Je ergernissen van vandaag - Deel 2

was laatst aan het denken, wat is er met de kruimeldieven gebeurd :rofl:

on topic:
(mijn) step is gestolen aan het station hier, gemerkt toen ik de trein afstapte vandaag.
slot simpelweg overgeknipt, slot ligt er nog. daar heb ik dan een foto van getrokken.
politiekantoor is aan de andere kant van het station, niet meer open zeker rond 20u?
nu heb ik zelfs schrik dat ik daar in de handboeien wordt gelegd als ik die foto van dat doorgeknipt slot voor vervuiling van openbare diensten.
zou het de moeite zijn een aangifte te doen?
wat is de kans.

on topic:
(mijn) step is gestolen aan het station hier, gemerkt toen ik de trein afstapte vandaag.
slot simpelweg overgeknipt, slot ligt er nog. daar heb ik dan een foto van getrokken.
politiekantoor is aan de andere kant van het station, niet meer open zeker rond 20u?
nu heb ik zelfs schrik dat ik daar in de handboeien wordt gelegd als ik die foto van dat doorgeknipt slot voor vervuiling van openbare diensten.
wat is de kans.
@kay-gell kan je aanraden om zeker aangifte te doen :unsure:

on topic:
wat is de kans.
Altijd aangifte doen, al is het voor de verzekering.

Ik ben zeer geïnteresseerd in alles wat met WO II te maken heeft, en ik krijg dus ook al lange tijd dergelijke content in mijn Facebook feed. De laatste tijd zie ik echter meer en meer AI gegenereerde foto's die dan zogezegd uit de tweede wereldoorlog komen. Tot op heden is het voor iedereen nog vrij duidelijk om door te hebben dat dit fake is, maar er zal een moment komen dat we dat niet meer gaan zien. Dan kan ik bij geen enkele foto nog het vertrouwen hebben dat hij echt is.
Hetzelfde met foto's van acteurs en muzikanten, de helft is gewoon fake.

Heb dat ook ooit meegemaakt. Volhouden is de boodschap. Eenmaal je zonder slaappil kan slapen voel je u zoveel beter. Echt ik raak die slaappillen nooit meer aan!
Ja ik weet het is ook dat dat mijn drijfveer is maar soms zo ´nachten wakker zijn is niet zo aangenaam. Meestal ga ik naar beneden en ga ik wat gamen.

Voor iemand die den Tour van een afstandje volgt is het wel ergerlijk dat je artikels moet gaan doorspitten op HLN, en je dan nog niet weet wie er momenteel in het geel rijdt... In mijnen tijd stonden die steevast vanboven als je op de knop van de Tour duwde (misschien wel op de desktop site, maar alvast niet op mobiel...) ik denk dat ik 5 artikels TL DR heb gelezen en ik het nog niet snel kon terugvinden...

Voor iemand die den Tour van een afstandje volgt is het wel ergerlijk dat je artikels moet gaan doorspitten op HLN, en je dan nog niet weet wie er momenteel in het geel rijdt... In mijnen tijd stonden die steevast vanboven als je op de knop van de Tour duwde (misschien wel op de desktop site, maar alvast niet op mobiel...) ik denk dat ik 5 artikels TL DR heb gelezen en ik het nog niet snel kon terugvinden...
Ik heb dat al gehad met voetbalwedstrijden, dat ik allerhande randinformatie vond maar de uitslag nergens.

Dacht er eerst een topic over te openen, maar denk niet dat er hier veel zullen zijn met ervaring hierin.
Waarom werken ze nu niet eens met de bestaande structuren ipv weer een lading nieuwe statuten open te trekken (kinderbegeleiders opleiden tot taalcoaches,...)?
Mijn partner heeft een aantal jaar geleden de overstap gemaakt van een redelijk goede bediendefunctie naar een kinderopvang, wat concreet inhield dat ze fysiek veel zwaarder werk kreeg (al twee blessures sindsdien) terwijl ze er netto maandelijks 500 euro op achteruitging (nog niet te spreken over bonussen).
Daarnaast is het een inclusieve crèche wat inhoudt dat de prijs zeer laagdrempelig is en er een oververtegenwoordiging is van kinderen uit kansarme gezinnen. De focus in haar groep (zij die een jaar later naar het kleuteronderwijs gaan), ligt nu al op taalverwerving, ondanks de beperkte middelen die ze hebben, en de zorg dat kinderen voldoende gegeten hebben.

Ik heb dat al gehad met voetbalwedstrijden, dat ik allerhande randinformatie vond maar de uitslag nergens.
Statistieken terugvinden is een ramp tegenwoordig. Kaarten per speler/ploeg, minuten, ... dergelijke zaken.
Zelfs voor de tabel met de stand moet je soms al 5 menu's doorklikken.
Dat moet toch een businessplan zijn om zoveel mogelijk clicks te genereren?

Je moet nu eens naar Sporza.be surfen en zo snel mogelijk alle uitslagen en klassementen van de Tour zien terug te vinden.
De website dus, niet de app.

Naar de keuring geweest met de auto... ze roepen mij af aan de kassa. Ik zie voor zijn neus een rood papier liggen *fuck, wat kan er mis zijn?? ze hebben daar niks van gezegd op de lijn zelf*

Ik betaal, kerel verzamelt mijn papieren, legt dat rood opzij, haalt uit zijn printer een groen blad en voila...

Was dus van een andere auto.. zo ne mens doen verschieten, eikels :lol:

Enorm last van een rusteloze linker arm vandaag, zo irritant. Zit ik hier om de 30 seconden met mijn arm te zwaaien. Tijdens mijn pauze efkes wat curls gaan doen ofzo, hopelijk helpt dat.

Naar de keuring geweest met de auto... ze roepen mij af aan de kassa. Ik zie voor zijn neus een rood papier liggen *fuck, wat kan er mis zijn?? ze hebben daar niks van gezegd op de lijn zelf*

Ik betaal, kerel verzamelt mijn papieren, legt dat rood opzij, haalt uit zijn printer een groen blad en voila...

Was dus van een andere auto.. zo ne mens doen verschieten, eikels :laugh:

Die mensen mogen ook hun pleziertjes hebben e :oi22:

Ge moet op zaterdag is proberen de uitslag van de f1 kwalificaties te vinden.
Ik heb dat echt al meerdere keren opgegeven

Statistieken terugvinden is een ramp tegenwoordig. Kaarten per speler/ploeg, minuten, ... dergelijke zaken.
Zelfs voor de tabel met de stand moet je soms al 5 menu's doorklikken.
Dat moet toch een businessplan zijn om zoveel mogelijk clicks te genereren?
flashscore ;-)

Ik ben zeer geïnteresseerd in alles wat met WO II te maken heeft, en ik krijg dus ook al lange tijd dergelijke content in mijn Facebook feed. De laatste tijd zie ik echter meer en meer AI gegenereerde foto's die dan zogezegd uit de tweede wereldoorlog komen. Tot op heden is het voor iedereen nog vrij duidelijk om door te hebben dat dit fake is, maar er zal een moment komen dat we dat niet meer gaan zien. Dan kan ik bij geen enkele foto nog het vertrouwen hebben dat hij echt is.
De AI content loopt inderdaad de spuigaten uit. Al denk ik wel dat er veel potentieel in zit, maar het kaf zal van het koren moeten worden gescheiden.

Terug
Bovenaan