Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update over het aanvullend pensioen: 1 mail van de Vlaamse Overheid dat ik een nieuw document heb in mijn eBox, 1 zelfde mail van eBox zelf en dan 1 mail van Sigedis zelf.
Update over het aanvullend pensioen: 1 mail van de Vlaamse Overheid dat ik een nieuw document heb in mijn eBox, 1 zelfde mail van eBox zelf en dan 1 mail van Sigedis zelf.
Anderzijds, als ze maar vanaf 1 kanaal sturen en dat belandt in je spam, zou dat ook weer een ergernis zijn.Gelukkig is het niet van myminfin, die sturen ook via die 3 kanalen en allemaal is het een doc die zegt dat ge naar myminfin moet surfen.
Anderzijds, als ze maar vanaf 1 kanaal sturen en dat belandt in je spam, zou dat ook weer een ergernis zijn.
Ik wil iets afdrukken op de printer met mijn MBP maar om een of andere reden reageert de printer niet. Wat een kloterij toch. Met de laptop van mijn vrouw werkt het wel zonder probleem.
Ook een tijdje meegemaakt toen we nog in een appartement met gedeelde parkeergarage woonden. Wel geen jaren aan een stuk, maar verschillende keren op enkele weken tijd. We dachten toen dat iemand dat deed omdat we onze tweede auto parkeerden op een plek die eerder niet gebruikt werd, maar die we dan zijn beginnen huren van een andere bewoner. Mogelijk dacht dat heerschap dus dat wij "illegaal" op die plaats parkeerden, en was dat zijn/haar manier om voor politie te spelen.Sinds anderhalf jaar zet iemand één van de ruitenwissers van mijn auto omhoog. Vandaag dus weer. Ik heb hier tot nu toe niets over gezegd maar het begint als een pesterij aan te voelen. Wat zou ik hier best mee doen? Briefje in de brievenbussen met de vriendelijke vraag te stoppen of laten passeren? Ik heb schrik dat het dan misschien verergerd.
Is dit iets waar ik de syndicus op kan aanspreken?
Ik wil iets afdrukken op de printer met mijn MBP maar om een of andere reden reageert de printer niet. Wat een kloterij toch. Met de laptop van mijn vrouw werkt het wel zonder probleem.
Gewoon accepteren als een kost voor een tevreden vrouw. Zo bekijk ik het toch30 november. 19u15 en mijn vrouw beslist om wasmachine en droogkast aan te zetten.. terwijl ik de auto had ingestoken
Dag nieuwe maandpiek, gvd seg

Een nieuwe set kopen eh. Mijn wasmachine en droogkast stonden daarnet ook aan terwijl de EV aan 't laden is. Niet eens boven de 4500W gegaan, of vermogen moeten verlagen.30 november. 19u15 en mijn vrouw beslist om wasmachine en droogkast aan te zetten.. terwijl ik de auto had ingestoken
Dag nieuwe maandpiek, gvd seg
Capaciteitstarief.ik word een oude man en ben duidelijk niet mee met mijne tijd: waarom is 3 dingens in de pries steken tegenwoordig precies geen goed ding?
ik word een oude man en ben duidelijk niet mee met mijne tijd: waarom is 3 dingens in de pries steken tegenwoordig precies geen goed ding?
..
Er is een lifehack om de elektriciteitsrekening te drukken.Ik ga hier geen lifehacks meer delen. Jullie kunnen er duidelijk niet mee om.

Er is een lifehack om de elektriciteitsrekening te drukken.![]()
In welke pries moet ge dan uw dingens steken?Niet trouwen?