Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De nieuwe versie van de Orange app respecteert de Android schermlimieten niet. De knoppen om te bevestigen of te kopen staan achter de navigatie knoppen van Android. Nu wordt het écht tijd om een andere provider te gaan zoeken. Wat een onprofessioneel bedrijf is me dat geworden.

De nieuwe versie van de Orange app respecteert de Android schermlimieten niet. De knoppen om te bevestigen of te kopen staan achter de navigatie knoppen van Android. Nu wordt het écht tijd om een andere provider te gaan zoeken. Wat een onprofessioneel bedrijf is me dat geworden.
Verander naar base, dan gaat orange professioneel lijken :unsure:

Hier ook Farmaline. Met spijt in het hart, want dat is net zoals zoveel andere webshops Nederlands, maar het is zoveel goedkoper dan de lokale apotheek...
Pharmamarket is qua prijs doorgaans goedkoper. Dat is een Belgisch bedrijf met eigen apotheken in en rond Antwerpen.

Binnen de apotheekwereld is er overigens in alle stilte een overnamegolf gaande. Steeds meer lokale apotheken maken deel uit van een groter geheel. In sommige gevallen zijn deze ketens ook al in buitenlandse handen (BENU).

Laatst bewerkt:
Of de lijnen/zebrapaden komen verven. Dat is ook iets dat niet kan wachten tot na 9u.
Ik heb het gisteren gejinxt... Deze morgen waren ze hier bezig op de kruispunten die rode lijnen van de fietspaden te doen. Dat was direct naast het verkeer op de hoofdbaan ook al diegene die uit de zijbanen kwamen gekloot.

"omgeving diepenbeek". Dit ligt toch langs de kanten ervan.
Ja oké, mja dit is een moderne (rij)woning waarbij je de Unief Hasselt, Station Hasselt, grote markt Hasselt binnen de +-2km hebt liggen. Dat is binnen het centrum van een grote stad in mijn ogen

Blijft duur, maar verklaart wel al een deel van de hoge prijs

Vorige keer ontstopper 150€ betaalt voor de wastafel. Mijn op andere momenten onhandige vrouw kocht deze keer zo'n flexibel voor 2€ in de Action en haalde de prop er in twee minuten uit.

De verkeerssituatie een school waar de twee oudsten zitten. Smalle straten, veel verkeer. Nu komt der op de baan die rechtstreeks naar de hoofdbaan de uitgang van een bouwwerf bij. 2 jaar lang extra overlast. Momenteel rijden daar vrachtwagens op en af omdat ze aan het graven zijn. Oplossing van de gemeente: fietsers mogen niet meer door, die moeten maar te voet over het smalle voetpad aan de overkant.
Maar dat is te smal om in twee richtingen te passeren. Dan hebt ge mensen die net hun kind hebben afgezet die mensen op weg naar school kruisen. Maar omdat het voetpad te smal is moet er volk toch de straat op.

Ondertussen rijden op de baan dus vrachtwagens, wagens in twee richtingen, staan wagens geparkeerd. Alle auto verkeer wordt ontzien en als fietser wordt ge weg gedrukt.

Klap op de vuurpijl: de omgeving van de school in de chiquere wijk is volledig auto vrij op de momenten dat de school start en stopt.

De verkeerssituatie een school waar de twee oudsten zitten. Smalle straten, veel verkeer. Nu komt der op de baan die rechtstreeks naar de hoofdbaan de uitgang van een bouwwerf bij. 2 jaar lang extra overlast. Momenteel rijden daar vrachtwagens op en af omdat ze aan het graven zijn. Oplossing van de gemeente: fietsers mogen niet meer door, die moeten maar te voet over het smalle voetpad aan de overkant.
Maar dat is te smal om in twee richtingen te passeren. Dan hebt ge mensen die net hun kind hebben afgezet die mensen op weg naar school kruisen. Maar omdat het voetpad te smal is moet er volk toch de straat op.

Ondertussen rijden op de baan dus vrachtwagens, wagens in twee richtingen, staan wagens geparkeerd. Alle auto verkeer wordt ontzien en als fietser wordt ge weg gedrukt.

Klap op de vuurpijl: de omgeving van de school in de chiquere wijk is volledig auto vrij op de momenten dat de school start en stopt.
Lijkt me typisch een geval van een verkeerssituatie die op papier veranderd wordt, maar waar niemand beseft dat het alternatief (te voet op het voetpad) geen werkbare oplossing is. Best melden aan de schepen van mobiliteit én de dienst mobiliteit van je gemeente. Schepenen zijn allergisch aan zaken die op papier gezet worden, want dan kunnen ze achteraf erop gewezen worden als er iets misloopt ;).

Da's nét iets van een andere orde dan een stoeptegel die los ligt en wat mij betreft kan je zoiets zeker melden aan kranten. Die pikken zoiets graag op. En als je niet graag zelf opd e foto staat, moet je maar zeggen dat ze eens in de ochtend moeten komen als de kinderen afgezet worden, dan is er zeker altijd wel iemand die een babbelke wil doen met de krant :).

Nen otto die zat te toeteren omdat ik op de rijbaan liep (ik was aan het sporten).
Fair enough mevrouw. Maar jij waart ook in de fout gegaan want had je al die verbodsborden niet gezien? Je waart er al DRIE gepasseerd hé. :tongue:

Er waren daar werken en alleen voetgangers, wandelaars en lopers geraakten nog door.
Je moogt er alleen in rijden als je er woont. (ze woonde er duidelijk niet)

Een beetje later kon ze dus niet meer verder (geblokkeerd door de graafmachines) en maakte ze een manoeuvre zonder te kijken en moest ik ne zwieper maken.

De nieuwe videospeler van Youtube die (nog) niet compatibel is met de popout player extensie die ik gebruik. En picture-in-picture zuigt de ballen, wie dat gedesigned heeft mag met zijn blote reet over ne kilometer schuurpapier getrokken worden. Dat ding is constant aan het auto-resizen naar de grootte van een thumbnail. Ergerlijk.

Hopelijk komt er iemand gauw met een nieuwe popout extensie.

dinsdag kitten gevonden langs kant van de weg, wellicht weer van die klote boeren niet ver van mn werk,

binnen gebracht bij dierenarts, vandaag gehoord dat het overleden is :( :( weekend al om zeep.

dinsdag kitten gevonden langs kant van de weg, wellicht weer van die klote boeren niet ver van mn werk,

binnen gebracht bij dierenarts, vandaag gehoord dat het overleden is :( :( weekend al om zeep.
Daarom dat mensen hun katten moeten laten steriliseren en chippen, om dergelijk dierenleed te voorkomen.

Terug
Bovenaan