Hebt gij ne boemerang besteld soms?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt gij ne boemerang besteld soms?

De ketel staat tegenwoordig op een elektrisch vuur?31/10 om 15 uur.
Heeft mevrouw parabellum de maandpiek getrokken.

Als je dat zo snel krijgt, zijn uw voeten mss niet goed ondersteund. Doordat die mechanisch niet correct staan, staan uw knieën ook niet correct. En de pezen rondom uw knieën wrijven dan tegen het gebeente.Op wandelvakantie vertrokken. Eerste 2 dagen alles in orde. Plots 3de dag enorm veel kniepijn. 'runnersknee' blijkbaar. De rest van de wandelvakantie gewoon ergens mezelf neerzetten ipv te wandelen
Hopelijk betert het nog zodat ik nog iets aan de laatste dagen vakantie heb.
Volgens Gemini: Error code 019/0001 in itsme can occur due to an outdated app, issues with your browser, or an incorrect login sequence.Itsme werkt plots niet meer via googlepay, wanneer ik er betalingen mee wil doen.
Error code 019/0001. Geen idee wat die error wil zeggen?
Op Itsme zelf vind ik die error alvast niet terug.
Dat heb ik reeds gedaan. Alles is updated. Ik vermoed dan eerder een conflict met mijn wat oudere samsung galaxy en de nieuwste versie van googlepay (geen ondersteuning meer). Iets anders kan ik niet bedenken.Volgens Gemini: Error code 019/0001 in itsme can occur due to an outdated app, issues with your browser, or an incorrect login sequence.
App eens updaten?
Hebt gij ne boemerang besteld soms?![]()

Dat is dus mijn vrees als ik ooit een elektrische wagen heb: ergens toekomen omdat ik dringend moet laden na een lange rit en dan nergens kunnen laden omdat de kaart niet werkt en dus gedepanneerd moeten worden omdat ik onderweg naar een andere laadpaal stilval.Eengemaakt Europa my ass. In een grote Duitse stad zitten en nergens kunnen laden. 5 laadkaarten bij.. ihre kundennumer ist nicht gültig!
Kia kaart staat op de lijst in chargemap maar enkel kia advanced (de). Enkel voor duitsers dus precies.
Dat is dus mijn vrees als ik ooit een elektrische wagen heb: ergens toekomen omdat ik dringend moet laden na een lange rit en dan nergens kunnen laden omdat de kaart niet werkt en dus gedepanneerd moeten worden omdat ik onderweg naar een andere laadpaal stilval.
Ben blij dat ik nog een diesel heb.
Waarom moeten ze daar eigenlijk speciale laadkaarten voor hebben? Waarom geen debet- of kredietkaart dat overal werkt?Qua snelladers is er eigenlijk nooit een issue.
Het zijn altijd die AC slowchargers. Je staat dan ergens geparkeerd voor een paar uurtjes shoppen en je denkt: hmm, ga 'm wa bijladen, sta hier nu toch! *Peut*
Waarom moeten ze daar eigenlijk speciale laadkaarten voor hebben? Waarom geen debet- of kredietkaart dat overal werkt?
AI zoektfunctie zegt dat het gaat om identificatie:That, my friend, is the million dollar question!
Een laadkaart is handig omdat het je een gestructureerd overzicht geeft van je laadkosten en toegang geeft tot een breed netwerk aan laadpalen. Hoewel je soms ook met een krediet- of bankpas kunt betalen, vooral bij snelladers, is een laadkaart vaak praktischer voor een uniforme administratie en gegarandeerde toegang tot een bepaald netwerk. Een laadkaart werkt als een sleutel voor een specifieke laadpaal, en de kosten worden verzameld op één factuur.
Fastned = ze lachen er mee dat ze nog nooit winst gemaakt hebben en ze zijn duur, maar het laden is daar tot op heden voor mij wel aan een 100% success ratio gelukt. Welke kaart ik ook neem: Die werkt. En ook de app werkt.Dat is dus mijn vrees als ik ooit een elektrische wagen heb: ergens toekomen omdat ik dringend moet laden na een lange rit en dan nergens kunnen laden omdat de kaart niet werkt en dus gedepanneerd moeten worden omdat ik onderweg naar een andere laadpaal stilval.
Ben blij dat ik nog een diesel heb.

Juiste referentie gebruikt bij de betaling?Eerder deze week een brief gekregen van FedEx dat er een betaling nog niet zou gebeurd zijn.. Maar op mijn bank app staat er wel dat de betaling op 16 september al is gebeurd en het bedrag is ook van de rekening af gegaan. Blijkbaar kunnen ze bij FedEx niet vinden dat die betaling effectief gebeurd is.... Bende incompetenten daar. In ieder geval, ik heb betaald en ze mogen gerust nog meer brieven sturen maar ik betaal maar 1 keer![]()
Normaal gezien wel. Kheb het betalingsbewijs in ieder geval gemailed naar hun nu, kwestie dat ik zeker kan bewijzen dat de betaling gedaan is.Juiste referentie gebruikt bij de betaling?
Omdat mijn dochter Engels wil leren, maar duolingo geïnstalleerd. Hoor daar al jaren veel goeds van.die nieuwe update van Duolingo. energie ipv levens.
elke vraag kost 1 energie. ge krijgt er af en toe bij, als je bvb 10 juiste antwoorden op een rij geeft. maar een fout antwoord reset die teller dus, en zonder fouten is het al lastig om 3 van die lessen volledig af te werken.
maar dan doe je een legendary les, betaal je 100 van die gems voor, en dan kosten de vragen ineens 2 energie per stuk. en dan heb je bij een volle lading niet genoeg om 1 zo'n les af te werken.
voelt als een scam op deze manier.
Het was wel ok hoor, vooral als je daarnaast ook de regels bekeek op hun site of elders. Ik gebruikte dat altijd voor een taal waar ik ook lessen voor volgde. Maar ik vermoed dat ze nu helemaal de richting zijn ingegaan waar ze mensen naar abonnementsformules pushen. Dat is spijtig maar misschien commercieel wel normaal. Een collega van me betaalt ervoor en die vindt die nieuwe AI-opties de moeite.Omdat mijn dochter Engels wil leren, maar duolingo geïnstalleerd. Hoor daar al jaren veel goeds van.
Maar vindt de app voor Engels alvast heel weinig waard. Steeds dezelfde woorden zonder variatie