Solidworks for makers... ik heb al spijt dat ik er geld aan gegeven heb. Die hebben dat toch enorm ingewikkeld gemaakt. Update = opnieuw inloggen. Vervelend, nog niet meegemaakt bij de concurrenten, maar tot daar toe. Ik wil naar mijn account gaan, dus klik in de software op MySolidworks, maar daar kan ik wel zien welk subscription ik heb, maar niets aanpassen. Dus klik ik daar op Admin Tools en dat brengt me naar een pagina waar ik kan kiezen tussen mijn profiel, mijn account en logout. Mijn profiel is enkel voor mijn gegevens, dus klik ik op mijn account. Gaat er weer een nieuwe pagina open in je browser. Dat is drie verschillende websites voordat ge uw account kunt managen. Dudes, dat zou met 1 klik op uw naam vanuit uw software moeten gaan. Ook nog eens gekeken of het via hun launcher gaat, maar ook dat brengt u naar nog een andere pagina. How? Why? Wie heeft er beslist dat dit de goede manier is voor het beheren van accounts? Tzal bij 1 jaar blijven. Allez, kga het zelf niet verder gebruiken, denk ik, want anders staan mijn persoonlijke projecten daar in en dan ben ik verplicht om het verder te gebruiken of ik ben ze kwijt. Wel spijtig, want zag er echt naar uit deze te leren.