Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mogen daar alle groentjes op meneer?

jazeker

en toen legde ze ALLE groenten uit haar toog op mijn broodje

godverdomme, mijn bakkes is te klein
In lokeren is een nieuwe broodjeszaak en die snijden hun broodje niet volledig door. 1 vd werkneemsters daar stapelt dan ook de groenten want ze plooit dat niet volledig open. Dus bijt ge links eet je sla, bijt je rechts heb je tomaat. Algoed dat de saus nog een beetje doordruppelt naar de andere kant.
Blijkbaar is een broodje smeren toch nog boven het vermogen tot logisch denken van sommigen.

In lokeren is een nieuwe broodjeszaak en die snijden hun broodje niet volledig door. 1 vd werkneemsters daar stapelt dan ook de groenten want ze plooit dat niet volledig open. Dus bijt ge links eet je sla, bijt je rechts heb je tomaat. Algoed dat de saus nog een beetje doordruppelt naar de andere kant.
Blijkbaar is een broodje smeren toch nog boven het vermogen tot logisch denken van sommigen.
Welke broodjeszaak is dat?

Bleh, een van de (tot nu toe) 4 gelukkige in het vakantiepark waarbij er in het huisje is ingebroken terwijl we aan het zwembad lagen.

Nergens inbraak sporen aan de raam die openstond (zelf gecheckt, da krijgt ge ni open zonder schade te doen), dus ik vermoed eigen personeel.
Gendarmerie denkt er ook zo over...

Enkel (80€) cash weg.
De tablet, gsm's, laptop en bankkaarten hebben ze laten liggen

Daarstraks een foute inschatting gemaakt bij het fietsen, en in een bocht serieus onderuit gegaan. Nochtans een route die ik dagelijks neem voor het werk. Met mijn domme kop willen remmen en mijn achterwiel slipt weg. Tis ook zo een mottige bocht op licht afdalend terrein waardoor je automatisch snelheid pakt, en twee auto's kunnen er elkaar niet kunnen kruisen maar wel twee richtingen is. Je kan ook pas na de bocht zien of er tegenliggers zijn. Serieus op mijn arm gevallen en toch efkes niet goed van geweest.

Gelukkig wel minder pijn nu en er is ook geen zwelling dus al bij al valt het allemaal wel mee, maar toch verschieten op de moment zelf. Dat was toch ook alweer even geleden dat ik gevallen ben met de fiets.

Wel twee auto's die meteen stopten om te helpen :)

Daarstraks een foute inschatting gemaakt bij het fietsen, en in een bocht serieus onderuit gegaan. Nochtans een route die ik dagelijks neem voor het werk. Met mijn domme kop willen remmen en mijn achterwiel slipt weg. Tis ook zo een mottige bocht op licht afdalend terrein waardoor je automatisch snelheid pakt, en twee auto's kunnen er elkaar niet kunnen kruisen maar wel twee richtingen is. Je kan ook pas na de bocht zien of er tegenliggers zijn. Serieus op mijn arm gevallen en toch efkes niet goed van geweest.

Gelukkig wel minder pijn nu en er is ook geen zwelling dus al bij al valt het allemaal wel mee, maar toch verschieten op de moment zelf. Dat was toch ook alweer even geleden dat ik gevallen ben met de fiets.

Wel twee auto's die meteen stopten om te helpen :)
Gelukkig niet aangereden door een auto dan, want dan besef je pas wat "zwakke weggebruiker" wil zeggen.

Het wordt goei weer blijkbaar, zo te zien al zeker 5-6 dagen geen moto rijden 😭
Vandaag is´t ideaal! Maar idd, bij 30 graden is het zelfs met doorwaaijas niet aangenaam.

Voor dat weer heb ik mijne camino. Korte broek, tshirt en pothelmke. En als ge echt stoem wilt zijn gaat dat zelfs met teenslipper :cool:

Ik ben de laatste maanden/jaar echt in de knoop. Heel mijn leven is eventjes veranderd vanwege opleiding, en dit zorgt er ook voor dat de laatste 2 jaar ik echt geleefd ben i.p.v. zelf wat te leven. Dit met zware paniekaanvallen tot gevolg, dewelke momenteel (zo goed als) onder controle zijn.

Maar ik merk dat ik heel vaak geen blijf weet met mezelf. Eerst is het druk druk druk, en klagen dat ik meer tijd voor mezelf wil. Om dan, zoals nu, twee weken vakantie te hebben en absoluut geen zin te hebben om iets te doen/geen energie. Om me daarna slecht te voelen dat ik hier al dagen echt zit weg te gooien. Ook een 'ontspannend' ritje op de motor, of een dagje naar een stad zeggen me niks. Daarbovenop komen mijn vrienden zo goed als niet meer buiten waardoor het sociaal contact volledig verwaterd is.

Gisteren uitslag gekregen, ondanks vershrikkelijk jaar geslaagd voor alles. Dus 90% van mijn opleiding zit er op zonder ook maar 1 tekort, en ik voel geen sprankeltje fierheid. Zelfs geen opluchting. Echt jaren geleden dat ik nog zo in de knoop lag met mezelf.

Nog een beetje klagen, het is mijn dag wel. Ik heb enkele weken geleden al de opmerking gemaakt dat ik mijn haar nog is wou laten groeien. Zo gezegd zo gedaan, en nu zit ik met een jommekeskop van pakweg twee maand oud/groeien.

Ik was al vergeten hoe degoutant het gevoel is van zweet dat via uw haar in uw nek druppelt. Alleen al daarvoor zou ik het terug willen afscheren en in de winter een nieuwe poging wagen.

Bleh, een van de (tot nu toe) 4 gelukkige in het vakantiepark waarbij er in het huisje is ingebroken terwijl we aan het zwembad lagen.

Nergens inbraak sporen aan de raam die openstond (zelf gecheckt, da krijgt ge ni open zonder schade te doen), dus ik vermoed eigen personeel.
Gendarmerie denkt er ook zo over...

Enkel (80€) cash weg.
De tablet, gsm's, laptop en bankkaarten hebben ze laten liggen
Welk park?

Terug
Bovenaan