Denk je echt dat er een haar in de boter zit?
Is mss wat bij de haren getrokken.
Maar feit blijft dat in de UK echt wel een ding is, witwassen via vapeshops en barbershops. En nu zie ik ze bij ons echt overal verschijnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je echt dat er een haar in de boter zit?
Hier is dat ook al (vermoedelijk) een ding. Via kapperszaken en schoonheidssalons e.d.Is mss wat bij de haren getrokken.
Maar feit blijft dat in de UK echt wel een ding is, witwassen via vapeshops en barbershops. En nu zie ik ze bij ons echt overal verschijnen.
Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden,

Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden,
bekend van ''t Is weer voorbij die mooie zomer'
![]()
Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden, bekend van ''t Is weer voorbij die mooie zomer' | VRT NWS Nieuws
De Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) is overleden. Dat meldt zijn manager. Cox leed aan uitgezaaide slokdarmkanker en wilde geen zware behandelingen meer ondergaan. Cox is vooral bekend door zijn hit ''t Is weer voorbij die mooie zomer' uit 1973.vrtnws.be
![]()
Ik kende hem vooral van de serie "Toen was geluk heel gewoon" op de Nederlandse televisie.Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden,
bekend van ''t Is weer voorbij die mooie zomer'
![]()
Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden, bekend van ''t Is weer voorbij die mooie zomer' | VRT NWS Nieuws
De Nederlandse zanger en acteur Gerard Cox (85) is overleden. Dat meldt zijn manager. Cox leed aan uitgezaaide slokdarmkanker en wilde geen zware behandelingen meer ondergaan. Cox is vooral bekend door zijn hit ''t Is weer voorbij die mooie zomer' uit 1973.vrtnws.be
![]()
RipipJa, die zijn mooie zomer is voorbij.
Oh ja, want na de hele tijd op uw ongemak te zitten kan je heerlijk zen genieten van je film. Niet dus. Ik zou ook de prijs van mijn ticket terugvragen.Is triest maar die vader heeft geld geroken:
Dat heeft UGC al gedaan, namelijk door de film terug te spoelen zodat ze toch nog in alle rust konden verder kijken.
Wat kan UGC meer doen dan de politie laten afkomen? Zij hebben hier ook niet voor gekozen.Oh ja, want na de hele tijd op uw ongemak te zitten kan je heerlijk zen genieten van je film. Niet dus. Ik zou ook de prijs van mijn ticket terugvragen.
Neen.Wat kan UGC meer doen dan de politie laten afkomen? Zij hebben hier ook niet voor gekozen.
Gewoon incasseren en verder. Hop met de geit.
Je moet ze niet allemaal over dezelfde kam scheren…Is mss wat bij de haren getrokken.

Ervoor zorgen dat benadeelde klanten op een andere keer wel een film in vrede kunnen komen kijken.Wat kan UGC meer doen dan de politie laten afkomen?
Zo weten ze dat enkel de echt zieken naar de dokter gaan.MNM dat op staat in de wachtkamer van de dokterspraktijk. Alsof ziek zijn nog niet erg genoeg is...
De diagnose is zo wel heel makkelijk. Beetje excedrin voor meneer?MNM dat op staat in de wachtkamer van de dokterspraktijk. Alsof ziek zijn nog niet erg genoeg is...
Ja dit dus.Ik vind het vooral verontrustend hoe men de moord op Iryna Zarutska uit de media wou houden. Hier bericht men al op 26.08 https://www.ndtv.com/world-news/ukr...utska-fled-war-to-us-stabbed-to-death-9160200 terwijl de grote media wachten tot ergens deze week...
Fair enough dat men daar een artikel van in de krant zet (want het is wel nuttig om te weten voor wie en wat die persoon staat) maar als één van de topartikels? Mmm waarom? Voor mij persoonlijk hoeft dat niet.
Maar goed ieder zijn ding en smaak.The horror. Ik luister eigenlijk altijd naar StuBru, maar die zijn soms ook den toer van MNM en Q aan 't opgaan vind ik.MNM dat op staat in de wachtkamer van de dokterspraktijk. Alsof ziek zijn nog niet erg genoeg is...
The horror. Ik luister eigenlijk altijd naar StuBru, maar die zijn soms ook den toer van MNM en Q aan 't opgaan vind ik.
Onlangs de presentator: 'Welk liedje wil je absoluut niet horen bij een bezoek aan de gynaecoloog? Ik begin: Tunnel Of Love van Bruce Springsteen. Hahaha.'
Ja, hahahahahahahahahahhah. Sjiek wi. En daarbij, er speelt geen muziek in de consultatieruimte. Lichte vis.
Was het Dj Nico?'t Was deze middag weer van dat, ik denk zelfs dezelfde presentator van vorige keer: 'deze plaat zet je best niet te luid als je in dezelfde ruimte zit als iemand met een gebroken been! The Proclaimers met I Would Walk 500 Miles!'
Ik heb mij aan de kant moeten zetten van het lachen.