Je ergernissen van vandaag - Deel 2

PC kapot, wou vanmorgen opstarten maar geen beeld meer. Lampje VGA op MOBO was aan dus eens met oude gpu geprobeerd maar hetzelfde. Blijkt dat dit aan CPU ook kan liggen maar daar geen reserve of oude van liggen. SSD/HD zou ook oorzaak kunnen zijn maar alles eens los gedaan en idem.
Was wel van plan om eens nieuwe PC aan te schaffen maar zal dus sneller dan verwacht zijn...

Ik vond mijn vijl niet en mijn nagel op mijn kleine teen begon pijn te doen. Dus ik met mijn geweldig idee dacht, ik pak men pincet en het gedeelte wat pijn doet trek ik gewoon los.

Komt die hele nagel mee en zag mijn stoel eruit als een dexter crimescene.

Laatst bewerkt:
43f163051a369fbc853295032959a50b.jpg

zou wel geweldig zijn moest die mens zich morgen wat ziek voelen, en me gewoon compleet vergeten nadien :')
Hier niet, oude teller ligt er al uit. Wat ze met die 1300kwh doen weet hij niet, maar volgens de site van fluvius wordt dat gecompenseerd via de factuur.

't Was niet te doen gisteren. Juist heel m'n beklag neergeschreven in mobiliteit.

Vrijdag was het ook van dat! Nu twijfel ik nog om voor een vast contract of een variabel te kiezen. Injectietarief is het dubbele bij variabel. Hmmmmmmmmm
mja injectie, veel krijg je daar toch niet voor, dus dubbel voor peanuts is nog steeds peanuts denk ik dan :rofl:

morgen ook wel stakingsdag, wie weet doet die installateur mee met de staking :)

Al even geen journaal meer bekeken en ik val uit de lucht dat het morgen een nationale stakingsdag zou zijn. Ook niets gehoord van werkgever, school dochter, ... dus ik vermoed dat de impact eerder beperkt zal zijn.

Die premie is 2x niks in vergelijking met een teller die terug draait hoor. Ik geloof dat wij een 250 gaan krijgen, als de aanvraag goedgekeurd wordt.
Ja, maar als ze net na nieuwjaar komen ben je zowel de terugdraaiende als de premie kwijt. De premie hier zal geschat overeenkomen met 1 jaar verlies van de terugdraaiende, dus ofwel moesten ze nog voor nieuwjaar komen ofwel wachten tot 2027. Toen ik de brief kreeg, heb ik gewoon gezegd dat de voorgestelde datum goed was, anders loop je het risico om net na nieuwjaar je terugdraaiende kwijt te zijn.

Terug
Bovenaan