Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Fiber wordt aangelegd in de straat, maar de buurt trekt zich van het parkeerverbond geen fluit aan. Lekker chaotisch weer.

Lampje van motorstoring is terug verschenen in de auto na maanden weg te zijn geweest (ik weet wat het probleem is maar het is niet super presserend om te fixen, ook heel kostelijk) en binnenkort naar de keuring dus ik zal maar eens een afspraak bij de garage plannen. #Byemoney. 😭

Lampje van motorstoring is terug verschenen in de auto na maanden weg te zijn geweest (ik weet wat het probleem is maar het is niet super presserend om te fixen, ook heel kostelijk) en binnenkort naar de keuring dus ik zal maar eens een afspraak bij de garage plannen. #Byemoney. 😭
Voor motorstoringslampje keuren ze u niet af als je uitstoot goed is.

Al onofficieel te horen gekregen dat ze mijn positie redundant gaan maken ergens deze maand. :unsure:
Hopelijk dat ik het snel officieel te horen krijg want nu is het niet echt motiverend om verder te werken tot dan.

Moet hier normaal met collegas ons rooster plannen voor de kerstperiode maar mijn baas vroeg om geen shifts te wisselen. :unsure:
Moet ik hier excuses zoeken om niets wisselen want ik mag ook nog niet zeggen dat ik er tegen dan niet meer ben. :unsure:

Vorig jaar waren we nog met 8, nu gaan ze hier nog maar met 3 overblijven. 🫠

Ik passeer gisteren te voet een parking met mijn zoon, geen voetpad, privéweg met een paadje. Wij moeten rechtdoor aan de ingang van de parking, wagen die van achter ons komt aangevlamd moet parking inslaan en snijdt ons de pas af. Ik had reeds geanticipeerd en mijne zoon tegengehouden of hij zat eronder.

4 kerels stappen uit met de nieuwste fils à papa look terwijl ze vrolijk lachen en brullen, precies of ze hadden al goed gedronken.

En dan komt het, dé innerlijke strijd om zelfcontrole. Een death stare van jewelste terwijl ik zo hard hoop dat geen enkele van die fucktards het in zijne kop haalt om simpel te doen. Zoveel gemengde gevoelens in enkele seconden tijd. Ondertussen mijn vrouw die panikeert en zegt dat ik rustig moet blijven terwijl ik nog geen woord heb gezegd of een beweging heb gemaakt. Tot plots mijne kleinen roept: PAPA! DE STOELTJESLIFT IS OPEN!

De pasafsnijder en zijn vriendinnen bleven netjes aan de wagen tot ik verdween achter een obstakel waardoor ik mijn death stare moest staken.

Gaan wandelen in ons West-Vlaams Heuvelland is stresserend.

Ik passeer gisteren te voet een parking met mijn zoon, geen voetpad, privéweg met een paadje. Wij moeten rechtdoor aan de ingang van de parking, wagen die van achter ons komt aangevlamd moet parking inslaan en snijdt ons de pas af. Ik had reeds geanticipeerd en mijne zoon tegengehouden of hij zat eronder.

4 kerels stappen uit met de nieuwste fils à papa look terwijl ze vrolijk lachen en brullen, precies of ze hadden al goed gedronken.

En dan komt het, dé innerlijke strijd om zelfcontrole. Een death stare van jewelste terwijl ik zo hard hoop dat geen enkele van die fucktards het in zijne kop haalt om simpel te doen. Zoveel gemengde gevoelens in enkele seconden tijd. Ondertussen mijn vrouw die panikeert en zegt dat ik rustig moet blijven terwijl ik nog geen woord heb gezegd of een beweging heb gemaakt. Tot plots mijne kleinen roept: PAPA! DE STOELTJESLIFT IS OPEN!

De pasafsnijder en zijn vriendinnen bleven netjes aan de wagen tot ik verdween achter een obstakel waardoor ik mijn death stare moest staken.

Ge zijt een beter man dan mezelf, chapeau.

In dezelfde trant: ik ben te voet op weg om de dochter te halen. Een BMW 5 met wrap slaat de hoek om en versnelt dan met een rotvaart zodat hij met veel knallen goed veel lawaai maakt. De middelbare school in de buurt is al afgelopen dus overal scholieren.
Die verdwijnt in een enkelrichtingsstraat, ik neem die ernaast in de andere richting, waar ik die kloothommel zie parkeren, op een gele lijn uiteraard. Dan moet ik me ook inhouden, maar ja, wat moet je doen.

Altijd beter wegstappen man. Anders ist afdokken met gortige gerechtskosten (kan er van meespreken)

Wacht tot na de keuring. Mijn ABS is zeker 3 jaar kapot geweest en op de keuring hebben ze geen enkele keer iets gezegd van het lampje. En ABS testen ze niet.

Voor motorstoringslampje keuren ze u niet af als je uitstoot goed is.
Awel maar het is dus iets met de emissie helaas. Het is gewoon lukraak dat dat lampje verschijnt. Soms is het dan weg voor enkele weken/maanden. Dan is het weer terug.... Ga er toch iets aan moeten doen vrees ik. 🙃

Wacht tot na de keuring. Mijn ABS is zeker 3 jaar kapot geweest en op de keuring hebben ze geen enkele keer iets gezegd van het lampje. En ABS testen ze niet.
Ik heb voor het mijne een opmerking gekregen op m'n keuringspapier dus ik vrees een beetje dat ze dan gaan afkeuren omdat ik het nog niet heb gefixed of werkt dat zo niet ? Geen idee eigenlijk. 😅

Ik heb voor het mijne een opmerking gekregen op m'n keuringspapier dus ik vrees een beetje dat ze dan gaan afkeuren omdat ik het nog niet heb gefixed of werkt dat zo niet ? Geen idee eigenlijk. 😅
Het heeft bij mij nooit op mijn papieren gestaan. Nu bij mijn laatste keer garage heeft de garagist de sensor hersteld.

Deze avond rond 7h30 een overschotje puree opgewarmd in de combi oven. 2h later roept mijn vrouw mij omdat de oven raar doet. Het glas aan de binnenkant is ineens beginnen barsten. Niet apart te verkrijgen (vreesde ik voor het ziet er gelijmd uit). 150 euro voor de binnenkant van die ovendeur, en dan hopen dat ik nog snap hoe ik die vervang.

Terug
Bovenaan