Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ergernis van het volk op 2dehands.be

Ik zet gisterenavond 21.00 een grote machine te koop . (denk bwa we zien wel wat reactie dat ik krijg)
machine is 19 jaar oud, enkele kleine gebreken. (het gaat over een stuk van +10 000€)

Tegen 23.00 uur had ik al door, ik vraag precies te weinig, maar wil er gewoon vanaf..
Tegen 10.00 vanmorgen had ik al 30+ kandidaten. (waarvan 7-8 serieuze kopers)

Dus overeengekomen, met een koper die vanavond al wilde komen zien, (zodat ik die advertentie snel offline kan halen)
Andere mensen al afgeketst. (prijs en transport al afgeproken, dus enkel nog eens kijken)

Dus om 17.00 niemand te zien... om 17.30 stuur ik nog eens,
reactie "ja ik heb voetbal om 18.00, tzal voor morgen zijn"

Ik heb 20 andere kopers, het zal voor iemand anders zijn....

1 telefoontje later en al toegezegd aan de volgende koper.

Ik wil zondag graag naar optredens in de AB. ‘K ben sowieso al geen fan van Brussel, en het feit dat ze daar vandaag op 1,5 km van de AB weer met oorlogswapens hebben liggen schieten maakt het niet veel beter. Dat ze gewoon meer optredens in de Trix doen. Toffere zaal en dan moet je tenminste al niet meer in die rotte stad zijn.

Ik wil zondag graag naar optredens in de AB. ‘K ben sowieso al geen fan van Brussel, en het feit dat ze daar vandaag op 1,5 km van de AB weer met oorlogswapens hebben liggen schieten maakt het niet veel beter. Dat ze gewoon meer optredens in de Trix doen. Toffere zaal en dan moet je tenminste al niet meer in die rotte stad zijn.
Toch een beetje vreemd dat je de onveiligheid aanhaalt van Brussel en de buurt van de AB.
Om dan te beginnen over den Trix, daar zie ik de ironie wel van in.

Toch een beetje vreemd dat je de onveiligheid aanhaalt van Brussel en de buurt van de AB.
Om dan te beginnen over den Trix, daar zie ik de ironie wel van in.
‘T is nog geen minuut wandelen vanaf de parking tot aan de zaal. Geen louche straatjes, qua volk dat er rondloopt is 95% mensen die zelf naar de Trix gaan. Weinig ironie aan.

Eindelijk eens een vrije avond, wil ik op mn gemak naar de voetbal kijken met wat frituurhapkes.
Vrouw gaan slapen, kind ook vroeg in bed, het zag er allemaal perfect uit.

Blijkt dat mijn vrouw veganistische snacks heeft meegepakt... Avond om zeep :cry:

Eindelijk eens een vrije avond, wil ik op mn gemak naar de voetbal kijken met wat frituurhapkes.

Blijkt dat mijn vrouw veganistische snacks heeft meegepakt... Avond om zeep :cry:
Ik heb mensen al voor minder weten scheiden. :unsure:

Ik zal alvast een steungroep oprichten ter uwer ere

Spinnen in huis, een ergernis?
De herfst is daar, de spinnen kruipen naar binnen voor de winter.

Laten jullie die zitten, zetten ze buiten of doden jullie ze?

Vanmorgen zagen we een best groot exemplaar bij ons op het plafond kruipen, ik ben eigenlijk geneigd om ze te laten doen. Beestje heeft meer schrik van ons dan omgekeerd.

Vanmorgen zagen we een best groot exemplaar bij ons op het plafond kruipen, ik ben eigenlijk geneigd om ze te laten doen. Beestje heeft meer schrik van ons dan omgekeerd.
Tot ze snachts in uwe mond kruipen, en ge crunch crunch doet...

Een spin binnen wordt een platte spin eenmaal ontdekt.

Hangt er van af waar hij zit, nuttig beestje op zich dus als hij niet over mijn benen kruipt is het goed.
Spinnen die op een hoogte zitten waar ik ze kan plattrappen, worden meestal opgegeten door een hond. :unsure:

Nu, "spinnen kruipen naar binnen voor de winter", klopt dat wel? Huisspinnen zitten altijd binnen dacht ik en kruisspinnen blijven buiten.

Terug
Bovenaan