Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gvd 3 jaar geleden 2 nieuwe steps gekocht. Ene keer mee gereden en gepikt in Firenze.
Nu hadden we een nieuw stepke, 2 keer mee gereden en één ouder stepke, en allebei zonet gepikt in Hasselt.
Ik zag onze helm op ne paal hangen en dacht wtf.
Liep naar de locatie van de stepkes, sloten over geknipt. Die lagen er nog.
Met welk type slot hingen ze vast?

7u15, weer rij tot buiten bij de bakker, slechts 1 andere persoon in de rij is geen 65+. Dit is toch niet meer normaal. Dit moet opgelost worden!
Bij onze bakker kan je bestellen de dag op voorhand. Er is geen beter gevoel dan een rij van 10 personen voorbij te stappen, je bestelling die reeds betaald is af te halen en op 20 sec opnieuw buiten te zijn.

Offerteke gekregen voor aankoop materiaal om steenstrips op isolatie te plaatsen op 2 muren. In totaal 4,25m².

1300 euro. Da's 300+ per m² niet geplaatst. Zijn ze nu helemaal op hun kop gevallen?

Offerteke gekregen voor aankoop materiaal om steenstrips op isolatie te plaatsen op 2 muren. In totaal 4,25m².

1300 euro. Da's 300+ per m² niet geplaatst. Zijn ze nu helemaal op hun kop gevallen?
Wat bedoel je met materiaal, de strips of ook de isolatie en de lijm?

Gewoon ontmenselijking van gepensioneerden, zoals je hier wel vaker leest.
Dit

Ook het te pas en te onpas gebruik van de term “boomer” en vooral als scheldwoord.

En dat komt dan van +40jarigen die de boomers van morgen zijn. Alsof het zelf nog jonge veulens zijn.

M.i even stigmatiserend als “jongeren”. Een woord waar de moderatie dan weer wél streng op ingrijpt.

7u15, weer rij tot buiten bij de bakker, slechts 1 andere persoon in de rij is geen 65+. Dit is toch niet meer normaal. Dit moet opgelost worden!
Jij sluit je ouders ook de hele dag op en laat ze 2 x per dag een half uurtje buitenspelen veronderstel ik dan?

straffe jongens hier. Iemand post een ergernis over katten, een hoop anderen reageren daar op met een hoop whataboutism om daarna de finale in te zetten en te doen alsof die persoon compleet onredelijk is in zijn ergernis en het een halve zot is. Precies wat inspiratie gehaald in de VS.
Stel u voor zeg, ergernissen posten in een ergenissentopic. We durven hier nogal, één bende halve zotten hier 😅

Met een fietskabelslot, zo een lusding. Door de bandjes gestoken en dan ze aan mekaar vast gehangen. Maar de sloten waren gewoon kapot gemaakt, die lagen er nog.
Zal dus echt een ander type slot moeten halen.
Ik deed dat altijd met een u-slot, nooit gestolen tot ik eens een anders slot gebruikte. Wel iets minder flexibel, maargoed ja.

Met een fietskabelslot, zo een lusding. Door de bandjes gestoken en dan ze aan mekaar vast gehangen. Maar de sloten waren gewoon kapot gemaakt, die lagen er nog.
Zal dus echt een ander type slot moeten halen.
Die knippen ze vrij snel door. Een stevig U-slot of metalen ketting zal al minder snel door te knippen zijn.

Sowieso als ze tijd (en materiaal) hebben geraken ze door alles. Het verschil is dat hoe langer het kost en hoe meer lawaai ze moeten maken, hoe minder aantrekkelijk het wordt.

Terug
Bovenaan