Je ergernissen van vandaag - Deel 2

En daar bovenop heeft blijkbaar de halve wereld nu als jaarafsluiter goesting om hun rommel weg te doen want ik geraak niet eens meer binnen :angry: sta ik daar met een propvolle remorque vol bouwafval, die leeg MOET tegen 26/12.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier hebben we een aantal gratis kilo's. Dus heb ik vorig weekend ook nog een containerpark-run gedaan om daar optimaal gebruik van te maken.

Geen grondwerker of wegenbouwer in de regio die je bouwafval aanneemt anders?
Al rondgebeld maar velen zijn al in verlof, en laten vaak ook enkel professionelen toe :sop: sta ik hier schoon met mijn 3 kuub aan glaswol.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar hier hebben we een aantal gratis kilo's. Dus heb ik vorig weekend ook nog een containerpark-run gedaan om daar optimaal gebruik van te maken.
Neen, hier is het nog een tweedelig park met een sectie gratis (papier, karton, elektronica, zachte plastic, ...) en een sectie betalend.
Grote bottleneck is dat de afrekening nog manueel gebeurt, dus een medewerker die eens in uw koffer/remorque kijkt en daar een prijs opkleeft (en intussen allesbehalve gehaast is :tongue:) waarna je aan een automaat moet gaan betalen, om dan pas door te kunnen. Heel vaak staan er mensen te sukkelen aan die automaat waardoor die bareel minutenlang geblokkeerd blijft.

Daarnaast is groenafval gratis en enorm populair, ook bij professionelen, maar ligt dat in de betalende zonde. Dat is een massa verkeer die door die controle moet en vaak ook in file doorheen het hele park staat te wachten, waardoor al de rest vast zit.

Hoe ouder ik word, hoe meer ik opzie tegen die feestdagen. Al die drukte en die stress. Als kind is dat allemaal plezant, want als kind moet ge geen kloten doen buiten voetjes onder tafel, pakjes opendoen, alle chips opfretten en spelen.

Bij veel families ook de meest schijnheilige periode van het jaar 😅

Wat een absolute brol is Teams toch.
Hoe een simpele chat software zo veel resources kan vragen om daarmee toch regelmatig te weigeren chats te versturen, de chat history regelmatig te laten verdwijnen voor een tijdje, en contactpersonen te vergeten ondanks dat ik er mistens elke week mee chat, iemand moet het me toch eens uitleggen.
Je zou haast die complottheorieën geloven over Bill Gates die zenders in de vaccins steekt om ons te tracken, want de energie die teams verzuipt om toch maar te weigeren haar kerntaak te vervullen is ongezien. Daar moet toch meer aan de hand zijn denk je dan.

Solidworks for makers... ik heb al spijt dat ik er geld aan gegeven heb. Die hebben dat toch enorm ingewikkeld gemaakt. Update = opnieuw inloggen. Vervelend, nog niet meegemaakt bij de concurrenten, maar tot daar toe. Ik wil naar mijn account gaan, dus klik in de software op MySolidworks, maar daar kan ik wel zien welk subscription ik heb, maar niets aanpassen. Dus klik ik daar op Admin Tools en dat brengt me naar een pagina waar ik kan kiezen tussen mijn profiel, mijn account en logout. Mijn profiel is enkel voor mijn gegevens, dus klik ik op mijn account. Gaat er weer een nieuwe pagina open in je browser. Dat is drie verschillende websites voordat ge uw account kunt managen. Dudes, dat zou met 1 klik op uw naam vanuit uw software moeten gaan. Ook nog eens gekeken of het via hun launcher gaat, maar ook dat brengt u naar nog een andere pagina. How? Why? Wie heeft er beslist dat dit de goede manier is voor het beheren van accounts? Tzal bij 1 jaar blijven. Allez, kga het zelf niet verder gebruiken, denk ik, want anders staan mijn persoonlijke projecten daar in en dan ben ik verplicht om het verder te gebruiken of ik ben ze kwijt. Wel spijtig, want zag er echt naar uit deze te leren.

lol, ik heb mijn auto-renewal dus stopgezet. Krijg ik ne mail.
1766530111904.png

eugh, wtf?

Al rondgebeld maar velen zijn al in verlof, en laten vaak ook enkel professionelen toe :sop: sta ik hier schoon met mijn 3 kuub aan glaswol.
Geen commerciële verwerker in de buurt? Ik ben zo eens weggestuurd van het containerpark met een klein remorkske met graszoden. Ze mogen dat niet aannemen omdat er te veel aarde bij zit. Ik ben toen naar Gavere gereden naar Vindevogel (zitten ook in Oudenaarde, Deinze en ninove). Dan sta je daar te blinken met uw mini enkelasserke tussen al die grondwerkers…

€300 voor een jaar Sora 2, geld in de vuilbak

Je kan er video’s mee maken van max 10 seconden en na een paar video’s is de fun er af omdat het weigert te doen wat ik vraag.

Iedere video stopt ook in het midden van de laatste zin. Deze wordt abrupt afgebroken. Echt hatelijk om video’s te creëren waarmee je niets bent.

De jaarlijkse kerst bullshit, en ik die er nog is aan herinnerd word dat er maar weinig mensen op de wereld zijn met wie ik zo weinig voeling heb als met mijn eigen dichte familie. Moest ik qua uiterlijk niet zo op mijn moeder lijken zou ik oprecht denken dat ik verwisseld ben bij de geboorte.

De jaarlijkse kerst bullshit, en ik die er nog is aan herinnerd word dat er maar weinig mensen op de wereld zijn met wie ik zo weinig voeling heb als met mijn eigen dichte familie. Moest ik qua uiterlijk niet zo op mijn moeder lijken zou ik oprecht denken dat ik verwisseld ben bij de geboorte.
Volhouden.

Weldra mag je weer gaan werken.

Volhouden.

Weldra mag je weer gaan werken.
De afgelopen 5 jaar heb ik telkens de late shift gedaan op kerstavond, zo had ik een excuus om niet mee toneel te moeten spelen bij de familie en werd ik driedubbel betaald.

Toffe collega´s, rustige shift en elk jaar tika masala met garlic naan laten leveren want ik wil wel goed kunnen eten op kerstavond natuurlijk.

Bewust hier komen kijken of er nog mensen waren met dergelijke meningen (behalve het laatste though). Vraag hier ook steevast om te werken met kerst ipv oud/nieuw.

Dat het hier de eerste kerst is sinds zonder onze hond maakt het nog eens des te kutter.

Terug
Bovenaan