Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Deze middag een lumineuze idee gehad om te gaan lopen in die hitte. Dat beklaag ik me nu toch ook wel een beetje.

Stiltewagon in de trein... Het was niet de jeugd of allochtonen maar de blanke boomers die dat concept niet begrijpen.
Of ze begrijpen het niet, of ze hebben er niet op gelet. Zou volgens mij al helpen om op de binnendeuren ook aan te geven dat het om stiltewagons gaat.

Deze week toch ook weer zin gehad om te brullen "GE ZIT IN EEN STILTEWAGON, HOU UW MUIL!". Links van mij enen aant bellen, achter mij constant geroefel in een chipszak en filmpjes kijken op speaker, voor mij een ganse conversatie over zoonlief en zijn pubergedrag.

Ik had de hoop dat de stiltewagons mij gingen helpen om niet compleet overprikkeld op het werk toe te komen (ik heb best wel heftige misofonie), helaas de indruk dat het daar luider is dan in een gewone wagon.

Katten, echt rottige beesten. Het huisdier bij uitstek voor luie mensen, want laat ze maar heel de dag rondlopen. Want het is een vrij dier eh. En ondertussen op andermans grond wat gaan rondschijten.

Laatst bewerkt:
Katten, echt rottige beesten. Het huisdier bij uitstek voor luie mensen, want laat ze maar heel de dag rondlopen. Het is een vrij dier eh. En ondertussen op andermans grond wat gaan rondschijten.
Ik wil gerust op uw grond komen schijten als dat beter is. :unsure:

Katten, echt rottige beesten. Het huisdier bij uitstek voor luie mensen, want laat ze maar heel de dag rondlopen. Want het is een vrij dier eh. En ondertussen op andermans grond wat gaan rondschijten.
Ik vind het ook wel vreemd hoe men voor katten altijd wat losser is. Allezja, een klein roofdier dat wat (bedreigde) vogeltjes probeert te vermoorden, kweekt als konijnen, en vrij overal gaat kakken.

Hier lopen ook zo'n 3-4 katten uit de buurt door mijn tuin, waarvan enkelen een heel vrije interpretatie hebben van "kattenbak".

Ik vind het ook wel vreemd hoe men voor katten altijd wat losser is. Allezja, een klein roofdier dat wat (bedreigde) vogeltjes probeert te vermoorden, kweekt als konijnen, en vrij overal gaat kakken.

Hier lopen ook zo'n 3-4 katten uit de buurt door mijn tuin, waarvan enkelen een heel vrije interpretatie hebben van "kattenbak".
tjah, als ge honden ook laat doen zoals katten, hebt ge hetzelfde probleem. alleen dat ze groter zijn, en dus grotere dieren zullen proberen vermoorden en hun kakskes zijn ook groter.

maar honden hebben in dat geval wel nog een added bonus: de hele buurt weet dat je er één hebt, want dat blaft dan een hele dag door.

in beide gevallen hangt het af van hoe de eigenaar ermee om gaat.

Leidt me tot een kleine ergernis, waarom mogen ruiters hun paard wel alles laten onderschijten zonder dat ze dit moeten opruimen? Oprechte vraag trouwens.

Ik heb ooit zo bij een café de stront kunnen opkuisen van 1 van de paarden die hun gevoeg hadden gedaan op de grind.

Terug
Bovenaan