Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zoiets bezoekt ga je toch eerst de nodige informatie opzoeken voordat je naar daar gaat.Het BK in Binche : bijna alle wegen afgesloten , geen wegwijzers waar wel naartoe te rijden , geen publieksparking en geen parking voor mensen met een handicap. Gevolg : meer dan 2km te voet en bijna te laat voor de start
Die site heb ik inderdaad meerdere keren geraadpleegd maar veel info die op die site was achteraf gewoon fout. Op die site stond er dat er een parking was voorzien voor mensen met parkeerkaart voor mensen met een handicapten maar als die er al was kon je die zelfs niet eens bereiken. De bussen van de vrouwenploegen stonden op de plaats waar de supportersbussen stonden aangegeven op het plan.Als je zoiets bezoekt ga je toch eerst de nodige informatie opzoeken voordat je naar daar gaat.
2 seconden zoeken en ik vind deze site https://cbbinche.be/nl/
Als je dan daarop wat verder kijkt krijg je alle nodige informatie https://cbbinche.be/nl/informations-pratiques/
Kan dat nog veranderen of overruled worden? Stel dat je na die zes maand er nog slechter voorstaat dan nu, kan je toch moeilijk gaan werken?Sommigen zullen het allicht positief vinden.
Vandaag afspraak met de adviserend geneesheer. Ondanks documenten van huisarts en psychiater die zeggen dat werk niet aan de orde is en dat ik eerst een therapeutisch traject moet opstarten: doorverwijzing naar traject dat moet leiden naar werk en nog zes maanden invaliditeit, daarna wordt het stopgezet.
Wat ik verstond is het volledige stopzetting. Dus ofwel werk ik tegen dan, ofwel mag ik bij het OCMW gaan aankloppen.Kan dat nog veranderen of overruled worden? Stel dat je na die zes maand er nog slechter voorstaat dan nu, kan je toch moeilijk gaan werken?
En meteen volledige stopzetting, of via progressieve tewerkstelling?
Heb je geen C4 van je vorige werkgever? Dan kan je na invaliditeit ook nog werkloosheid krijgen voor je naar het OCMW moet. Als ik het goed voorheb, ben jij getrouwd zeker? Dan gaat het bij het OCMW geen vette zijn.Wat ik verstond is het volledige stopzetting. Dus ofwel werk ik tegen dan, ofwel mag ik bij het OCMW gaan aankloppen.
Had al wat verhalen opgevangen de voorbije maanden, maar dit is dus ook een propere manier om minder mensen met een ziekte-uitkering te krijgen.
En wat is de huidige prijs dan?![]()
![]()
![]()
man man toch
![]()
Alleen in promo bestellen![]()
![]()
![]()
man man toch
![]()

58,64 euro. Wel met 15 procent korting incl.En wat is de huidige prijs dan?

Ik koop altijd op Myprotein of 17nutrition.nl, daar is het altijd het goedkoopste. Op Myprotein moet je wel wat in de gaten houden wanneer je meer korting hebt.![]()
![]()
![]()
man man toch
![]()
Voor die parking voor gehandicapten moest je reserveren volgens de site, anders geen toegang.Die site heb ik inderdaad meerdere keren geraadpleegd maar veel info die op die site was achteraf gewoon fout. Op die site stond er dat er een parking was voorzien voor mensen met parkeerkaart voor mensen met een handicapten maar als die er al was kon je die zelfs niet eens bereiken. De bussen van de vrouwenploegen stonden op de plaats waar de supportersbussen stonden aangegeven op het plan.
Heel veel ploegen hadden zelfs miserie om er te geraken. Zelfs een deelnemer gezien die met de eigen wagen was die ook niet door kon terwijl normaal de renners een week op voorhand een plan krijgen en toegangsbewijs. Deze keer hebben ze niks gekregen. Iedereen dat ik gehoord heb gisteren sprak van slechtste organisatie in jaren.
Dat het stadscentrum afgesloten was stond er inderdaad op maar niet dat ze wegen op 5km ervan al gingen afgesloten. Vorig jaar was het in Zottegem , kon je de route naar de parking al weken op voorhand downloaden via Waze en stonden overal borden waar je naartoe moest.