Vteclover
Well-known member
Beter dan in Menen te lopen bij de kakkerlakkenDie vliegen das niks, maar het is weer de moment dat je buitenkomt en met je bakkes door een spinneweb loopt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter dan in Menen te lopen bij de kakkerlakkenDie vliegen das niks, maar het is weer de moment dat je buitenkomt en met je bakkes door een spinneweb loopt.

Madafaking vliegen arghhhhhh![]()
![]()
![]()
Nu weten we ineens waarom ze je skinny noemenVliegen doen me niks, maar muggen zijn zeer storend.
Belgische muggen zijn klein bier vergeleken met Poolse muggen, bij die Belgische had ik gewoon een rood boebeltje en dat was het. Bij de Poolse bloedzuigers krijg ik vrij dikke witte boebels die jeuken gelijk zot. Dat is 3 dagen krabben en krabben en krabben.
van de poolse bloedzuigers
Je beseft toch wie die slaatjes/broodjes uit de supermarkt/andere pref-fab shizzle maakt? 99% kans dat dat uit een beschutte werkplaats of aanverwanten komt en je wilt niet weten hoe die omgaan met toiletbezoek of een snotneus, maar hey ze dragen wel plastiek handschoenen (die ze niet wisselen na de kaka wc)!Ik dacht vanmiddag eens gezond te doen en een slaatje te eten. (Marokkaanse kip uit de LIDL).
Ondertussen zijn WO 3, 4, 5 en 6 losgebarsten in mijn darmen. Abnormaal hard en luid rommelen en ik moet om het kwartier naar het toilet, gewoon om scheten te laten. (Kan het moeilijk aan m'n bureau, collega's gaan dat niet tof vinden denk ik)
Ik zit hier op volle kracht luide trompetscheten te laten die tot 10 seconden per stuk kunnen duren.
Edit: straks met de fiets naar huis, ik denk dat ik meewind ga hebben![]()
En die driehoekige boterhammen worden gesmeerd door mensen ergens onder een brug van de E40Je beseft toch wie die slaatjes/broodjes uit de supermarkt/andere pref-fab shizzle maakt? 99% kans dat dat uit een beschutte werkplaats of aanverwanten komt en je wilt niet weten hoe die omgaan met toiletbezoek of een snotneus, maar hey ze dragen wel plastiek handschoenen (die ze niet wisselen na de kaka wc)!

ik heb het gewoon eerste lijn meegemaakt toen ik bezig was met een audit.En die driehoekige boterhammen worden gesmeerd door mensen ergens onder een brug van de E40
Nee, dat soort zaken maakt mij zoveel niet uit. Ik heb totaal geen smetvrees, integendeel. Als kind wekelijks gevoetbald op een weide tussen de koeien. Meermaals een sliding uitgevoerd en een koeienstront tegengekomen.
ja, vergeet dan alles maar hoor qua verwerkt eten. Ik heb in verschillende voedingsbedrijven gewerkt en op papier zijn er genoeg regeltjes, maar 't is niet dat er altijd nauw naar wordt gekeken.Je beseft toch wie die slaatjes/broodjes uit de supermarkt/andere pref-fab shizzle maakt? 99% kans dat dat uit een beschutte werkplaats of aanverwanten komt en je wilt niet weten hoe die omgaan met toiletbezoek of een snotneus, maar hey ze dragen wel plastiek handschoenen (die ze niet wisselen na de kaka wc)!
ik eet na een bepaalde ervaring alvast nooit geen zaken uit die categorie die niet zijn opgewarmd of gefrituurd zijn geweest....
Nooit werken bij een bedrijf dat iets maakt dat je graag eet.*snip*
Da's goed voor uw immuunsysteem, zeker? Zolang het maar geen listeria, salmonella of botulisme is dat je naar binnenspeelt ... Als je erover nadenkt wat voor smerigheden er in onze omgeving zijn, ga je amper het huis nog buiten. Die deurklink of die liftknop? Misschien aangeraakt door iemand die wormpjes heeft en zijn handen niet heeft afgekuist. Dat glas of die beker in de kast van het werk? Niet deftig afgewassen of afgewassen met een handdoek die al een week niet meer gewisseld is. Enzoverder.Nooit werken bij een bedrijf dat iets maakt dat je graag eet.
Uiteindelijk zal dat bij elk voedselbedrijf wel zo zijn. Maar er is nog wel een verschil vind ik tussen een bedrijf met machines die voedsel verwerken aan 100/u en waar een verkeerd gevallende snotdruppel door het proces zo hard verdunt wordt dat er misschien 1 milligram in uw flesje bier terecht komt, vs een bedrijf waar broodjes met de hand gesmeerd worden en diezelfde snotdruppel dus volledig in 1 broodje terecht komt tussen de mayonnaise.

Ik gebruik die trap ook altijd (wel met een fiets van 15kg op mijn rug), dat slaagt elke keer toch tegen idd. Ooit eens iemand met een downhill fiets naar beneden zien rijden zelfsAndere, serieuzere ergernis van gisteren trouwens..
Lift fietserstunnel defect
Gisterenochtend wou ik die op linkeroever nemen naar centrum Antwerpen, maar er hing een zwart/heel lint voor. Dus rondgereden via de voetgangerstunnel.
Op m'n werk even gegoogled en gezien dat ze daar elke 3e dinsdag van de maand onderhoud aan doen van 9 tot 15. Ik vond het al wat raar dat die daarvoor om 6u30 al afgesloten was, maar niet verder bij stilgestaan.
S'avonds in het terugrijden werkte de lift kant Antwerpen terug, dus ging ik langs daar naar beneden. Ik fietste de tunnel door, maar aan de andere lift gingen nog het zwart/hele lint.
Ik stond daar met m'n Speed Pedelec en had de keuze. De trap op of terugkeren en rondrijden via de voetgangerstunnel waardoor ik zeker een half uur later ging thuis zijn.
En de wijze woorden van JC* in acht nemende: "how hard could it be" besloten van met de fiets via de trappen naar boven te gaan.
*Nee, niet Jezus Christus, maar Jeremy Clarkson
Maar een fiets van 50kg* een equivalent van 10 verdiepingen via een trap naar boven duwen was blijkbaar toch iets lastiger dan ik dacht.
Zeker omdat elke x treden er een plateau is waarbij m'n achterwiel net onder de laatste trede zat als ik met m'n voorwiel terug naar boven moest. Ook dat de goot (wel logisch) rechts lag, m'n fietstas rechts aan m'n fiets hing waardoor ik m'n fiets schuin moest houden en ik linkshandig ben maakte het nog lastiger.
Ik ben onderweg 3x moeten stoppen om op adem te komen.
Toen ik bovenkwam had ik 0,0 reserve, niets van kracht of gevoel meer in m'n rechterschouder. Ik kon zelfs m'n drinkfles niet tot aan m'n mond krijgen.
Ik heb daar 5 minuten staan puffen en zuchten om te bekomen.
Dan naar buiten gewandeld, want ik durfde niet op m'n fiets te stappen zonder controle over m'n rechterarm.
Buiten nog 5 minuten staan bekomen en wat water gedronken.
Dan op m'n fiets gekropen en tot aan net Neuzenbergbos gereden. Daar me toch even op een bankje gezet omdat ik me echt niet goed voelde.
Even op m'n smartwatch gekeken, en mijn hartslag was toen 150. Dit dus al ruim een kwartier na die trappen.
Daar een kwartier gezeten en toen m'n hartslag gedaald was naar ongeveer 120 toch maar beslist om op het gemak verder te fietsen. Tot aan Sint-Niklaas niet boven de 30km/h gereden.
*Voor wie denkt dat ik overdrijf met die 50kg:
- Fiets = 27kg
- Batterij = 7,5kg
- Fietstas (met oa laptop, acculader, en alles wat ik nodig heb voor een werkdag) = 9kg
- 2e fietstas met trui, sleutels, kettingslot, portefeuille, ... = 2,5kg
==> 46kg
Nee, de mijne heeft dat niet. Ik wist zelfs niet dat dat bestond.Ik gebruik die trap ook altijd (wel met een fiets van 15kg op mijn rug), dat slaagt elke keer toch tegen idd. Ooit eens iemand met een downhill fiets naar beneden zien rijden zelfs
Ik zie de meeste mensen met een pedelec de wandelfunctie gebruiken, heeft jouw fiets die niet?
Turboknop ingedrukt houden terwijl je naast de fiets loopt activeert de walk-assist. Staat zo in de handleiding (p7):Klever N Rogue
Pardon my French, maar Godvernondemiljaardedju !!!!!!Turboknop ingedrukt houden terwijl je naast de fiets loopt activeert de walk-assist. Staat zo in de handleiding (p7):
https://klever-mobility.com/wp-cont...24-Klever-N-Rogue-45-WEB-NL-manual-240515.pdf
Shocker... er was vroeger zelfs ooit (misschien nu nog) een Facebook pagina waar iemand elke dag op rapporteerde of de liften defect waren. Het was triest om te zien hoe vaak dat effectief was. En zelfs áls ze werkten dan nog is het kut oplossing want hoeveel fietsers kunnen daar in?

En een hoop mensen zijn tegen de bouw van die fietsersbrug blijkbaar..Shocker... er was vroeger zelfs ooit (misschien nu nog) een Facebook pagina waar iemand elke dag op rapporteerde of de liften defect waren. Het was triest om te zien hoe vaak dat effectief was. En zelfs áls ze werkten dan nog is het kut oplossing want hoeveel fietsers kunnen daar in?
Vreselijk, ik begrijp niet hoe iemand ooit heeft gedacht "laat ons daar een lift met een capaciteit van 2 fietsen in steken!!!" en ze dan ook nog iemand gevonden hebben die daar enthousiast op gereageerd heeft "2 fietsen!??!? Fantastisch idee!"![]()