The Magical Taz
Well-known member
Controle bij de tandarts. 150 euro en een gaatje dus ik mag nog eens terug.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valid argument...Dat is erover ja.
Zelfs al is ze knap, is dan ook geen argument meer als je ze toch niet ziet.

Hier was het volledig tegenovergesteld.Mijn eerste dag verlof en mij al verveeld.
Ik heb niet echt een reis op de planning staan, maar toch eens kijken of ik niet ergens een dag of 2 ergens naartoe kan.
The story continues... Ik moest van dokter van wacht ook langs huisdokter (wel vriendelijk) en ik moet bellen naar radiologie in't ziekenhuis. Ik kan in December op afspraak komen, maar als'k 50 euro meer betaal kan ik volgende week al...Ergernis van afgelopen weekend. Ik zat in de wachtkamer van de dokter met wachtdienst.
Ik hoor de dame van de balie nogal vrij kort en boos communiceren met de persoon aan de lijn "ja madam, als hij er niet op kan staan dan heeft het geen zin dat u de kostbare tijd van onze dokters in beslag komt nemen, dan moet u naar spoed. Hiervoor had u niet moeten bellen".
Je leest nu elk jaar in de krant dat mensen te snel naar spoed gaan enzo, maar dan worden die mensen wel afgeblaft als je eerst wachtdienst belt. 't Is soms toch ook wel niet makkelijk meer voor mensen om te weten waar ze nog goed mee doen.
Achteraf was ze tegen mij ook onvriendelijk trouwens. Ik vroeg haar of ze wist wie de apotheek van wacht was. Snauwt ze naar mij "kijk rechts, het hangt daar omhoog".
Sorry dat ik niet elke week in een wachtdienst huisartsenpost kom, weet ik veel dat het ergens hangt.
Dokter zelf was ook al niet veel vriendelijker trouwens. Ik was er wegens sportblessure en vertelde eerlijk dat ik verleden week wel beetje last had. Antwoord ze meteen vrij bruut "ja das dan ook heel slim om nog te gaan sporten".
Als ik met elk pijntje niks meer zou mogen doen... Dan kan ik even goed permanent in mijn zetel gaan zitten.
merci voor de reminder, 250 miljoen te winnen vanavondDuidelijk de pech loterij gewonnen deze week.
Drivers en firmware voor uw printer updaten en zien of het daar aan ligt. ( en iets proberen printen van een andere PC)Computer die crasht vanaf ik iets wil afprinten. Maakt niet uit of het Word, Excel, pdf of in Chrome is. Vanaf ik op printen (of ctrl-P) druk, crasht het programma. Enige dat ik kan doen is het programma geforceerd sluiten.
Iemand die zou weten aan wat dit kan liggen?
Zal ik doen maar vermoed dat dat het niet zal oplossen. Het is begonnen toen ik op reis was en met een andere printer wou printen (die ik vroeger ook al had gebruikt).Drivers en firmware voor uw printer updaten en zien of het daar aan ligt. ( en iets proberen printen van een andere PC)
(Misschien ben ik cheap, kan ook)Is die prijs zoveel gestegen? Ik he begin dit jaar nog 45,10 euro betaald (vorig jaar 43,10 euro)Naar de autokeuring geweest, kost nu al meer dan €55(Misschien ben ik cheap, kan ook)
Ik verschoot er ook een beetje van. Rij wel met een diesel dus daar betaal je die extra diesel toeslag op.Is die prijs zoveel gestegen? Ik he begin dit jaar nog 45,10 euro betaald (vorig jaar 43,10 euro)
Let op, dat kan mogelijks een dure herstelling worden (tenzij het enkel de plastiek is). Mijn dochter had onlangs een foutmelding op de buitentemp sensor. Blijkt dat in de buitenspiegel verwerkt te zijn, en heel die module moest vervangen worden... ging meer dan 400 euro zijn als ik het mij goed herinner (ze heeft het niet laten herstellen). Die autoonderdelen zijn van goud tegenwoordig.Omhulsel van spiegel eraf gereden door mijn eigen stomme fout.![]()
Fiat of PSA? Schoonzus had dat met haar Fiat 500, die heeft dat effectief laten herstellen, zat over de 600 euro door dat ze een speciaal kleur heeft gekozen destijds.Let op, dat kan mogelijks een dure herstelling worden (tenzij het enkel de plastiek is). Mijn dochter had onlangs een foutmelding op de buitentemp sensor. Blijkt dat in de buitenspiegel verwerkt te zijn, en heel die module moest vervangen worden... ging meer dan 400 euro zijn als ik het mij goed herinner (ze heeft het niet laten herstellen). Die autoonderdelen zijn van goud tegenwoordig.

De andere printer is verwijderen uit je apparaten?Zal ik doen maar vermoed dat dat het niet zal oplossen. Het is begonnen toen ik op reis was en met een andere printer wou printen (die ik vroeger ook al had gebruikt).