Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft het vooral over de burgemeester die het "passionele doodslag" noemt. Je kan geen mensen doorsteken met 10u tussen en het dan nog passioneel noemen. U vorige huisbaas vermoorden 10u nadat je je vrouw de keel hebt overgesneden. Passioneel?
De burgemeester probeer gewoon drie moorden in zijn stad zoveel mogelijk te verbloemen.

Vreemd dat overheidssites elkaar daarin dan tegenspreken.Vreemd: https://www.ejustice.just.fgov.be/c...=nl&la=N&cn=1867060801&table_name=wet#LNK0106
Art. 394 SW.: Doodslag met voorbedachten rade wordt moord genoemd. Hij wordt gestraft met levenslange opsluiting.

is dat echt _zo_ vreemd?Vreemd dat overheidssites elkaar daarin dan tegenspreken.![]()
Vilvoorde zelf trekt al jaren op geen klotenDe website van de stad Vilvoorde trekt op geen kloten

Mijn vaste tandarts (geconventioneers) is een paar jaar terug op pensioen gegaan. Die vroeg 45 á 48 EUR voor een controle.96€ voor een gewone controle bij de tandarts, jawadde.
Hier 102 euro, ik krijg er wel 72,50 euro terug.96€ voor een gewone controle bij de tandarts, jawadde.
Een opwelling hoeft niet noodzakelijk 5 seconden te duren. Daar kan gerust enkele minuten en soms enkele uren tussenzitten.![]()
Dader van 3 dodelijke steekpartijen in Roeselare gevat in Izegem, burgemeester: "Doodslag in passionele sfeer" | VRT NWS Nieuws
Er is een verdachte opgepakt voor de dodelijke steekpartijen in Roeselare. Dat meldt het parket van West-Vlaanderen. Zondag kwamen 3 mensen om het leven bij 3 verschillende steekpartijen verspreid over de stad. "Het was niet duidelijk hoe de zaak precies in elkaar zat, maar nu blijkt dat het in...www.vrt.be
Afghaan steekt 3 mensen op verschillende tijdstippen dood en dat is passionele doodslag? Ik dacht dat doodslag in een opwelling gebeurde, dat waren dan 3 opwellingen? Mij klinkt dat als moord maar bon.
Met die prijzen heb ik dan ook de knoop doorgehakt om mijn hospitalisatieverzekering uit te breiden met de waarborg tandzorg. Ik denk dat dat zijn €180/jaar wel waard gaat zijn.Mijn vaste tandarts (geconventioneers) is een paar jaar terug op pensioen gegaan. Die vroeg 45 á 48 EUR voor een controle.
Mijn nieuwe 152 EUR! Volgende maand terug controle.
Curieus hoeveel het nu gaat zijn.
dat is toch niet tegenspreken?Vreemd dat overheidssites elkaar daarin dan tegenspreken.![]()
Ik zoek er niets achter. Mijn ergernis is dat een burgermeester zich bij de feiten moet houden en geen label op een misdrijf moet kleven. Daar zijn andere instanties voor.Een opwelling hoeft niet noodzakelijk 5 seconden te duren. Daar kan gerust enkele minuten en soms enkele uren tussenzitten.
Maar de burgemeester hier is geen jurist, dus hoeft ook niet de exacte juridische termen te gebruiken, maar is wel correct om hier het voorzichtigste wat bewezen lijkt te gebruiken en dat is passionele doodslag (toch na het bestaan van die 2 overlijdens, de derde was mogelijsk nog niet bekend als de burgemeester sprak). Wat niet wil zeggen dat dit zomaar verschoonbaar is.
Meer moet daar niet achter gezocht worden.
Een burgemeester heeft, zo wordt algemeen aanvaard, de plicht om te communiceren bij grote incidenten in zijn stad. Als hij op die manier wat kan geruststellen, doet hij imho niks verkeerd. Dat het doodslagen waren in een passionele context klopt blijkbaar. Dat waren dus feiten, toch waarschijnlijk op dat moment gekend. Dus eigenlijk zeg je dat hij niks mis deed omdat dat zo ook als feit neergezet werd door het parket...Ik zoek er niets achter. Mijn ergernis is dat een burgermeester zich bij de feiten moet houden en geen label op een misdrijf moet kleven. Daar zijn andere instanties voor.
Voor iemand die altijd pietje precies is.. ofwel is het een plicht ofwel niet eh. Dat algemeen aanvaard is irrelevant.Een burgemeester heeft, zo wordt algemeen aanvaard, de plicht om te communiceren bij grote incidenten in zijn stad.
het is niet zomaar dat ik zo vaag ben.Voor iemand die altijd pietje precies is.. ofwel is het een plicht ofwel niet eh. Dat algemeen aanvaard is irrelevant.
Hier was het 171 (!) euro bij de oogarts. Wel ne hele goeie (hij is daarvoor bekend in de streek) maar dan nog .. ik schrik van de tarieven anno 2025. Dat is niet normaal meer.96€ voor een gewone controle bij de tandarts, jajawadde.
142 euro. Vorige week nog. Gewone controleHier 102 euro, ik krijg er wel 72,50 euro terug.
Passionele context lijkt een zeer voorbarige conclusieEen burgemeester heeft, zo wordt algemeen aanvaard, de plicht om te communiceren bij grote incidenten in zijn stad. Als hij op die manier wat kan geruststellen, doet hij imho niks verkeerd. Dat het doodslagen waren in een passionele context klopt blijkbaar. Dat waren dus feiten, toch waarschijnlijk op dat moment gekend. Dus eigenlijk zeg je dat hij niks mis deed omdat dat zo ook als feit neergezet werd door het parket...
In de Aldi, bij de goedkope sterke dranken.Dochter moet voor school 4 boeken bestellen. dat is dan 174,60€ alstublieft.
En 2dehands kopen kan niet want blijkbaar staat daar een code in die ze moeten hebben om online te gaan.
Leuk verdienmodel wel. Toch allemaal niet meer normaal als je dat zo leest hierboven.
Tandartsen , oogartsen , levensmiddelen ,verder studeren , enz .... ben benieuwd waar dat gaat eindigen.