GETHEZ
Well-known member
Nu laat je mij clueless, wat is baffen?ongeveer hetzelfde als baffen, maar plezanter.
Edit, just googled that shizzle

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu laat je mij clueless, wat is baffen?ongeveer hetzelfde als baffen, maar plezanter.

Weet ge ook wat boffen betekent?Nu laat je mij clueless, wat is baffen?
Edit, just googled that shizzle![]()
Ja, maar de Trix ligt gewoon op de ring, met een parking er vlak naast.Granaten zijn ook oorlogswapens.
Toch een beetje vreemd dat je de onveiligheid aanhaalt van Brussel en de buurt van de AB.Ik wil zondag graag naar optredens in de AB. ‘K ben sowieso al geen fan van Brussel, en het feit dat ze daar vandaag op 1,5 km van de AB weer met oorlogswapens hebben liggen schieten maakt het niet veel beter. Dat ze gewoon meer optredens in de Trix doen. Toffere zaal en dan moet je tenminste al niet meer in die rotte stad zijn.
‘T is nog geen minuut wandelen vanaf de parking tot aan de zaal. Geen louche straatjes, qua volk dat er rondloopt is 95% mensen die zelf naar de Trix gaan. Weinig ironie aan.Toch een beetje vreemd dat je de onveiligheid aanhaalt van Brussel en de buurt van de AB.
Om dan te beginnen over den Trix, daar zie ik de ironie wel van in.
Ik heb mensen al voor minder weten scheiden.Eindelijk eens een vrije avond, wil ik op mn gemak naar de voetbal kijken met wat frituurhapkes.
Vrouw gaan slapen, kind ook vroeg in bed, het zag er allemaal perfect uit.
Blijkt dat mijn vrouw veganistische snacks heeft meegepakt... Avond om zeep![]()

ze is 8,5 maand zwanger, dan kan ik al eens een misser vergeven (maar tgaat na de bevalling toch niet meer moeten gebeuren zeIk heb mensen al voor minder weten scheiden.![]()
)Ik zal alvast een steungroep oprichten ter uwer ereEindelijk eens een vrije avond, wil ik op mn gemak naar de voetbal kijken met wat frituurhapkes.
Vrouw gaan slapen, kind ook vroeg in bed, het zag er allemaal perfect uit.
Blijkt dat mijn vrouw veganistische snacks heeft meegepakt... Avond om zeep![]()
en tegenover de politie!Ja, maar de Trix ligt gewoon op de ring, met een parking er vlak naast.
Eindelijk iemand die het luidop durft te zeggen!Kolonel Housen die in de media overal wordt opgevoerd bij elke mogelijk militaire scheet die er in de wereld wordt gelaten. Verschrikkelijk.

Tot ze snachts in uwe mond kruipen, en ge crunch crunch doet...Spinnen in huis, een ergernis?
De herfst is daar, de spinnen kruipen naar binnen voor de winter.
Laten jullie die zitten, zetten ze buiten of doden jullie ze?
Vanmorgen zagen we een best groot exemplaar bij ons op het plafond kruipen, ik ben eigenlijk geneigd om ze te laten doen. Beestje heeft meer schrik van ons dan omgekeerd.
Een spin binnen wordt een platte spin eenmaal ontdekt.Spinnen in huis, een ergernis?
Vanmorgen zagen we een best groot exemplaar bij ons op het plafond kruipen, ik ben eigenlijk geneigd om ze te laten doen. Beestje heeft meer schrik van ons dan omgekeerd.
Hangt er van af waar hij zit, nuttig beestje op zich dus als hij niet over mijn benen kruipt is het goed.Spinnen in huis, een ergernis?