Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dat is toch al enkele jaren zo hoor.

Elke cashmachine zaak (horeca, kapsalons, nachtwinkels, vapeshops, souvenirwinkeltjes, kermisattracties, goedkope kledingswinkels, enz.) staan erom bekend voor mogelijk witwassen... Ze zullen op een dag wel automatisch weer verdwijnen als cash volledig uit het straatbeeld zal verdwenen zijn.

Als je het verhaal van Flor Bressers checkt begrijp je waarom, stash huizen en appartementen, vol met cash geld in de muren of verborgen ruimtes... Goudstaven... Enz...
Dit moet op een dag witgewassen worden...

Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden,
bekend van ''t Is weer voorbij die mooie zomer'

😥

😥

Ja, die zijn mooie zomer is voorbij.

😥
Ik kende hem vooral van de serie "Toen was geluk heel gewoon" op de Nederlandse televisie.

Is triest maar die vader heeft geld geroken:

Dat heeft UGC al gedaan, namelijk door de film terug te spoelen zodat ze toch nog in alle rust konden verder kijken.
Oh ja, want na de hele tijd op uw ongemak te zitten kan je heerlijk zen genieten van je film. Niet dus. Ik zou ook de prijs van mijn ticket terugvragen.

Oh ja, want na de hele tijd op uw ongemak te zitten kan je heerlijk zen genieten van je film. Niet dus. Ik zou ook de prijs van mijn ticket terugvragen.
Wat kan UGC meer doen dan de politie laten afkomen? Zij hebben hier ook niet voor gekozen.
Gewoon incasseren en verder. Hop met de geit.

Wat kan UGC meer doen dan de politie laten afkomen? Zij hebben hier ook niet voor gekozen.
Gewoon incasseren en verder. Hop met de geit.
Neen.

Die lastposten het ticket van iedereen laten betalen, trespassen, en dan de benadeelden een gratis ticket op datum naar keuze geven.

't Moet toch eens gedaan zijn met al die zever te accepteren van mensen die zich niet kunnen gedragen.

Laatst bewerkt:
Is mss wat bij de haren getrokken.

Maar feit blijft dat in de UK echt wel een ding is, witwassen via vapeshops en barbershops. En nu zie ik ze bij ons echt overal verschijnen.
Je moet ze niet allemaal over dezelfde kam scheren…

Maarja zoals kinxton zegt is de kans wel groot.
Altijd frapant hoe een goed draaiende zaak liever eens iets minder aangeeft en zo van die louche zaken dan eigenlijk weer veel meer aangeven dan effectief gepresteerd. De wereld zit toch goed in elkaar he 😅

Wat kan UGC meer doen dan de politie laten afkomen?
Ervoor zorgen dat benadeelde klanten op een andere keer wel een film in vrede kunnen komen kijken.

Als mijn werkgever ongewild beschadigd materiaal levert, dan moet die dat ook in orde maken voor de klant hoor. Ook al is het per ongeluk stuk gegaan in het transport.

Het is niet omdat je er niet kan aan doen, dat de betalende klant de dupe moet zijn.

Tickets zijn al duur genoeg.

Ik vind het vooral verontrustend hoe men de moord op Iryna Zarutska uit de media wou houden. Hier bericht men al op 26.08 https://www.ndtv.com/world-news/ukr...utska-fled-war-to-us-stabbed-to-death-9160200 terwijl de grote media wachten tot ergens deze week...
Ja dit dus.

Voorts: Ik ben het echter wel eens met Slayberke in de zin van: Is Charlie Kirk echt voor Jan Modaal uit België zooo superbelangrijk?

Eerlijk? Voor zijn dood had ikzelf ook nog nooit gehoord van die mens. Ga op straat en stel de vraag aan Jan Modaal (in België): 95% had een maand geleden vermoedelijk geantwoord met: Charlie wie? :unsure:Fair enough dat men daar een artikel van in de krant zet (want het is wel nuttig om te weten voor wie en wat die persoon staat) maar als één van de topartikels? Mmm waarom? Voor mij persoonlijk hoeft dat niet.

Na 1 zin te lezen over deze mens moet ik oprecht al geeuwen. :) Maar goed ieder zijn ding en smaak.

Laatst bewerkt:
MNM dat op staat in de wachtkamer van de dokterspraktijk. Alsof ziek zijn nog niet erg genoeg is...
The horror. Ik luister eigenlijk altijd naar StuBru, maar die zijn soms ook den toer van MNM en Q aan 't opgaan vind ik.

Onlangs de presentator: 'Welk liedje wil je absoluut niet horen bij een bezoek aan de gynaecoloog? Ik begin: Tunnel Of Love van Bruce Springsteen. Hahaha.'

Ja, hahahahahahahahahahhah. Sjiek wi. En daarbij, er speelt geen muziek in de consultatieruimte. Lichte vis.

The horror. Ik luister eigenlijk altijd naar StuBru, maar die zijn soms ook den toer van MNM en Q aan 't opgaan vind ik.

Onlangs de presentator: 'Welk liedje wil je absoluut niet horen bij een bezoek aan de gynaecoloog? Ik begin: Tunnel Of Love van Bruce Springsteen. Hahaha.'

Ja, hahahahahahahahahahhah. Sjiek wi. En daarbij, er speelt geen muziek in de consultatieruimte. Lichte vis.

Hier is het Willy Class X. Geen gezever en goeie muziek.

't Was deze middag weer van dat, ik denk zelfs dezelfde presentator van vorige keer: 'deze plaat zet je best niet te luid als je in dezelfde ruimte zit als iemand met een gebroken been! The Proclaimers met I Would Walk 500 Miles!'

Ik heb mij aan de kant moeten zetten van het lachen.

Terug
Bovenaan