fijne file, dan.Ugh treinen.
Eind deze maand moet ik nog eens een trein nemen, voor het werk.
Gaan ze staken dus.
sommige mensen werken in de kerstvakantie, én in't weekend. hebben dan eens één fucking vrije dag na zo'n weekend, zit hunnen buur te zagen dat ze vrienden hebben, omdat die zélf nog nooit van noise-cancelling gehoord hebbenMijn fucking buren die om 9u een resem vrienden uitnodigen en zitte te roepen als gekeelde varkens. Kzat een half uur in meeting met mijn headset en ik hoorde alles er los door. Tis de 1ste fucking dag na de kerstvakantie, moeten ze niet gaan werken of zo bende klootzakken

Gewoon niet dan.toch maar weer die fijne file, dan.
Nogmaals, dit is de ergernissen topic Cellemans dus kus dik mijn kloten met u klotecomment à deux ballessommige mensen werken in de kerstvakantie, én in't weekend. hebben dan eens één fucking vrije dag na zo'n weekend, zit hunnen buur te zagen dat ze vrienden hebben, omdat die zélf nog nooit van noise-cancelling gehoord hebben![]()
Bek houden! Let them fight!We zetten het nieuwe jaar precies weer vredevol in![]()
befferke is precies serieus geïrriteerd, want ge maakt een simpel opmerking, en ge krijgt een hoop kloten naar uw kloten.We zetten het nieuwe jaar precies weer vredevol in![]()
Dat was dé reden waarom ik ene gekocht heb die geen onderhoud nodig heeft. Kostte me iets meer upfront maar ik heb ook levenslange garantie.De prijs tegenwoordig van alles, 'simpel' onderhoud op een waterverzachter.
€88,50 € uur voor de werkuren, het eerste uur is volledig betalend nadien zal er 22,12 euro worden aangerekend per kwartier.
€89 voor de verplaatsing
* Onze prijzen zijn exclusief BTW
Dan ben ik een zeer goedkope zelfstandige