Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Onze HP deskjet 2700 printer heeft helaas de val vanuit het raam van de eerste verdieping niet overleefd. :headshake:
Triestig ongeluk waarvoor ik dan nog eerst moest wachten tot de screen omhoog was, echt triestig... :unsure:

Ben mij nu vooral aan het afvragen of we best voor een deftige laserjet of een ecotank achtige printer gaan.

Onze HP deskjet 2700 printer heeft helaas de val vanuit het raam van de eerste verdieping niet overleefd. :headshake:
Triestig ongeluk waarvoor ik dan nog eerst moest wachten tot de screen omhoog was, echt triestig... :unsure:

Ben mij nu vooral aan het afvragen of we best voor een deftige laserjet of een ecotank achtige printer gaan.
Was het een russische printer?

Eerst en vooral: hoe is dat kunnen gebeuren? :laugh:

Zie pagina 7.
In principe is dit dus een 5.1 systeem. En ga je dan ook op zoek moeten gaan met een AV receiver met bluetoothfunctionaliteit.

Andere optie is afhankelijk wat je wil doen het relevante toestel aansluiten op de in of uitgang van uw LX3600D
vb: https://www.bol.com/be/nl/p/lusq-bl...h=j4bdETUS20jKxT3j-aNH9A.4_16.38.ProductTitle
Al zou ik iemand anders die er meer van af kent dan mij iets van betere kwaliteit laten voorstellen. Ik heb gewoon iets dat in mijn ogen op het eerste gezicht zou moeten werken doorgegeven.

Zie pagina 7.
In principe is dit dus een 5.1 systeem. En ga je dan ook op zoek moeten gaan met een AV receiver met bluetoothfunctionaliteit.

Andere optie is afhankelijk wat je wil doen het relevante toestel aansluiten op de in of uitgang van uw LX3600D
vb: https://www.bol.com/be/nl/p/lusq-bl...h=j4bdETUS20jKxT3j-aNH9A.4_16.38.ProductTitle
Al zou ik iemand anders die er meer van af kent dan mij iets van betere kwaliteit laten voorstellen. Ik heb gewoon iets dat in mijn ogen op het eerste gezicht zou moeten werken doorgegeven.

Dit zou dan moeten werken ook?
Want da hebben ze in de krefel en das op 20 meter van de deur 🤣

Dit zou dan moeten werken ook?
Want da hebben ze in de krefel en das op 20 meter van de deur 🤣
dan gaat ge een kabel moeten bijkopen die van die rode en zwarte kabel naar 1 jack gaat, want deze heeft enkel een Jack 3,5 mm stereo uitgang. Dat hebben ze er normaal ook wel in stock, want dat is een standaard kabeltje:
Web_Version-08182_Boomboom80_Ambiance_Image_0_1946x.jpg

Edit: ik zie dat dit is meegeleverd:
  • Mini-jack audiokabel | 80 cm
  • Micro USB naar USB kabel | 150 cm
  • Mini-jack adapterkabel 15 cm

dus misschien is die laatste mini-jack to 2-rca en dan moet je niets bijkopen. Ter plaatse best even controleren.

Of als uw versterker een gewone line-in heeft zoals op de foto kan je die daar dus gewoon inpluggen en de rca negeren

Laatst bewerkt:
PostNL om 9u: uw pakje zal geleverd worden tussen 13u en 15u
PostNL om 11u20: we konden uw pakje vandaag niet leveren, wordt gebracht naar PostNL punt (hier 100m verder).

waar het dus nog altijd niet aangekomen is.

gewoon geen moeite gedaan om tot hier te komen, ja.

Thanks mannen! Midden in de verhuis aan t hollen maar da wil ik wel fiksen
dan gaat ge een kabel moeten bijkopen die van die rode en zwarte kabel naar 1 jack gaat, want deze heeft enkel een Jack 3,5 mm stereo uitgang. Dat hebben ze er normaal ook wel in stock, want dat is een standaard kabeltje:
Web_Version-08182_Boomboom80_Ambiance_Image_0_1946x.jpg

Edit: ik zie dat dit is meegeleverd:
  • Mini-jack audiokabel | 80 cm
  • Micro USB naar USB kabel | 150 cm
  • Mini-jack adapterkabel 15 cm

dus misschien is die laatste mini-jack to 2-rca en dan moet je niets bijkopen. Ter plaatse best even controleren.

Of als uw versterker een gewone line-in heeft zoals op de foto kan je die daar dus gewoon inpluggen en de rca negeren

Die BoomBoom 80 steekt in maar het geluid klinkt ver weg en stil.
Iemand een idee aan wat dat kan liggen?

Sorry ik vond t kleine vraagjes topic ni 😬

In ons nieuw huis hebben de een surround systeem dat nu aangesloten is op toestel dat je op foto's ziet.
Die rode en zwaete kabel steken in.
Nu wil ik iets aansluiten dat op bluetooth werkt met dezelfde kabels. Wat heb ik nodig?

Terug
Bovenaan