Padawansie
Active member
Hangt af van je water. Veel kalk en/of veel warme wasjes? Schoonmaakazijn. Weinig kalk en/of meestal koude wasjes? Dan kan natuurazijn ook.Is dat dan de gewone azijn of schoonmaakazijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt af van je water. Veel kalk en/of veel warme wasjes? Schoonmaakazijn. Weinig kalk en/of meestal koude wasjes? Dan kan natuurazijn ook.Is dat dan de gewone azijn of schoonmaakazijn?
Bon, ik heb vorige maand een bandenwissel gedaan bij de bandencentrale en blijkbaar was het ventiel van de platte band gewoon losgekomen... Is iets wat volgens de wegenwachter van de VAB heel vaak voorkomt rond deze periode, omdat bandencentrales vaak "rap-rap" te werk gaan door de drukte. Band terug oppompen, ventiel vast draaien en ik kon terug vertrekken.Vandaag on-site werken en geparkeerd in de gewoonlijke ondergrondse parking... Rond 18u huiswaarts willen gaan en tot de constatatie komen dat 1 band volledig plat is.Ondertussen bijna 1 uur aan't wachten op de VAB... Hopelijk snel gedepanneerd.
![]()
Bij de volgende bandenwissel zal ik de ventielen toch wel allemaal dubbelchecken...Wel, woensdag mag ik achter de sleutels, dan kan ik er zelf achter komen hoe heet het daar zal zijn.
Ergernisje over die sleutels: ze zijn voor een digitale oplossing gegaan, de deur van het gebouw open je via een app.Ik ben zeker voor digitalisering en morderner worden maar hopelijk hebben ze ook gewone sleutels voor mij. Elektronica kan altijd falen en ik zou niet graag hebben dat het faalt in hartje winter als ik effe snel de vuilzak 's avonds buiten zet en dan merk dat ik niet meer binnen geraakt.
Had liever gezien dat ze de centen voor een digitale sleutel in rolluiken gestoken hadden, rolluiken vind ik een gigantische meerwaarde.
), ben deze morgen om de sleutels gegaan en die app was enkel om de deur vanop afstand te openen want er is geen parlofoons in de appartementen. Ik heb een badge gekregen die de deuren zal openen. En mocht het zijn dat de deuren om de 1 of andere reden niet werken, zullen ze automatisch open gaan.
Gelukkig is het niet de app van je voordeur en kan je nog naar huis.Bpost app ligt down en kan geen pakjes ophalen uit locker
Heb je daar echt de app voor nodig? Kun je dat niet via de website regelen? Als het echt neit moest lukken:Bpost app ligt down en kan geen pakjes ophalen uit locker
Nee gaat enkel via de Bpost app.Heb je daar echt de app voor nodig? Kun je dat niet via de website regelen? Als het echt neit moest lukken:
Gebruik wel ff de referal van hier.
En laten leveren in een Bpost locker?Heb je daar echt de app voor nodig? Kun je dat niet via de website regelen? Als het echt neit moest lukken:
Gebruik wel ff de referal van hier.
Amai. Kies moet er uit...Serieuze ontsteking van tandvlees, geraak pas bij een tandarts op woensdag, moet je daar nu voor naar spoed in geval het een abces is ?

Dat is een Bpost locker.En laten leveren in een Bpost locker?
godverdomme, mijn bakkes is te klein