Silence
Well-known member
Op pensioen en tijd teveel? Lekker potje klagen tegen de eerste den beste.
40er met 2 kinderen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op pensioen en tijd teveel? Lekker potje klagen tegen de eerste den beste.

Geld waarvan je niet (meer) kan bewijzen waar het vandaan komt, kan je weer regulariseren
"Van 200.000 euro blijft soms amper 40.000 over"
Wie gaat geld nog regulariseren als de bank en overheid 500% kosten aanrekent?
Tenzij je in geldnood zit, wacht je wel tot dit weer voordeliger kan (wanneer de overheid nog eens extra geld nodig hebt) of je steekt het in uw sok.![]()
Geef mij uw naam door en ik geef u wel aan bij de politie. Gemakkelijker voor uzelf.Gisteren 10 euro gevonden in een broek. Ook geen idee meer vanwaar dat kwam. Wisselgeld denk ik. Soit, waar moet ik dat aangeven?

Als ze 500% kosten aanrekenen zou die 200.000 toch -800.000 worden (1.000.000 kosten - de 200.000 die je hebt)?Geld waarvan je niet (meer) kan bewijzen waar het vandaan komt, kan je weer regulariseren
Tenzij je in geldnood zit, wacht je wel tot dit weer voordeliger kan (wanneer de overheid nog eens extra geld nodig hebt) of je steekt het in uw sok.![]()
Je kan mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze niet meer in procenten kunnen rekenen... zelfs POTUS kan het niet.Als ze 500% kosten aanrekenen zou die 200.000 toch -800.000 worden (1.000.000 kosten - de 200.000 die je hebt)?
Bij de invoering (anderhalf? jaar geleden) stonden de huisartsen nog op tafel te dansen want: verlost van al die nutteloze administratie van briefjes schrijven en terug naar de kerntaak! Hoera!
Studies wezen immers uit dat het aantal afwezigheden van één dag in grote bedrijven in ons land met maar liefst 44,2% zijn toegenomen sinds de schrapping van het verplichte doktersattest voor één ziektedag (1).
Wat een verrassing!

Je kan in ieder restaurant en iedere supermarkt nog cash betalen. Dus zelfs met 200k geraakt dat wel op. Als je natuurlijk 1 miljoen euro zwart hebt, is dat moeilijker. Maar dan ben je toch ook niet echt goed bezig geweest de laatste jaren.Geld waarvan je niet (meer) kan bewijzen waar het vandaan komt, kan je weer regulariseren
Het is het ergernis topic voor iets.Als ze 500% kosten aanrekenen zou die 200.000 toch -800.000 worden (1.000.000 kosten - de 200.000 die je hebt)?

Didier Reynders weet daar wel raad mee.Je kan in ieder restaurant en iedere supermarkt nog cash betalen. Dus zelfs met 200k geraakt dat wel op. Als je natuurlijk 1 miljoen euro zwart hebt, is dat moeilijker. Maar dan ben je toch ook niet echt goed bezig geweest de laatste jaren.
Quote uit 'DeMorgen'Ja, ik vind dat ook sterk. Maar ik vind het niet ok dat er gewoon geen moeite gedaan is om die mens zijn identiteit te verbergen. Vooral omwille van zijn vrouw die nu ook niet meer op haar gemak buiten kan, enfin lijkt me dan.

Inderdaad, het was "Okay, Houston ... we've had a problem here".Houston, we've had a problem
1 van de beroemdste quotes aller tijden, en dan nog misquoten... Serieus HLN?
En in geval het met opzet in de verleden tijd gezet is wegens zijn overlijden: too soon!
Miljaar, dat was niet wat ik bedoelde moet ik eerlijk bekennen, HLN had gelijk met de verleden tijd. De meeste mensen, incl ikke, zijn blijkbaar de film versie van de quote gewoon. Ook wel vreemd om te zeggen in verleden tijd, alsof er niets meer aan hand is, en puur ter info wordt meegegen, de koelerds…Inderdaad, het was "Okay, Houston ... we've had a problem here".
Die prijzen van drank op die parkies is ook zo. Ok het is gratis ingang, maar bijna 4€ voor een 20cl flesje cola is toch ook iets teveel van het goeie.Naar een lokaal “festival” geweest, maar echt wtf.
20€ voor een ticket van 1 dag, aan de kassa: 21.4€. Want “transitiekost”. Dan krijg je een kaart die je moet opwaarderen, moet je eerst 1,5€ “activatiekosten” betalen.
En dan was het 3,2€ voor een pint, of zelfs een cola. Voor iets dat 2 jaar geleden een gratis buurtfestival was. Gestoord.
Bedoel je voorbijsteken in de wachtrij of oversteken naar een andere wachtrij die sneller gaat?Mensen die oversteken in een wachtrij, dat moet echt mijn biggest pet peeve zijn. Zo onbeschoft, ik kan er echt niet tegen.