Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Samsung doing Samsung things. Dat is toch altijd al een ongelofelijk overrated merk geweest? Mainstream slob die nergens in uitblinkt en zelfs vaak steken laat vallen maar om een of andere reden heel populair is geworden.

"het vrijwillige dienstjaar".

ewel ik vind het spijtig dat ik al te oud ben, nu ik zie wat dit inhoud en betaalt.

Francken heeft gelijk hé; tis uniek, je kan er maar 1keer gebruik van maken.

maar voor mij is het te laat helaas :( De rambo in mij voelt pijn in het hart. :(

"het vrijwillige dienstjaar".

ewel ik vind het spijtig dat ik al te oud ben, nu ik zie wat dit inhoud en betaalt.

Francken heeft gelijk hé; tis uniek, je kan er maar 1keer gebruik van maken.

maar voor mij is het te laat helaas :( De rambo in mij voelt pijn in het hart. :(
Misschien dat ze over een jaar "het vrijwillige dienstjaar voor kanonnenvlees" invoeren, dan maak je nog een kans!

Het is maar een mopje. :unsure:
had het niet door. zeker niet met je "kannonnenvlees" opmerking.
tenslotte is alles nu drone-gestuurd. dus veel kannonnenvlees zal er wel niet meer nodig zijn.

tenslotte ben ik er nog, D.J. Trump om jullie ten node te schieten als het nodig is. zie in london, zoals ze mijn gat hebben gelikt. ik ben de baas over de wereld. #AmericaFuckYeah!

had het niet door. zeker niet met je "kannonnenvlees" opmerking.
tenslotte is alles nu drone-gestuurd. dus veel kannonnenvlees zal er wel niet meer nodig zijn.

tenslotte ben ik er nog, D.J. Trump om jullie ten node te schieten als het nodig is. zie in london, zoals ze mijn gat hebben gelikt. ik ben de baas over de wereld. #AmericaFuckYeah!
Kunnen we stoppen met doen alsof jij DJT himself zou zijn omdat je die nickname eigen gemaakt hebt.

Het idee van een "smart fridge" leek me al overbodig, en nu gewoon ongeloofelijk storend.
Dit hé.

Mijn vrouw was enthousiast over onze nieuwe wasmachine op Wifi. Via een app op de smartphone krijgt ze een melding wanneer de was klaar is.
Buitenshuis ben je daar niet veel mee, 't is niet dat de machine de was eruit zal halen. Binnenshuis kan dat interessant zijn als je in een kasteel woont en toevallig in de andere vleugel aan het werk bent.

Dit hé.

Mijn vrouw was enthousiast over onze nieuwe wasmachine op Wifi. Via een app op de smartphone krijgt ze een melding wanneer de was klaar is.
Buitenshuis ben je daar niet veel mee, 't is niet dat de machine de was eruit zal halen. Binnenshuis kan dat interessant zijn als je in een kasteel woont en toevallig in de andere vleugel aan het werk bent.
Daar kan je nog iets nuttig mee doen, zoals het toestel 's morgens inladen en dan op een later moment van op afstand activeren (bv. als de zonnepanelen actief zijn). De winst zal alsnog marginaal zijn, maar alleszins interessanter dan wat je met een koelkast op wifi kan doen.

Daar kan je nog iets nuttig mee doen, zoals het toestel 's morgens inladen en dan op een later moment van op afstand activeren (bv. als de zonnepanelen actief zijn). De winst zal alsnog marginaal zijn, maar alleszins interessanter dan wat je met een koelkast op wifi kan doen.
Goed gezien. Ik heb nog een terugdraaiende teller. Eind oktober zal ik die app kunnen gebruiken.

Goed gezien. Ik heb nog een terugdraaiende teller. Eind oktober zal ik die app kunnen gebruiken.
Onze nieuwe vaatwas kan dat ook, en sinds deze week digitale meter. Maar ik zie nu al gebeuren dat ik er niet aan ga denken om het machine klaar te zetten om dan vanop het werk aan te zetten...

Terug
Bovenaan