Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ja, maar als ze net na nieuwjaar komen ben je zowel de terugdraaiende als de premie kwijt. De premie hier zal geschat overeenkomen met 1 jaar verlies van de terugdraaiende, dus ofwel moesten ze nog voor nieuwjaar komen ofwel wachten tot 2027. Toen ik de brief kreeg, heb ik gewoon gezegd dat de voorgestelde datum goed was, anders loop je het risico om net na nieuwjaar je terugdraaiende kwijt te zijn.

Kan je wel met je triestige smoel op hln.be staan natuurlijk.

Ik schat dat het op 10 januari al van dat zal zijn:
'Marie en Marc lopen honderden euro's mis: terugdraaiende teller weg en geen recht op premie. Onze expert geeft commentaar'. En daaronder dan een foto van twee triestige planten voor een digitale meter. En honderd gepensioneerden in de comments die tweehonderd keer het woord 'roverheid' gebruiken.

Kan je wel met je triestige smoel op hln.be staan natuurlijk.

Ik schat dat het op 10 januari al van dat zal zijn:
'Marie en Marc lopen honderden euro's mis: terugdraaiende teller weg en geen recht op premie. Onze expert geeft commentaar'. En daaronder dan een foto van twee triestige planten voor een digitale meter. En honderd gepensioneerden in de comments die tweehonderd keer het woord 'roverheid' gebruiken.
De expert? Stijn Baert, who else.

Die premie is 2x niks in vergelijking met een teller die terug draait hoor. Ik geloof dat wij een 250 gaan krijgen, als de aanvraag goedgekeurd wordt.
Je moet dat bedrag nog vermenigvuldigen met het vermogen van de omvormer of de panelen é. Dat is toch snel richting 1000 euro hoor.

Het "terug op eigen benen staan na een lange relatie" topic is op korte tijd toch ook afgegleden naar Story en Dag Allemaal niveau.

In 't weekend blijven slapen in Brugge. Ik moest denken aan de Ramblas in Barcelona, waar je beter wegblijft als je echt Spaans wilt gaan eten/drinken of wat dan ook. 5 straten verder zal je 100x beter eten tussen de locals die geen Engels spreken en Spanje echt leren kennen.

In Brugge is het toch ook al erg. De overpriced frituren die allesbehalve onze Belgische frieten weerspiegelen op de grote markt kent iedereen, maar dat je op veel terrassen op de grote markt ook al niet meer kan bestellen in 't Nederlands of Vlaams, amai.

Overkomst uit het buitenland raad ik aan om gewoon Côte d'Or in de supermarkt te kopen. En voor een goede brasserie, frieten of Belgian Waffles moeten ze mij bellen. Maar zeker niet den brol van in't centrum kopen.

proximus.

ik probeer mijn wachtwoord van de mailbox te recupereren. dat gaat blijkbaar enkel via sms? die dan niet gezonden wordt.
de voorbije 24u al 5x geprobeerd: 1 sms ontvangen. maar dat was dan niet die van de meest recente aanvraag...

In 't weekend blijven slapen in Brugge. Ik moest denken aan de Ramblas in Barcelona, waar je beter wegblijft als je echt Spaans wilt gaan eten/drinken of wat dan ook. 5 straten verder zal je 100x beter eten tussen de locals die geen Engels spreken en Spanje echt leren kennen.

In Brugge is het toch ook al erg. De overpriced frituren die allesbehalve onze Belgische frieten weerspiegelen op de grote markt kent iedereen, maar dat je op veel terrassen op de grote markt ook al niet meer kan bestellen in 't Nederlands of Vlaams, amai.

Overkomst uit het buitenland raad ik aan om gewoon Côte d'Or in de supermarkt te kopen. En voor een goede brasserie, frieten of Belgian Waffles moeten ze mij bellen. Maar zeker niet den brol van in't centrum kopen.

De Markt is inderdaad geen aanrader qua horeca, was er een paar jaar geleden ook niet zoiets dat ze kelners op de markt verboden hebben van toeristen aan te klampen en bijna letterlijk hun zaak binnen te trekken? En letterlijk op 1 of 2 straten verder kan je nochtans goed eten aan een -voor Brugge- deftige prijs.

Veel van die toeristenwinkels zijn ook een ramp: derderangs-chocolade en bier dat al 2 jaar in het zonlicht in de vitrine staat...

proximus.

ik probeer mijn wachtwoord van de mailbox te recupereren. dat gaat blijkbaar enkel via sms? die dan niet gezonden wordt.
de voorbije 24u al 5x geprobeerd: 1 sms ontvangen. maar dat was dan niet die van de meest recente aanvraag...
Straf dat ze dat ook niet mailen dan :sop:

Verzekeringen die mij een document doormailen om een keuze te maken, maar als ik dat elektronisch onderteken, kunnen ze dat niet aanvaarden - je moet dat afdrukken, handmatig ondertekenen en inscannen.
Ik heb me toch moeten inhouden om niet te vragen of ik dat via postduif moet terugsturen met een wassen zegel erop :biglaugh: Die mens doet ook maar zijn job, maar zijn werkgever is precies toch in de Middeleeuwen blijven steken.

Als ik comments op HLN lees onder artikels zoals dat van de staking morgen denk ik soms toch ook in mezelf van ”Tgoh, misschien zijn we inderdaad met teveel en kunnen we wel wat volk missen.”

Vrijdag had ik normaal een dag verlof en had al ideeën hoe ik die dag zou invullen voor ik zou afzakken naar Trix voor Desertfest: flaneren in Antwerpen, museumpje doen, eentje gaan drinken, 's middags iets lekker gaan eten, véél lezen, eindelijk die bon opgebruiken van het Antwerps Kookhuis voor een deftige RVS pan. En nu valt dat in duigen omdat iemand langer ziek blijft op het werk dan voorzien. Dus dat wordt telewerken ...

Itsme dat mij probeert richting authenticatie met QR code te duwen terwijl ik dat met het GSM nummer zo makkelijk vond.
Eerst hebben ze de functie voor GSM nummer onder die QR code gezet, nadien hebben ze het in een dichtgeklapte box gezet en nu wordt mijn nummer niet meer opgeslagen en moet ik het telkens opnieuw weer ingeven. Nog even en de functie is volledig verdwenen.

Ik heb nog nooit een game als pre order gekocht.

Nu ik weer een 2-tal uurtjes/week of om de 2 weken kan vrijmaken dacht ik om Battlefield 6 te pre orderen. Zo gezegd zo gedaan. Release: vorige vrijdag, 10 oktober.

We zijn dinsdag 14 oktober en nog steeds niets ontvangen. Afgelopen weekend had ik toch geen tijd, maar ik vraag me af wat het nut van een pre order is.

De vestiging van Dreamland ligt op 10 minuten rijden. Ik heb hen gemaild dat ik deze namiddag op de fiets zal springen en van Kortrijk naar hun vestiging in Marche-en-Famenne zal fietsen achter een exemplaar. Als blijkt dat ik dan nog sneller ben dan mijn geplaatste pre order die geleverd ging worden 10/10, mogen ze stoppen met hun pre orders. Gevraagd of ze de weddenschap durven aangaan.

Ik citeer: 'speel als eerste de nieuwe Battlefie...'

Al máánden (1.5 jaar) dat wij bericht geven dat windows 10 support stopt en toestellen geen netwerk/internet meer krijgen vanaf vandaag.
In onze berichten geven we aan dat er updates klaar staan voor de compatible toestellen om te upgraden naar windows 11, met duidelijk stappenplan waar en hoe.
Als de update niet beschikbaar is => melding dat toestel vervangen moet worden.

Hoeveel er nu uit de lucht komen vallen en verbaasd/pissed zijn dat het "plots niet meer werkt" en "van niks wisten".

Terug
Bovenaan