Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Er is een reden dat voor kleine kinderen allerhande homeopathische middelen of andere pseudo-wetenschappelijke zaken zoals osteopathie populair zijn. Er valt soms niets aan te doen buiten "groeien", maar als ouder met gigantisch slaapgebrek wordt je daar radeloos van.

Onze dochter had krampjes. Je kon je klok er bijna op afstellen: 20u30-21u en het schreeuwen begon, terwijl dat tegen 22u over was. Pediater had iets "voorgeschreven". Als je dat dan bekeek was dat homeopathische rommel waarin met als enige noemenswaardige bestanddeel buiten water: alcohol. Ja, laat maar hé.
Dat was niet voor de dochter, dat was voor u.

De warmwaterleiding dat nog altijd lekt en binnen twee weken komen ze de zoldervloer verder chappen. Tot zover zorgenvrij onze badkamer laten renoveren. Oh en Villeroy en Boch plastieken rommel.

De warmwaterleiding dat nog altijd lekt en binnen twee weken komen ze de zoldervloer verder chappen. Tot zover zorgenvrij onze badkamer laten renoveren. Oh en Villeroy en Boch plastieken rommel.
:

Spullen die vroeger decennia meegingen, nu hoogstens een paar jaar nog.

Dingen die er robuust uitzien, binnenin zit het vol met plastiek.

Dominos Heusden-Zolder is al anderhalve week gesloten om onbekende redenen.

Vroeger in Hasselt wonen had ge keuze genoeg, maar Heusden-Zolder is een en al kebab-zaken. Heel soms lust ik wel eens een Turkse pizza, maar niet tijdens uw typische pizza-mood.

Ha. Te bedenken dat ik al 20 jaar geen kebab meer eet in Leuven, waar ik woon, wegens overal hetzelfde inferieure generische "vlees", maar wel 1 of 2 maal per jaar mij tot bij Pasa aan de kerk van Heusden begeef: beste kebab die ik in België al gegeten heb
:love:

Mijn complete incompetentie om sociale contacten op te bouwen of te onderhouden.

Door een recente relatiebreuk moet ik nu wel terug een beetje aan een sociaal netwerk werken en het lukt mij gewoon niet om maar ergens een stok tussen de deur te krijgen. Oude "kameraden" antwoorden zelfs niet op berichten, ik zou niet weten waar ik moet beginnen voor nieuwe mensen?
Ik wil gewoon niet elke avond alleen zijn en op vrijdag al beginnen met denken: "dat het maar snel terug maandag is dat ik kan gaan werken" om vervolgens woensdag alweer te stressen voor het weekend.

Treintje naar huis genomen. NC headset op en halte te ver. Int slaap gevallen. Oh well.
Is het creepy dat ik een foto heb van als je aan het slapen bent?

Mijn complete incompetentie om sociale contacten op te bouwen of te onderhouden.

Door een recente relatiebreuk moet ik nu wel terug een beetje aan een sociaal netwerk werken en het lukt mij gewoon niet om maar ergens een stok tussen de deur te krijgen. Oude "kameraden" antwoorden zelfs niet op berichten, ik zou niet weten waar ik moet beginnen voor nieuwe mensen?
Ik wil gewoon niet elke avond alleen zijn en op vrijdag al beginnen met denken: "dat het maar snel terug maandag is dat ik kan gaan werken" om vervolgens woensdag alweer te stressen voor het weekend.
BG friet, bier en de fameuze Trump meeting topics eens opzoeken en meegaan eh. Dan kan ik ook van jou eens een foto maken terwijl ge slaapt naast Green Mamba.

Oude "kameraden" antwoorden zelfs niet op berichten, ik zou niet weten waar ik moet beginnen voor nieuwe mensen?
Ik vind dat mensen tegenwoordig erg apathisch zijn ivm u een reactie terugsturen. Ik spreek niet eens over oude vrienden.

Onlangs had ik nog een mailtje gestuurd naar de foute dienst (binnen hetzelfde gebouw): Wekenlang geen enkele reactie.
Toen ik belde bleek dat ik elders moest zijn en ze daarom niet hadden gereageerd. :wallbash: Daar word ik echt 'gek' van se.

Laatst bewerkt:

Mijn oude vrienden zie ik ook amper of niet meer. Ieder heeft ook zijn eigen drukke leven natuurlijk. Maar sinds ik kinderen heb heb ik wel een paar nieuwe maten bij die ik wel wekelijks zie en allemaal via de schoolpoort/hobbyclub van de kinderen leren kennen.

zoek dan een hobby in groepsverband .

Leer dansen op een dansschool , ga lopen in groep , wandelen met een club , leer schaken enz ….maar mensen die misschien al zelf een leven hebben opgebouwd zonder u moeten toch niet ineens hun leven op hold zetten omdat gij niet alleen wilt zijn in het week-end ????
Ge kunt zelfs gamen ….ga bij een clan of dergelijke (als ze dat nog doen ) maar verwacht dan wel dat ge u ook actief moet inzetten en het niet alle dagen gaan zuipen zal zijn . ;)

Briefje van Farys. Er wordt een straat volledig afgesloten voor dringende werken, en dat een hele week. Gezien het hier allemaal éénrichtingsverkeer is, is dat een serieuze hindernis.

Wat houden de werken dan precies in?

Het betreft hier het vernieuwen van een riooldeksel.

boterhammeke confituur
wat is dit lekker
met dit weer guur
ik heb het aan mijn rekker
de lepel nam geen afscheid
dus ik schudde wat steviger
en tot mijn verbazendheid
is het hemd al op weg naar de wasserij.

*buig*

boterhammeke confituur
wat is dit lekker
met dit weer guur
ik heb het aan mijn rekker
de lepel nam geen afscheid
dus ik schudde wat steviger
en tot mijn verbazendheid
is het hemd al op weg naar de wasserij.

*buig*
9df.gif

Hier sinds gisteren weeral een licht verschot in mijn rug. Het was weeral te lang geleden...
Verder al weken last van 'wel ziek - niet ziek' zweten, koud hebben, hoesten en slecht slapen ten gevolge van een verstopte neus.

Oh, en al meer dan 2 weken dagelijks hoofdpijn.

Slaaptekort + sinisitus is a bitch.

De discussie over ergernissen rond trajectcontroles is verplaatst naar Mobiliteit:

Hier sinds gisteren weeral een licht verschot in mijn rug. Het was weeral te lang geleden...
Verder al weken last van 'wel ziek - niet ziek' zweten, koud hebben, hoesten en slecht slapen ten gevolge van een verstopte neus.

Oh, en al meer dan 2 weken dagelijks hoofdpijn.

Slaaptekort + sinisitus is a bitch.
Hier ook terechtgekomen in een spiraal van keelpijn en slecht slapen. Is het lichte koorts of slaapgebrek is de vraag van vandaag.

AdBlue. Ge kunt dat niet in elk tankstation vinden als pompinstallatie, maar ik heb een tankkaart van het werk (TotalEnergies enkel) en ik kan daar geen bidons mee betalen dus dan zit ik weer met onkostenformulieren te kloten. En dan vind ik eens een AdBlue-pompstation en dan staat daar een camion en ik heb geen tijd om daar nog op te wachten en op het icoontje van het AdBlue-plakkaatje staat daar een camion en geen auto dus ik weet niet of ik daar kan tanken. Dus zal wel weer een bidon zijn met een onkostenformulier.

Zijn het nu de kortere dagen of het kouder wordende weer, maar ik moet mezelf elke ochtend slepen om aan mijn dag te starten. Precies of ik heb nergens nog fut voor. Positief zijn deze week is een uitdaging.

Terug
Bovenaan