Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en nog een bekendheid has left the building: RIP Diane Keaton.

Leuk hé, die gezelligheid!Klootzakken hier in de buurt die aan het stoken zijn met een allesbrander. Gans mijn kot stinkt hier als ik mijn ramen opentrek
Hier normaal rond de middag vandaag, nog 1300kwh op overschot dus alles aan 't verwarmen op elletriek momenteel.morgen komen ze de digitale meter installeren
nog es laatste keer goed zot doen vandaag ?![]()

Hier niet, oude teller ligt er al uit. Wat ze met die 1300kwh doen weet hij niet, maar volgens de site van fluvius wordt dat gecompenseerd via de factuur.zou wel geweldig zijn moest die mens zich morgen wat ziek voelen, en me gewoon compleet vergeten nadien :')
't Was niet te doen gisteren. Juist heel m'n beklag neergeschreven in mobiliteit.Zoveel vrouwen op de baan.
Vrijdag was het ook van dat! Nu twijfel ik nog om voor een vast contract of een variabel te kiezen. Injectietarief is het dubbele bij variabel. Hmmmmmmmmmmorgen komen ze de digitale meter installeren
nog es laatste keer goed zot doen vandaag ?![]()
mja injectie, veel krijg je daar toch niet voor, dus dubbel voor peanuts is nog steeds peanuts denk ik dan't Was niet te doen gisteren. Juist heel m'n beklag neergeschreven in mobiliteit.
Vrijdag was het ook van dat! Nu twijfel ik nog om voor een vast contract of een variabel te kiezen. Injectietarief is het dubbele bij variabel. Hmmmmmmmmm

En dan terugkomen in januari, zodat jij kan fluiten achter uw premie.zou wel geweldig zijn moest die mens zich morgen wat ziek voelen, en me gewoon compleet vergeten nadien :')
Die premie is 2x niks in vergelijking met een teller die terug draait hoor. Ik geloof dat wij een 250 gaan krijgen, als de aanvraag goedgekeurd wordt.En dan terugkomen in januari, zodat jij kan fluiten achter uw premie.
Ja, maar als ze net na nieuwjaar komen ben je zowel de terugdraaiende als de premie kwijt. De premie hier zal geschat overeenkomen met 1 jaar verlies van de terugdraaiende, dus ofwel moesten ze nog voor nieuwjaar komen ofwel wachten tot 2027. Toen ik de brief kreeg, heb ik gewoon gezegd dat de voorgestelde datum goed was, anders loop je het risico om net na nieuwjaar je terugdraaiende kwijt te zijn.Die premie is 2x niks in vergelijking met een teller die terug draait hoor. Ik geloof dat wij een 250 gaan krijgen, als de aanvraag goedgekeurd wordt.