Je ergernissen van vandaag - Deel 2

true, ook als magazijnier/rekkenvuller in de GB gewerkt en het zijn niet enkel de kinderen die een pain in the ass kunnen zijn. Een van de ergste zaken vind ik nog altijd mensen die iets uit de diepvries of frigo meepakken en dan halverwege de winkel besluiten dat ze er toch geen goesting in hebben en het gewoon ergens in het rek smijten in plaats van dat terug te brengen. En twee minuten voor sluitingstijd binnenwandelen om nog al hun boodschappen te gaan doen :angry:
Ja, het idee dat je dingen ook gewoon kan terugleggen waar je ze hebt gehaald lijkt voor veel mensen heel exotisch te zijn. Allezja, de meeste winkels in België zijn nu echt niet zo'n mastodonten dat je daarmee tijd verliest.

Mezelf. Slechtgezind opgestaan zonder reden en beginnende tekenen van een valling. Moest dan een brief naar de post doen om aangetekend te versturen, 6km achter de okra vastgezeten aan 15kmh. Slaan ze eindelijk af, zit ik voor de rest van de route achter een tractor. :angry:
Op gelijk welke andere dag zou ik me dat allemaal niet aantrekken, maar vandaag kwam er toch stoom uit mijn oren.

Mezelf. Slechtgezind opgestaan zonder reden en beginnende tekenen van een valling. Moest dan een brief naar de post doen om aangetekend te versturen, 6km achter de okra vastgezeten aan 15kmh. Slaan ze eindelijk af, zit ik voor de rest van de route achter een tractor. :angry:
Op gelijk welke andere dag zou ik me dat allemaal niet aantrekken, maar vandaag kwam er toch stoom uit mijn oren.
Ik heb meestal snot uit mijn neus bij een vetkoudheid, maar iedereen is anders zeker 😃

ge zou denken dat geld gelukkig maakt, maar kijk, dat is ook weer ontkracht.

Ne fietser die van zijne tak maakt omdat em zelf gene voorrang van rechts geeft en dan nog ne andere die zich komt moeien.
"och johm dat zijn zwakke weggebruikers die hebben voorrang".

Tja, zal wel zijn als ge de basis verkeersregels niet kent dat er ongevallen gebeuren. En dan nog zo van uwe tak maken.

Ne fietser die van zijne tak maakt omdat em zelf gene voorrang van rechts geeft en dan nog ne andere die zich komt moeien.
"och johm dat zijn zwakke weggebruikers die hebben voorrang".

Tja, zal wel zijn als ge de basis verkeersregels niet kent dat er ongevallen gebeuren. En dan nog zo van uwe tak maken.
Rustig maar correct antwoorden: "Nee nee meneer. Ook zwakzinnige weggebruikers hebben geen voorrang."

Altijd rustig antwoorden.
Anders lok je mss confrontatie uit.

Laatst bewerkt:
Die zelfkastijding soms.
Geen zin om te lopen, toch gaan en heb mezelf een minimum van 8km opgelegd altijd standaard.
"Allee,doe toch maar 10km dan"

Dan aan t twijfelen of ik zou gaan boksen of eerder padellen misschien in de plaats want ben ewa moe van slecht te slapen.
Maar nee, net gedaan met boksen en nu op weg naar padellen. (ik heb toch geen kinderen dus ja ik doe wak wil)
Allee dan.

Gaan tanken na het werk. Q8 station met 3 pompen en 1 betaalautomaat. Daarnaast 4 wasboxen en 1 jetonautomaat.
Ik kom daar aan gereden en er staat niemand aan de pompen, maar ik zie een Q7 met buitenlandse nummerplaat achterwaarts uit een wasbox rijden. Ik stap uit, ga naar de betaalautomaat van de brandstofpompen en daar staat een buitenlander.... Terwijl die met zijn Q7 nog onderweg was, was het maatje al komen sprinten om als eerste aan de automaat te zijn. Men zou zo eens een minuut moeten wachten...
Enfin, ik wacht tot meneer klaar is, de "bro" stond intussen ook aan zijn pomp.
Ik tank mijn wagen vol, check nog even mijn betaalkaart terwijl ik achter de auto sta en wil dan naar mijn deur wandelen terwijl die Q7 in volle vaart in tegengestelde richting tussen mijn auto en een grasberm komt gevlogen. Meneer ziet dat er te weinig plaats is en rijdt dan maar half over de berm. Steekt zijn hand nog op van "merci voor 't wachten hé". :wallbash:

Hier zie ik geregeld tijdens het kersenseizoen in de Carrefour mensen een kers proeven en dan de kersenpitten terug spuwen in de bak.
De vetzakken van deze samenleving mogen ze echt wel eens aan de schandpaal nagelen. Publiek te kakken zetten. Maar ja, muh, privacy en mensenrechten enzo.

K*tlaptop van Dell + Windows 11 + Windows Defender die al 3 uur of meer de 70 à 80% CPU bezet = neigingen om laptop tot duizenden stukjes vaneen te kloppen.

Bonus gekregen op mijn nieuwe job (joepie), maar doordat het een KMO is, is er werkelijk nul fiscale optimalisatie 😥

41% schiet er nog over op het eind, degoutant, bah.

GLS bestelling, altijd gedoe. Aangebeld rond 16u maar geen kat gezien en morgen gaan ze dat opnieuw aanbieden maar ik ben niet thuis en de dagen nadien ook niet. Hopelijk zwieren ze het morgen af bij een verdeelpunt. Die van Post NL weten tenminste dat ze het onder de carport kunnen zetten als ik niet thuis ben, maar bij GLS is dat blijkbaar geen optie.

In de lift staan, de deuren gaan toe, en mensen die op het toppeke duwen waardoor de deuren terug open gaan. "AH TIS NAAR BOVEN ZEKER, IK MOET NAAR BENEDEN LAAT MAAR."

Ik pak de trap wel in 't vervolg.

Terug
Bovenaan