Ik probeer naar de radio te luisteren voor muziek maar blijkbaar bellen ze liever met Stefanieke uit de pattattenveldstraat 3 om te vragen wat ze aan het doen is vandaag.Wie luistert er anno 2025 nog naar de radio voor de muziek![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer naar de radio te luisteren voor muziek maar blijkbaar bellen ze liever met Stefanieke uit de pattattenveldstraat 3 om te vragen wat ze aan het doen is vandaag.Wie luistert er anno 2025 nog naar de radio voor de muziek![]()
Have I answered all your questions in a timely and satisfactory manner?Betalingen via PP mislukken sinds gisteren, plots worden deze non stop geweigerd.
Ik verwijder en voeg mijn kredietkaart terug toe --> Dat lukt, ik krijg een geslaagde authorizatie terug van de bank.
Paypal zegt: Kredietkaart is aanvaard.
Ik probeer betalingen te doen via PP (met de kredietkaart). Nope. Non stop geweigerd.
Bel ik PP op: Er zijn geen problemen, check met je bank. (De bank is vandaag gesloten)
Bel ik masterkaart op. Ne Indiër in gebrekkig Engels: Yes sorry the Dutch person isnt available right now.
Oh you got an issue with a payment on your card? Oh please contact the bank, there is nothing we can do. I dont see any block, there are none.
Kunt misschien dit eens proberen ; Wis browsercache en cookies: Soms kunnen PayPal-beveiligingscontroles mislukken vanwege verouderde browsercache en cookies. Wis ze en probeer het opnieuw.Betalingen via PP mislukken sinds gisteren, plots worden deze non stop geweigerd.
Ik verwijder en voeg mijn kredietkaart terug toe --> Dat lukt, ik krijg een geslaagde authorizatie terug van de bank.
Paypal zegt: Kredietkaart is aanvaard.
Ik probeer betalingen te doen via PP (met de kredietkaart). Nope. Non stop geweigerd.
Bel ik PP op: Er zijn geen problemen, check met je bank. (De bank is vandaag gesloten)
Bel ik masterkaart op. Ne Indiër in gebrekkig Engels: Yes sorry the Dutch person isnt available right now.
Oh you got an issue with a payment on your card? Oh please contact the bank, there is nothing we can do. I dont see any block, there are none.
Sorry not sorry.Bijna elke dag moeten lezen dat het boeiende tijden zijn, of dat het de roaring twenties zijn. Sommigen lijken bijna een erectie te krijgen van de gebeurtenissen tegenwoordig.
Dat had ik al geprobeerd maar merci voor de hint.Kunt misschien dit eens proberen ; Wis browsercache en cookies: Soms kunnen PayPal-beveiligingscontroles mislukken vanwege verouderde browsercache en cookies. Wis ze en probeer het opnieuw.
80 jaar na datum... misschien toch niet onbelangrijk. Sure, ik ben geboeid door WOII, absoluut, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan wachten tot er nog eens ergens zo'n boeiend event zich voordoet. Liever niet.Sorry not sorry.
Het zijn boeiende tijden en het zijn de roaring twenties in mijn beleving. Jouw probleem, lijkt mij, is dat je daar een positieve connotatie aan hangt. Dat is voor mij dan weer niet het geval. Ik ben ook geboeid door WOII en dat wil dus niet zeggen dat WOII een plezante gebeurtenis was. We beleven op dit moment nu eenmaal historische tijden en er is in die vijf jaar van dit decennium meer gebeurd dan tussen 2000 en 2020.

Afstand doet uiteraard wel iets. Ik ben van '87 en kan me 9/11 nog goed herinneren, ik ben toen ook gefascineerd geweest door dat hele gebeuren en heb wekenlang krantenknipsels bijgehouden in een kaft. Dat was toch een van de belangrijkste historische gebeurtenissen die ik in mijn jeugd heb meegemaakt. En uiteraard zijn er nog tal van zaken gebeurd: de Arabische omwenteling bijvoorbeeld, de invasie van Irak & Afghanistan, de opmars van China. Maar Covid, 6 januari, de uittocht uit Afghanistan, de invasie van Oekraïne, het einde van het regime Assad, ... en het gevoel dat de wereldordening die op losse schroeven staat maakt die historische gevoeligheid van dit decennium toch echt heel aanwezig.80 jaar na datum... misschien toch niet onbelangrijk. Sure, ik ben geboeid door WOII, absoluut, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan wachten tot er nog eens ergens zo'n boeiend event zich voordoet. Liever niet.
Er is trouwens evengoed van alles gebeurd tussen '00 & '20 maar zou het kunnen dat, aangezien we hier met een pak dertigers/veertigers zitten, dat dat minder interessant lijkt omdat pakweg 9/11 voor velen hier dichter bij hun geboorte ligt dan bij de dag van vandaag? Ook dat waren key events maar als tiener kijk je waarschijnlijk toch anders naar de wereld dan als iemand eind de dertig.
En misschien de belangrijkste vraag van al: als het nieuws zo voorspelbaar is dat je zelfs niet meer hoeft te kijken... hoe boeiend is het dan écht allemaal?![]()
WO3 zal je zelf nog ervaren.Sorry not sorry.
Het zijn boeiende tijden en het zijn de roaring twenties in mijn beleving. Jouw probleem, lijkt mij, is dat je daar een positieve connotatie aan hangt. Dat is voor mij dan weer niet het geval. Ik ben ook geboeid door WOII en dat wil dus niet zeggen dat WOII een plezante gebeurtenis was. We beleven op dit moment nu eenmaal historische tijden en er is in die vijf jaar van dit decennium meer gebeurd dan tussen 2000 en 2020.
Hopelijk krijg je nooit een laken van die broek: honger lijden, partner kind of huis verliezen door bommen, naar het front trekken, je ballen verliezen, dictatuur ... Ik ga er vanuit dat je dat wel beseft , en een hobby of fascinatie is ook maar dat zeker.Sorry not sorry.
Hij zegt toch zelf in wat jij citeert dat het niet is omdat je door iets geboeid bent dat je het daarom plezant vindt? Ik snap de verontwaardiging niet echt. Hopen mensen met interesses in actuele of geschiedkundige gebeurtenissen of periodes die daarom dat niet verheerlijken, lijkt me.Hopelijk krijg je nooit een laken van die broek: honger lijden, partner kind of huis verliezen door bommen, naar het front trekken, je ballen verliezen, dictatuur ... Ik ga er vanuit dat je dat wel beseft , en een hobby of fascinatie is ook maar dat zeker.
Ik zeg dan ook maar dat het hopelijk de meesten hier niet overkomt, want dan ga je die zaken anders bekijken.Hij zegt toch zelf in wat jij citeert dat het niet is omdat je door iets geboeid bent dat je het daarom plezant vindt? Ik snap de verontwaardiging niet echt. Hopen mensen met interesses in actuele of geschiedkundige gebeurtenissen of periodes die daarom dat niet verheerlijken, lijkt me.
Uiteraard hoop ik dat het niemand overkomt, en zelfs als ik dat zou willen ben ik niet in die positie om daar iets aan te doen. Een criminoloog zal ook wel een fascinatie hebben voor het fenomeen misdaad, anders bestudeert die dat niet, maar dat maakt van een criminoloog niet iemand die meer misdaad wenst in de samenleving.Ik zeg dan ook maar dat het hopelijk de meesten hier niet overkomt, want dan ga je die zaken anders bekijken.
Avondland hoeft zichzelf daarvoor niet te verontschuldigen, het is zijn fascinatie.

De rechtstreekse trein tussen Brussel en Tongeren rijdt niet meer omdat het aanbod en de dienstregeling regelmatig worden aangepast op basis van reizigersaantallen, infrastructuurwerken of optimalisaties van het netwerk. Soms worden rechtstreekse verbindingen vervangen door overstapverbindingen om zo meer bestemmingen te bedienen of omwille van werken aan het spoor
Best even @MiniJeffrey taggen, die kan hier meer over opzoeken meen ik.De rechtstreekse aansluiting tongeren - brussel is verdwenen/afgelast. Niks op de NMBS website. Stond ik daar om 6uur 's morgens en geen trein.
Vorige week wel nog en deze week niet meer? Misschien iemand die ook op deze verbinding zit die weet waarom?
Even de rit 20 min langer maken. fcking NMBS
Werken tussen Aarschot en Leuven. @Coolguy heeft zo van de week ook een omleiding via Lier gehad.De rechtstreekse aansluiting tongeren - brussel is verdwenen/afgelast. Niks op de NMBS website. Stond ik daar om 6uur 's morgens en geen trein.
Vorige week wel nog en deze week niet meer? Misschien iemand die ook op deze verbinding zit die weet waarom?
Er zijn werken en daarom zijn er treinen omgeleid.De rechtstreekse aansluiting tongeren - brussel is verdwenen/afgelast. Niks op de NMBS website. Stond ik daar om 6uur 's morgens en geen trein.
Het was uiteraard vnl mijn veel te uitgebreide manier om te zeggen dat ik het k**muziek vind...Mja, lijken me gewoon andere genres eerlijk gezegd. In zowat elke taal heb je wel muziek waar de tekst centraal staat en muziek waar dat eerder bijzaak is zeker.