Je ergernissen van vandaag - Deel 2

GRRR... die namen van de bestemmeling die je soms ziet bij verrichtingen op je bankrekening. Geregeld zijn die absoluut niet te matchen met de naam van de zaak waar je de betaling hebt gedaan met de kaart... totaal onherkenbaar. Dit zou volgens mij bij wet verplicht moeten matchen met officiële de naam van de zaak !
Dit is waarom handelsnamen
op bankuittreksels vaak onherkenbaar zijn: "Handelaars kiezen welke naam ze doorgeven aan de bank"

GRRR... die namen van de bestemmeling die je soms ziet bij verrichtingen op je bankrekening. Geregeld zijn die absoluut niet te matchen met de naam van de zaak waar je de betaling hebt gedaan met de kaart... totaal onherkenbaar. Dit zou volgens mij bij wet verplicht moeten matchen met officiële de naam van de zaak !
Ik vermoed dat het bep. politiekers al goed is uitgekomen dat er bijv. Northline BV op de VISA uitgavenstaat staat ipv Hot Marijke wanneer ze met de verkeerde kaart betalen.:unsure:

Vandaag weer schitterend nieuws te verwerken gekregen. Mogelijks zit ik niet enkel op een 3de operatie te wachten maar ook voor een 4de. Heb sinds juni last bij gekregen in mijn nek en jawel, ook weer een hernia (!). Ik snap al lang niet meer hoe dit allemaal mogelijk is maar 2025 is al een rampjaar geweest. Plots is gans mijn rug en nek een en al hernia. Leg het maar uit... Ondertss 2 spuiten gehad en de 1ste heeft de scherpe pijn wat doen minderen maar die 2de doet dus niks af. Keiveel pijn als ik te lang zit, als ik auto rijd. Slapen is ook weer moeilijk.

Vandaag op controle geweest en de neurochirurg zei me dat ik mogelijks ook weer rekening met een operatie moet houden in de nek nu. Ik ben dit jaar al 2x geopereerd aan mijn rug door een extreem pijnlijke hernia S5-L1 waar ik nog steeds van moet herstellen. Morgen mag ik spuit nummer 3 voor de nek gaan halen in de hoop dat die iets af doet. De kans is echter reëel dat ik weer onder het mes moet. Wat ik eigenlijk niet wil maar welke optie heb ik nog? Eind augustus heb ik een 2de opinie opstaan in Leuven en daarna moet ik weer NMR laten maken vd onderrug om de evolutie vd operatie te kunnen zien alsook die nieuwe hernia op te volgen.

Dus sta ik er weer schoon voor. Mogelijks een fusie voor de onderrug en een operatie aan de nek. Zie het allemaal vrij somber in. Volgende week gaan we met verlof en mijn goesting om te gaan is compleet weg (n)
Ik heb je posts hierover wat gevolgd omdat ik hetzelfde voorheb (ongeveer). Die infiltraties deden helemaal niets bij mij.
Voor wat het waard is: ik zat ook in een negatieve spiraal door heel het gedoe, heelder dagen en nachten enorme pijn die in jouw hoofd niet serieus genomen wordt door anderen, het idee dat je door de dokters aan het lijntje wordt gehouden, ... Ik heb nu 1 fusie ondergaan en die specifieke pijnklachten zijn weg. Gewoon weg. Ik moet er nog drie ondergaan eens deze volledig is hersteld en het klinkt raar, maar ik kijk er naar uit omdat ik nu al merk wat die eerste al heeft opgebracht.
Ik spreek dus uit ervaring als ik zeg dat er beterschap komt, hoe moeilijk het ook is.

Wordt er in televisieland echt alleen nog maar reality-sh*t geproduceerd?
Een niet aflatende stroom diarree die over het scherm druipt van totaal oninteressante & onbeduidende leventjes en gebeurtenissen (gespeend van elke mogelijke vorm van inspirerende talentvolheid)...

Waar is televisie als escapistisch medium (i.e. dus een, kortstondige, ontsnappingsroute wég uit de realiteit offrerend) gebleven?

Die honden zakskes zijn doorgaans toch biologisch afbreekbaar? Nu bon, niet dat dat wil zeggen dat ge ze moet achter laten hé.
Of bedoelt ge echt een pe / klassieke plastieken zak? Want dan ben ik verbaasd welke idioot daarmee we hondenkak opraapt.
Ik veronderstel dat die goedkope zwarte zakjes gewoon PE zijn wegens zo goedkoop en omdat daar volgens mij toch vaak niet bijstaat dat ze biologisch afbreekbaar zijn.

Nu goed, die waar dat wel het geval is zijn IIRC PLA, dat moet ook in een industriële compostinstallatie om merkbaar af te breken.

Mannen die een onderbroek aandoen onder hun zwemshort. Waarom toch?
ik deed ook altijd een zwemslip onder een zwemshort aan. Dat was vooral om 2 zaken bij het uit het water komen. Als de broek dan wat afzakte toonde geen bilspleet. Maar ook had een zwemshort nogal de neiging om zich rond uw junk te kleven waardoor de contour redelijk zichtbaar was. Om andere mannen niet in verlegenheid te brengen (of was het nu uit eigen onzekerheid :thinking:), doe je dan een zwemslip er onder aan, want dat rond dat wat meer af :p Een echte onderbroek heb ik echter nog nooit geweten.

Zo gaan ze niet lekker wiebelen wiebelen. :unsure: .

Op diezelfde noot en waarschijnlijk diezelfde mannen. Mannen en vast ook vrouwen die met een onderbroek douchen 🤷🏻
Ik doe geen onderbroek maar een speedo aan onder mijn zwemshort. Uit schrik dat mijn zwemshort doorzichtig zou zijn (traumatje uit de jonge pubertijd)

Als ik ga sporten draag ik ook meestal een speedo als ondergoed. Al te vaak gehad dat mijn onderbroeken scheuren.

En er zijn mannen die vinden dat ge niet in uwe pure met andere mannen in een douche gaat staan. Private parts staying private. Die houden dan hun onderbroek aan.

Bij vrouwen eigenlijk nooit gehoord, dat zij zich wel bedekken als ze in een gezamenlijke douche zitten. De enige keer dat ik ooit een vrouw in ondergoed heb zien douche is dat er in een sporthal enkel gemeenschappelijke douches waren en ze dus met mannen moest douchen. Toen douchte ook wel iedereen met ondergoed aan.

Ik veronderstel dat die goedkope zwarte zakjes gewoon PE zijn wegens zo goedkoop en omdat daar volgens mij toch vaak niet bijstaat dat ze biologisch afbreekbaar zijn.

Nu goed, die waar dat wel het geval is zijn IIRC PLA, dat moet ook in een industriële compostinstallatie om merkbaar af te breken.
Ah check, indeed kan goed zijn dan.
Ik vroeg het omdat, naar mijn ervaring, ik mensen alleen de typische groene (biologisch afbreekbare) zakskes zie gebruiken. Nog nooit eigenlijk iemand een gewoon zwart plastieken vuilzakske zien gebruiken (maar ik sta nu ook wel niet bekend om mijn attention to detail).

Het is al zeker 5 jaar geleden dat ik nog een zwemshort gedragen heb, en heb er nooit iets onder gedragen.

Maar als ik nu een zwemshort zou dragen zou ik er sowieso wel een onderbroek onder aandoen.
Ik ben er vrij zeker van dat mijn piercings in dat netje zouden verstrengeld geraken. Ik wil geen bloedspoor achterlaten bij het zwemmen :LOL:

Terug
Bovenaan