Chauffagist
Well-known member
Aan de kust schering en inslag. Snobjes met de BMW bedrijfswagen en dan de pampers onder de wagen gooien voor ze wegrijden.Tgoh, al evenzeer marginale 30’ers dergelijke taferelen zien achterlaten hoor.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de kust schering en inslag. Snobjes met de BMW bedrijfswagen en dan de pampers onder de wagen gooien voor ze wegrijden.Tgoh, al evenzeer marginale 30’ers dergelijke taferelen zien achterlaten hoor.![]()
Midden in de nacht superluid geluid, blijkt dat een hoop tegels aan de plafond in de badkamer zijn losgekomen en naar beneden zijn gestort... FML. Maar chanceke dat het niet gebeurde terwijl iemand een douche pakte, want die zou naar de spoed gemogen hebben...
![]()
![]()
Het valt toch wel meer en meer op dat zelfs de grotere Belgische spelers nog 0 moeite doen om zelfs maar in de buurt van Nederlandse en Duitse prijzen te verkopen. Waarom zou je? Ze mogen daar nog 20% goedkoper zijn, als je hier eigenlijk 50% korting krijgt door de belastingsaftrek maakt het uiteindelijk geen fluit uit. Maar de gewone klanten zijn natuurlijk wel mee de dupe.Al diene lease zever maakt alles kapot

natuurlijk. ook al zelf genoeg gezien, maar dit is een plekje waar regelmatig jongeren zitten. Frituur is ook niet echt heel vlakbij, dus die verplaatsing kunnen ze wel doen, maar dan de vuilbak die letterlijk op 2m afstand staat, dat is te veel. Ik kan dat echt niet vatten. Maar goed, als je hier naar het plein van 't school gaat zien is dat van hetzelfde laken een broek.Tgoh, al evenzeer marginale 30’ers dergelijke taferelen zien achterlaten hoor.![]()
Kun je niet opteren voor “aanmelden via mobiele app”?Idd.... en eveneens ergerlijk dat de email van ebox vaak niet erbij zegt van wie het bericht is (soms wel, bv VLABEL). Ik beheer de ebox van mijn bejaarde vader, maar aangezien ik maar 1 account kan hebben bij Itsme, kan ik dat niet gebruiken om mijn vaders Ebox te openen. Dus, laptop en id-lezer mee naar het RVT om met zijn id kaart in te loggen. Hij krijgt nogal veel berichten op zijn ebox die niet belangrijk zijn, bv doktersbezoek. Mocht de afzender getoond worden, kan ik beter filteren als er iets belangrijk is.
Hoop dat het beloofde itsme alternatief van de overheid mijn probleem kan oplossen. Tenzij iemand een ander alternatief weet.
en toen ik 18 was zag je toch ook zo'n taferelen. Imo is dat niet exclusief voor de "jeugd"Tgoh, al evenzeer marginale 30’ers dergelijke taferelen zien achterlaten hoor.![]()
Is exclusief aan een slechte opvoeding.en toen ik 18 was zag je toch ook zo'n taferelen. Imo is dat niet exclusief voor de "jeugd"
Ik zou nooit een vreemde in huis halen om op mijn kinderen te passen.
Je weet toch nooit wat je voor je hebt of hoe die reageert op uw kinderen.
Ben benieuwd. Vrees dat hij dit gewoon kan laten als hij wilt?Huisbaas laat weten dat hij het niet gaat renoveren tot ons huurcontract is afgelopen. We moeten zelf maar de loshangende tegels eraf halen en komende anderhalf jaar verdergaan met zo'n badkamer.
Godverdomme he, nu kan ik weer tijd en moeite steken in juridische stappen ondernemen om te zien of dit zomaar legaal is.
Ben benieuwd. Vrees dat hij dit gewoon kan laten als hij wilt?
ja, maar enkel die loshangende tegels verwijderen is volgens mij toch ook niet de volledige oplossing die ge zoekt?
en als dat het maximale is dat hij verplicht is?
Kan je hem niet uitnodigen, maar vragen of hij nog eens wil koken? Zeg dat je de smaak mist van hoe hij het maakte?Weet niet of ik dit een ergernis kan noemen.
Toen ik kind was hadden we thuis de jaarlijkse gewoonte om bij de verjaardag van mijn vader mosselen te eten (was dus ook maar 1 keer per jaar). Ouders gescheiden toen de jongste het huis verliet, pa kookt voor zichzelf alleen geen mosselen, dus sinds ik over de mogelijkheid beschik nodig ik hem jaarlijks rond zijn verjaardag uit om mosselen te komen eten.
Vandaag is de dag en al doe ik het graag, toch zie ik er ergens tegenop. Waarom? Ik kook vrij goed maar mijn vader is nog van een ander niveau, zeker sinds hij op pensioen is en er nog meer tijd aan kan spenderen (er is een reden waarom ik weinig op restaurant ga). Al heeft hij nog nooit geklaagd over wat ik bereid heb (moeien wel, hij is met geen stokken uit de keuken te slaan terwijl ik bezig ben), toch legt het een zekere druk.
Daarnaast zijn zijn sociale voelsprieten al even onderontwikkeld als bij mij waardoor hij na het eten nog enkele uren blijft plakken terwijl eigenlijk iedereen uitgepraat is.
Bij gewone mensen zou dat waarschijnlijk een idee zijn, maar bij mijn vader wordt dat een rompslomp. Hij heeft enkele malen gekookt voor Kerst toen zijn moeder nog leefde, wat hield dit in: twee weken op voorhand recept kiezen en uittesten, een dag op voorhand al beginnen met de voorbereidingen en vervolgens de dag zelf met al zijn ingrediënten, potten en pannen naar ons bomma.Kan je hem niet uitnodigen, maar vragen of hij nog eens wil koken? Zeg dat je de smaak mist van hoe hij het maakte?