Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ne goeie maat van woont aan de andere kant van het land. Is een grote Legofan en met de eindejaarsperiode heb ik hem als kadoo Lego gestuurd via Bol. Nu krijg ik melding dat hij dat heeft teruggestuurd.

Dan wilt ge al eens vriendelijk zijn.

Update over het aanvullend pensioen: 1 mail van de Vlaamse Overheid dat ik een nieuw document heb in mijn eBox, 1 zelfde mail van eBox zelf en dan 1 mail van Sigedis zelf.

Update over het aanvullend pensioen: 1 mail van de Vlaamse Overheid dat ik een nieuw document heb in mijn eBox, 1 zelfde mail van eBox zelf en dan 1 mail van Sigedis zelf.

Gelukkig is het niet van myminfin, die sturen ook via die 3 kanalen en allemaal is het een doc die zegt dat ge naar myminfin moet surfen.

Gelukkig is het niet van myminfin, die sturen ook via die 3 kanalen en allemaal is het een doc die zegt dat ge naar myminfin moet surfen.
Anderzijds, als ze maar vanaf 1 kanaal sturen en dat belandt in je spam, zou dat ook weer een ergernis zijn.

bon, op de vraag of ze naar het front gestuurd worden, na bevestiging dat je als vrijwillige-diender niet naar het front gestuurd zal worden, zegt hij doodleuk "er is geen front, België is niet in oorlog, en zal ook nooit in oorlog komen"

maar wel serieuze investeringen in het leger "want de dreiging is reëel en accuut". dat was zelfs één van de redenen van die vrijwillige dienst.

vrijwilligers in België voor hier bewakingsopdrachten = minder pro's die hier die opdrachten moeten uitvoeren en dus meer pro's beschikbaar om naar het front gestuurd te worden, lijkt me nu niet zover gezocht?
De uitspraak 'nooit in oorlog komen' is natuurlijk dwaas, want het wereldtoneel kan wel heel snel veranderen.

Ik wil iets afdrukken op de printer met mijn MBP maar om een of andere reden reageert de printer niet. Wat een kloterij toch. Met de laptop van mijn vrouw werkt het wel zonder probleem.

Ik wil iets afdrukken op de printer met mijn MBP maar om een of andere reden reageert de printer niet. Wat een kloterij toch. Met de laptop van mijn vrouw werkt het wel zonder probleem.
source.gif

Sinds anderhalf jaar zet iemand één van de ruitenwissers van mijn auto omhoog. Vandaag dus weer. Ik heb hier tot nu toe niets over gezegd maar het begint als een pesterij aan te voelen. Wat zou ik hier best mee doen? Briefje in de brievenbussen met de vriendelijke vraag te stoppen of laten passeren? Ik heb schrik dat het dan misschien verergerd.

Is dit iets waar ik de syndicus op kan aanspreken?
Ook een tijdje meegemaakt toen we nog in een appartement met gedeelde parkeergarage woonden. Wel geen jaren aan een stuk, maar verschillende keren op enkele weken tijd. We dachten toen dat iemand dat deed omdat we onze tweede auto parkeerden op een plek die eerder niet gebruikt werd, maar die we dan zijn beginnen huren van een andere bewoner. Mogelijk dacht dat heerschap dus dat wij "illegaal" op die plaats parkeerden, en was dat zijn/haar manier om voor politie te spelen.

Zorgt inderdaad wel voor een ongemakkelijk gevoel omdat ge feitelijk geen idee hebt wie u viseert en waarom. We hebben toen een blad papier op onze auto gelegd of gekleefd met de uitleg dat we wel degelijk betaalden voor die parkeerplaats, en dat iedereen die een probleem denk te hebben met ons dat gewoon met ons mag bespreken in plaats van als een laffe hond ons te proberen intimideren. Toen was het opeens gedaan.

30 november. 19u15 en mijn vrouw beslist om wasmachine en droogkast aan te zetten.. terwijl ik de auto had ingestoken

Dag nieuwe maandpiek, gvd seg

ik word een oude man en ben duidelijk niet mee met mijne tijd: waarom is 3 dingens in de pries steken tegenwoordig precies geen goed ding?

(ik heb nog even in een oud huis gewoond waar 2 'zware' zaken insteken, de zekering deed springen, maar dat waren nog van die kaars-achtige zelfs, dus dat lijkt me in this day and age niet echt meer van toepassing)

30 november. 19u15 en mijn vrouw beslist om wasmachine en droogkast aan te zetten.. terwijl ik de auto had ingestoken

Dag nieuwe maandpiek, gvd seg
Een nieuwe set kopen eh. Mijn wasmachine en droogkast stonden daarnet ook aan terwijl de EV aan 't laden is. Niet eens boven de 4500W gegaan, of vermogen moeten verlagen.
Met m'n vorige stroomvretende droogkast en wasmachine zou dat geen waar zijn.

ik word een oude man en ben duidelijk niet mee met mijne tijd: waarom is 3 dingens in de pries steken tegenwoordig precies geen goed ding?
Capaciteitstarief.

Terug
Bovenaan